Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da jeg var liten så samlet jeg og en kamerat små frosker i et glass. Og så skulle vi finne ut om plumbo virkelig var så farlig som folk påstod. Det var det.

hahaha. genialt.

Var det ikke denne myten som er blitt tilbakevist?

den var bare såret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hahaha. genialt.
Det var forresten bare begynnelsen. Etter at de var døde så tok vi en sånn liten elmotor du får med technic-lego og monterte et barberblad på. Så disekterte vi froskene. Samt at vi selvsagt klarte å skade fingrene våre i prosessen.
Lenke til kommentar
Det var forresten bare begynnelsen. Etter at de var døde så tok vi en sånn liten elmotor du får med technic-lego og monterte et barberblad på. Så disekterte vi froskene. Samt at vi selvsagt klarte å skade fingrene våre i prosessen.

stakkar lik..

Lenke til kommentar
Hvilket sært kjennetegn har du på dine ofre Lars?

Vel... Jeg har jo ikke noen ofre enda, men om jeg hadde hatt det så hadde kjennetegnet vært at

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de hadde blitt funnet i skogen. Nakne med en piggtrå inn i anus. Piggtråden skulle vært bundet til toppen av et høyt tre. Slik hadde de fått valget mellom å dø av sult/tørst eller dra ut piggtråden og dø av forblødning

Spoiler åpnes på eget ansvar. PS: det er ingen skumle bilder der.

Lenke til kommentar
Hvilket sært kjennetegn har du på dine ofre Lars?

Vel... Jeg har jo ikke noen ofre enda, men om jeg hadde hatt det så hadde kjennetegnet vært at

de hadde blitt funnet i skogen. Nakne med en piggtrå inn i anus. Piggtråden skulle vært bundet til toppen av et høyt tre. Slik hadde de fått valget mellom å dø av sult/tørst eller dra ut piggtråden og dø av forblødning

Hvorfor, Lars? Hvorfor?

Altså. I anusen, Lars? I anusen..

Lenke til kommentar
Hvorfor, Lars? Hvorfor?

Altså. I anusen, Lars? I anusen..

Jeg kunne gjort et untak for deg.

Du ønsker altså urinrøret?

Yikes. Håper du går for damer som de fleste andre seriemordere. Eller tynne menn. Alle unntatt meg, basically.
Slapp av. Jeg hadde bare tatt de jeg hadde en personlig feide med.
Lenke til kommentar

du fortalte om den metoden tidligere. egentlig ikke så dum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...