Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hadde hybelkomfyr første stedet jeg bodde. Når jeg skulle lage meg skikkelig middag måtte jeg ha ene kasserollen inni stekeovnen etter at sausen var "kokt", for at den skulle holde seg varm mens de to andre platene var fullt opptatt. Nei da koser jeg meg mer på kjøkkenet når jeg har fire plater pluss stekeovn ^^,

Lenke til kommentar
Om ikke så fryyyyktelig lenge skal jeg bo en måned alene på hybel, da kommer jeg til å leve på grandiosa tror jeg. Mest smak og kcal for en billig penge.

Det kan du da umulig mene? Mest smak?! :nei:

My dear boy, på Rema 1000 selger de ferske pizzaer til 20kr(tror jeg), og de er jævlig gode! :new_woot:

Lenke til kommentar
Hadde hybelkomfyr første stedet jeg bodde. Når jeg skulle lage meg skikkelig middag måtte jeg ha ene kasserollen inni stekeovnen etter at sausen var "kokt", for at den skulle holde seg varm mens de to andre platene var fullt opptatt. Nei da koser jeg meg mer på kjøkkenet når jeg har fire plater pluss stekeovn ^^,

Det har jeg nå... Skal flytte til en ny leilighet med TRE plater! Hvilket paradis venter meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det har jeg nå... Skal flytte til en ny leilighet med TRE plater! Hvilket paradis venter meg?

To plater blir for få, fire blir én for mye i de fleste tilfeller, så jeg mener du oppnår Nirvana ^^,

faen... *finner fram ACME Trådstarter*

http://www.meatfighter.com/j4k2009/desertbus/ <- Dette er faen meg sjukt :wow:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...