Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Egentlig tror jeg de røde gjør seg best.

Tja, er egentlig fortsatt ikke enig. Men det absolutt viktigste er uansett at du velger det du synes er rett og det du synes du passer best i. Jeg er ikke noen moteekspert heller.

Så lenge du er positiv og svarer på de fleste spørsmål uten å nøle for mye, så skal det ikke være store problemene med å få jobb. Så lenge det selvfølgelig ikke er 50 andre som skal på samme intervjuet da ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det er få som har søkt siden 1881 på en måte er dominerende her oppe med mange flere ansatte + mer mindshare siden de var først.

Tror ihvertfall jeg klarte meg bra når jeg ble oppringt; De hadde visst ikke fått spesielt mye info av bemanningsselskapet som søknaden ble sendt gjennom, så jeg måtte ta kort sammendrag via telefon. Først etter dette + litt kort om situasjonen min akkurat nå ble det intervju av det. De nevnte også når opplæringen startet om jeg får jobben.

Lenke til kommentar
1888 Værsågod. Kundeveileder.

Har jo forholdsvis lite jobberfaring (sommerjobb alene på gokartbane en sommer og litt ekstrahjelp innen it-drift hos en optiker,) samtidig som jeg bare har videregående av utdanning. Bør være mulig å få jobb der alikevel, men bør helst gjøre det bra på intervjuet.

Lykke til. Sikkert helt greit som sommerjobb men som fast over lang tid er det intet annet en å stange hodet i veggen.

Lenke til kommentar

Forbered deg på at du må iallefall jobbe sakte. Samtalene skal være i snitt 40 sekunder pr kunde noe som resulterer i at du må sitte å dra ut tiden og gjenta hva kunden sier til det ekstreme pinlige hvis du skal følge alle kravene som ledelsen eller din team-sjef krever av deg.

Egentlig ikke så rart at det har kommet en nummeropplkysning (1888) som markedfører seg med den raske nummeropplysningen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...