Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

God morgen DNFK..

På tide å få spist frokost, og så begynne å gå møt bussen..

Bare par dager igjen nå, så har jeg også ferie..:wee:

Lenke til kommentar

1888 Værsågod. Kundeveileder.

Har jo forholdsvis lite jobberfaring (sommerjobb alene på gokartbane en sommer og litt ekstrahjelp innen it-drift hos en optiker,) samtidig som jeg bare har videregående av utdanning. Bør være mulig å få jobb der alikevel, men bør helst gjøre det bra på intervjuet.

Lenke til kommentar
Weee, det skulle jeg også ønske jeg gjorde. Men selv med lydløs vekking på mobilen (kun vibrasjon) våknet jeg. *skuffet*

Vettu, jeg ville heller hatt de tre planlagte timene med søvn enn å forsove meg. Jeg syns det er sååå flaut å forsove seg, og komme tuslende på jobb flere timer etter alle andre. Jeg skulle vært der for en time siden. -.-

Heldigvis er sjefen min ganske grei på sånt(med de som ikke pleier forsove seg, i hvert fall), særlig når jeg har tidligvakt etter seinvakt på søndag. Men baaah, piiinlig.

Lenke til kommentar

det kommer vel litt an på hvilken type stilling du har. Kommer jeg et par timer for sent på jobb, jobber jeg enkelt og greit et par timer lenger før jeg slutter for dagen ^^

Og jeg synes ikke det er så pinlig. De fleste bare ler når jeg sier jeg forsov meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...