Catkin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ingen herfra på msn-lista mi jeg. Jepp.(..) Var det et hint? Lurte jeg også på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror jeg skal se Bare Bea når jeg kommer hjem i kveld. Hva kan jeg bruke en boks fløte til? (unntatt krem, orker ikke det i dag ...) Den går ut på dato i morra, må nesten bruke den opp i dag. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 haha, jeg vet hvem som er på nå og som jeg vurderer å invitere hit! ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 God morgen alle sammen - trives vi denne søndagen? . HVASKJEEERRA? Nei. Hele helgen er dritt. Hater jobbhelger. Jobber 20 timer damnit. Hadde jo vært greit om jeg hadde hatt tarifflønn, men jeg har 100 kroner i timen hele jævla dagen (og jeg jobber BARE kveld og evt. søndager. Hadde jeg hatt tarifflønn hadde jeg tjent iallfall 3000 på en helg. Nå tjener jeg akkurat under 2000. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Nvm Endret 27. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så den faktisk for ikke så lenge siden. Den var litt....eh..tragisk XD. "Vil du se på platesamlinga mi eller? Skjønner'u??!". Hvorfor Glint dukket opp i hodet mitt da jeg så den delen, vel. Det skal jeg holde tett om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva kan jeg bruke en boks fløte til? (unntatt krem, orker ikke det i dag ...)Den går ut på dato i morra, må nesten bruke den opp i dag. Har du kyllingfilet?I så fall så lar du fileten ligge i sterkt krydder i noen timer. Så kutter du den i biter og steker i panne. På slutten av steketiden så tilsetter du fløten og reduserer den en liten stund. Hell det hele over i en kjele og tilsett mer krydder og kanskje litt mel og vann om du vil ha en litt tjukkere saus. Blir nydelig. Om man blander sterke krydder og fløte sånn så får du en dypere smak og en blanding av mild fløte saus og en litt sterkere ettersmak. Har du ikke kyllingfilet så gå for vafler. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oO Jeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oOJeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D tviler på at du hadde misunnet meg med denne jobben for å si det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Digger Bare Bea. Jeg var å så den da den kom. Så den 4 ganger på en uke Alle gangene var jeg eneste gutt i salen og 2 av gangene satt jeg sammen med ei gammel dame som så ut til å være godt over pensjonistalderen Hu rødma fælt gjennom store deler av filmen. At Surferosa-musikk er med, er heller inget aber ^^ edit: Lars, det må være noe hurtig som ikke krever for mye pes, siden jeg skal stikke med toget om et par-tre timer Endret 27. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oOJeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D tviler på at du hadde misunnet meg med denne jobben for å si det sånn. Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Var det et hint? Lurte jeg også på Har ingen herfra på msn-lista mi jeg. Jepp.(..) God morgen alle sammen - trives vi denne søndagen? . HVASKJEEERRA? God dag. Trives faktisk veldig godt. Trivelig . Ang msn - jeg tror at du, om du vil, kan få 20-30 stk av oss på lista di innen 15 minutter, if you want to . Jepp, det er bare å legge meg til, hehe. [email protected] Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oOJeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D God morgen! Jepp, jeg er fra KG. Under navnet 'Yvonne', haha. Endret 27. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 God morgen alle sammen - trives vi denne søndagen? . HVASKJEEERRA? Nei. Hele helgen er dritt. Hater jobbhelger. Jobber 20 timer damnit. Hadde jo vært greit om jeg hadde hatt tarifflønn, men jeg har 100 kroner i timen hele jævla dagen (og jeg jobber BARE kveld og evt. søndager. Hadde jeg hatt tarifflønn hadde jeg tjent iallfall 3000 på en helg. Nå tjener jeg akkurat under 2000. Så meld deg inn i fagforeningen og krev tariff? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 tviler på at du hadde misunnet meg med denne jobben for å si det sånn. Why? Yvonne: Vel, takk for den infoen, da skal jeg lære å passe kjeften min. xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oOJeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D tviler på at du hadde misunnet meg med denne jobben for å si det sånn. Hva jobber du med? Skikkelig tard jobb egentlig. Sitter å passer på en port .. Eller nå som jeg sitter inne passer jeg på mobiltelefoner osv. AMAGWD. Gleder meg til tirsdag, opplæring i ny del av jobben! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skulle gitt bra mye for å få meg helgejobb. oOJeg misunner folk med helgejobb. Mhm. Ja, det måtte ut. Og yvonne, om du henger på Kvinnguiden? O_O Også, god morgen småfolk! =D Hayhay. Føler jeg sarkasmens vokter snike rundt? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Yvonne: Vel, takk for den infoen, da skal jeg lære å passe kjeften min. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 This is the power of pleasure, the power of dance... *synge for seg selv* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hayhay. Føler jeg sarkasmens vokter snike rundt? Faktisk ikke. En rask krangel med min mor om piercinger har gitt meg lyst på helgejobb, bare for å bli i stand til å forsørge meg selv fullt ut, og dermed kunne ta piercinger. xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 God morgen alle sammen - trives vi denne søndagen? . HVASKJEEERRA? Nei. Hele helgen er dritt. Hater jobbhelger. Jobber 20 timer damnit. Hadde jo vært greit om jeg hadde hatt tarifflønn, men jeg har 100 kroner i timen hele jævla dagen (og jeg jobber BARE kveld og evt. søndager. Hadde jeg hatt tarifflønn hadde jeg tjent iallfall 3000 på en helg. Nå tjener jeg akkurat under 2000. Så meld deg inn i fagforeningen og krev tariff? Da får jeg bare sparken. Dvs, jeg får ingen vakter. Problemet er at nesten alle som jobber der jeg jobber er kinesiske studenter. De vet ikke hva fagforening er. Hjelper ikke at bare jeg er med i fagforening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg