Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ække mye switch sub du ve? :(

Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass.

Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks.

Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub.

Lenke til kommentar
jeg har vondt i håndleddet! og det lager ikke lyder når jeg vrir det :(

400-800mg ibuprofen + 500-1000mg paracetamol.

Kan også slenge på en støttebandasje, men om du skal legge deg så sørg for at den ikke er for stram. I stedet for en stram støttebandasje så kan det noen ganger lønne seg å bruke to. En god regel når det gjelder stramheten er at du fint skal klare å putte fingeren under, men at den skal avstive det utsatte leddet.

 

edit: Har du problemer med magen eller astma så bør du være forsiktig med ibuprofenen. Samme gjelder paracetamolen om du har eller mistenker problemer med leveren.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
400-800mg ibuprofen + 500-1000mg paracetamol.

Kan også slenge på en støttebandasje, men om du skal legge deg så sørg for at den ikke er for stram. I stedet for en stram støttebandasje så kan det noen ganger lønne seg å bruke to. En god regel når det gjelder stramheten er at du fint skal klare å putte fingeren under, men at den skal avstive det utsatte leddet.

jeg vil bare at håndleddet mitt lager lyder igjen!

Lenke til kommentar
jeg vil bare at håndleddet mitt lager lyder igjen!
Hvis du har vondt så antar jeg at det er litt hevelse. Selv om det ikke synes på utsiden så kan det være hevbelser inni. Det er nok det som hindrer den klikkingen du er vandt til. Smertestill deg og få deg litt søvn så kan det hende det ordner seg.
Lenke til kommentar
Du ække mye switch sub du ve? :(

Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass.

Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks.

Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub.

Hva skal det bety? o.O

Lenke til kommentar
Hvis du har vondt så antar jeg at det er litt hevelse. Selv om det ikke synes på utsiden så kan det være hevbelser inni. Det er nok det som hindrer den klikkingen du er vandt til. Smertestill deg og få deg litt søvn så kan det hende det ordner seg.

hmm, jeg bare våknet med mongo håndledd. uansett så lurer jeg på om det er bare meg som har håndledd som knirker som faen?

 

Hva skal det bety? o.O

hvorfor sover ikke du?!

Lenke til kommentar

Siden du er så godt i gang med "Mr. Professional" må du jo påpeke at det er pga gasser i leddvæske som mini-eksploderer at det knekker i fingrene. Energien blir brukt opp i gassen når du knekker, derfor tar det litt tid før du kan knekke igjen. (Litt energi kan være igjen og gi et lite knekk).

 

Nå er det snart leggings, tidlig opp for byen og jobb i morra! Planen klar, litt deilig egentlig å vite at alt frem til klokken 20 er planlagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Du ække mye switch sub du ve? :(

Mener du switch eller mener du sub? Få terminologien din på plass.

Slik du spør nå så virker det som du er på utkikk etter en switch som har en mer dominerende (oh the pun) submissiv side. En 60/40 sub f.eks.

Altså en som kan være dom, men foretrekker å være sub.

 

Jeg kødda da, sex-nazi! Jeg vil ha en som underkaster seg meg, men som kjemper seg tilbake på toppen, for så å bli underdanning igjen! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...