WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Eller være kreativ og lage sånn panne på stormkjøkkenet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kan kjøpe sånn egen grandis-maskin da.Fikk en pizzabaker da jeg meldtemeg inn i en eller annen bokklubb for noen år siden. Den sugde heftig og pizzaen ble soggy. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om ikke så fryyyyktelig lenge skal jeg bo en måned alene på hybel, da kommer jeg til å leve på grandiosa tror jeg. Mest smak og kcal for en billig penge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hadde hybelkomfyr første stedet jeg bodde. Når jeg skulle lage meg skikkelig middag måtte jeg ha ene kasserollen inni stekeovnen etter at sausen var "kokt", for at den skulle holde seg varm mens de to andre platene var fullt opptatt. Nei da koser jeg meg mer på kjøkkenet når jeg har fire plater pluss stekeovn ^^, Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om ikke så fryyyyktelig lenge skal jeg bo en måned alene på hybel, da kommer jeg til å leve på grandiosa tror jeg. Mest smak og kcal for en billig penge. Det kan du da umulig mene? Mest smak?! My dear boy, på Rema 1000 selger de ferske pizzaer til 20kr(tror jeg), og de er jævlig gode! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel, kan vel prøve den ut Hvorre Poenget lå mer i pizza, og ikke grandiosa. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 20. Juli flytter jeg inn i den nye leiligheten. SO LONG LATVIERE, TYSKERE, GAMMLE DAMA MED KOLS OG FYREN MED 4 DØTRE PÅ 30 KVADRAT! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hadde hybelkomfyr første stedet jeg bodde. Når jeg skulle lage meg skikkelig middag måtte jeg ha ene kasserollen inni stekeovnen etter at sausen var "kokt", for at den skulle holde seg varm mens de to andre platene var fullt opptatt. Nei da koser jeg meg mer på kjøkkenet når jeg har fire plater pluss stekeovn ^^, Det har jeg nå... Skal flytte til en ny leilighet med TRE plater! Hvilket paradis venter meg? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skal dele kjøkken med sånn x antall studenter jeg ^^ Så det kan bli interessant. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel, kan vel prøve den ut Hvorre Poenget lå mer i pizza, og ikke grandiosa. Jamen, da så! Grandiosa gjør meg kvalm... Er grandiosa og pizza blitt synonymer, btw? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 FUCK no, grandiosa er en nær slektning av papir. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ehm, grandiosa er orgasme-ish. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når du en gang møter en jente og har sex kommer du til å få en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du har misforstått. Det er kult å ikke like grandis nå skjønner du. Grandiosa er godt, men ikke for mye. To dager i strekk er i overkant. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når du en gang møter en jente og har sex kommer du til å få en positiv overraskelse. Hahahaha! :!: Stakk og lagde meg grillet kyllingfilet med pommes frites! Talas! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når du en gang møter en jente og har sex kommer du til å få en positiv overraskelse. Trenger da vel ikke ha sex for å få en orgasme Grandiosapusah... <3 (american pie anyone?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Det har jeg nå... Skal flytte til en ny leilighet med TRE plater! Hvilket paradis venter meg? To plater blir for få, fire blir én for mye i de fleste tilfeller, så jeg mener du oppnår Nirvana ^^, faen... *finner fram ACME Trådstarter* http://www.meatfighter.com/j4k2009/desertbus/ <- Dette er faen meg sjukt Endret 21. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om nom sjokolade. om nom uren hud. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om nom sjokolade. om nom uren hud. Var det ikke denne myten som er blitt tilbakevist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg