Ballus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da jeg var liten så samlet jeg og en kamerat små frosker i et glass. Og så skulle vi finne ut om plumbo virkelig var så farlig som folk påstod. Det var det. hahaha. genialt. Var det ikke denne myten som er blitt tilbakevist? den var bare såret. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tilgi meg gud, jeg brukte Internet Explorer :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Flere ganger. Sammen med egg og kolesterol og rødvin som er godt for hjertet. Correlation does not equal causation. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tilgi meg gud, jeg brukte Internet Explorer :!: Det var greit, men så avsluttet du setningen med smilefjes og attpåtil uten punktum. Ble walked in on på dass mens utstyret stod til alle kanter. FML. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Dude, lock the door! Noone wants to see that... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ble walked in on på dass mens utstyret stod til alle kanter. FML. bra gjort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 "Det blåser nordavinn fra alle kanter idag Solan" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 hahaha. genialt.Det var forresten bare begynnelsen. Etter at de var døde så tok vi en sånn liten elmotor du får med technic-lego og monterte et barberblad på. Så disekterte vi froskene. Samt at vi selvsagt klarte å skade fingrene våre i prosessen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 I dag, nøs jeg. Jeg glemte at vifta sto på. Jeg nøs på meg selv. FML. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 You deserved that one. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 You deserved that one. Merkelig, tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nå, var jo så klart fordi jeg glemte å låse døren da. Overraskende nok har jeg døren igjen enten det er bimmelim eller bommelom, men nøkkelen er som regel andrepri i en toalettsituasjon. Såh vet du det! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det var forresten bare begynnelsen. Etter at de var døde så tok vi en sånn liten elmotor du får med technic-lego og monterte et barberblad på. Så disekterte vi froskene. Samt at vi selvsagt klarte å skade fingrene våre i prosessen. stakkar lik.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når jeg tenker meg om så burde jeg egentlig ha utviklet meg til en seriemorder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilket sært kjennetegn har du på dine ofre Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilket sært kjennetegn har du på dine ofre Lars? Vel... Jeg har jo ikke noen ofre enda, men om jeg hadde hatt det så hadde kjennetegnet vært at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de hadde blitt funnet i skogen. Nakne med en piggtrå inn i anus. Piggtråden skulle vært bundet til toppen av et høyt tre. Slik hadde de fått valget mellom å dø av sult/tørst eller dra ut piggtråden og dø av forblødning Spoiler åpnes på eget ansvar. PS: det er ingen skumle bilder der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilket sært kjennetegn har du på dine ofre Lars? Vel... Jeg har jo ikke noen ofre enda, men om jeg hadde hatt det så hadde kjennetegnet vært at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de hadde blitt funnet i skogen. Nakne med en piggtrå inn i anus. Piggtråden skulle vært bundet til toppen av et høyt tre. Slik hadde de fått valget mellom å dø av sult/tørst eller dra ut piggtråden og dø av forblødning Spoiler åpnes på eget ansvar. PS: det er ingen skumle bilder der. Hvorfor, Lars? Hvorfor? Altså. I anusen, Lars? I anusen.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Yikes. Håper du går for damer som de fleste andre seriemordere. Eller tynne menn. Alle unntatt meg, basically. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvorfor, Lars? Hvorfor? Altså. I anusen, Lars? I anusen.. Jeg kunne gjort et untak for deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du ønsker altså urinrøret? Yikes. Håper du går for damer som de fleste andre seriemordere. Eller tynne menn. Alle unntatt meg, basically.Slapp av. Jeg hadde bare tatt de jeg hadde en personlig feide med. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel... Jeg har jo ikke noen ofre enda, men om jeg hadde hatt det så hadde kjennetegnet vært at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de hadde blitt funnet i skogen. Nakne med en piggtrå inn i anus. Piggtråden skulle vært bundet til toppen av et høyt tre. Slik hadde de fått valget mellom å dø av sult/tørst eller dra ut piggtråden og dø av forblødning Spoiler åpnes på eget ansvar. PS: det er ingen skumle bilder der. du fortalte om den metoden tidligere. egentlig ikke så dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg