Niqābninja Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvem legger seg nå? Når det er ferie er det ikke noe som heter klokkeslett. Det er ikke alle som har ferie Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvem legger seg nå? Når det er ferie er det ikke noe som heter klokkeslett. Seconded. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 jeg må ha jævlig mye gass i håndledda da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 God morgen DNFK.. På tide å få spist frokost, og så begynne å gå møt bussen.. Bare par dager igjen nå, så har jeg også ferie.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvem legger seg nå? Når det er ferie er det ikke noe som heter klokkeslett. Det er ikke alle som har ferie 404 Ferie ikke funnet. Har du sjekket adressen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 3 timer søvn! 3 effings timer søvn! Ikke på langt nær nok. Skulle hatt 3 ganger så mye! 3 effing ganger så mye søvn! Hodepine anytakers? I'll hand it over for free! major -.- Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 5-6 timer her. Dog våknet jeg halv 6, noe som ikke er heelt ideelt. Jobbintervju om 4t 25m. Halvmørk blå Lee-bukse, mørkegrønn tskjorte og grønne briller - bør vel funke? Usikker på om jeg kansje skal ta røde briller istedet. Ikke enkelt dette Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da stikker jeg på jobb. Snakkas! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jann-Ove, hvem skal du på intervju hos? Hvilken stilling? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 1888 Værsågod. Kundeveileder. Har jo forholdsvis lite jobberfaring (sommerjobb alene på gokartbane en sommer og litt ekstrahjelp innen it-drift hos en optiker,) samtidig som jeg bare har videregående av utdanning. Bør være mulig å få jobb der alikevel, men bør helst gjøre det bra på intervjuet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vel, uansett synes jeg ikke blå bukse, grønn t-skjorte og røde briller passer. Blir for mange farger, og rød og grønn er kanskje ikke de beste fargene å blande sammen. Gå for de grønne brillene du ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fargesprakende klær er moro. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er det Men på samme plagg. Eller ta det helt ut med mer enn tre farger ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har forsovi meg i dag. Pinlig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Weee, det skulle jeg også ønske jeg gjorde. Men selv med lydløs vekking på mobilen (kun vibrasjon) våknet jeg. *skuffet* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Egentlig tror jeg de røde gjør seg best. Skal være såpass anonyme at de ikke skjærer med den grønne tskjorten. Randtrådbriller er ofte tøffe, litt anonyme, uten at det blir like anonymt som de der stangen er skrudd fast i glasset direkte. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Weee, det skulle jeg også ønske jeg gjorde. Men selv med lydløs vekking på mobilen (kun vibrasjon) våknet jeg. *skuffet* Vettu, jeg ville heller hatt de tre planlagte timene med søvn enn å forsove meg. Jeg syns det er sååå flaut å forsove seg, og komme tuslende på jobb flere timer etter alle andre. Jeg skulle vært der for en time siden. -.- Heldigvis er sjefen min ganske grei på sånt(med de som ikke pleier forsove seg, i hvert fall), særlig når jeg har tidligvakt etter seinvakt på søndag. Men baaah, piiinlig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 det kommer vel litt an på hvilken type stilling du har. Kommer jeg et par timer for sent på jobb, jobber jeg enkelt og greit et par timer lenger før jeg slutter for dagen ^^ Og jeg synes ikke det er så pinlig. De fleste bare ler når jeg sier jeg forsov meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg