CypheroN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Finnes det noe bedre? håhååh... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 FAEN I HELVETTE SATANS SKITREIM AV NOE FORBANNA HERK! Klarte såklart å ryke slik at SG-en min datt i golvet og fikk en lang stygg sprekk nedover halsen Ser ut som været blir bra i dag, satser på å stikke ned til parken og høre på Neal Stephensons Cryptonomicon mens jeg halveis passer på at hunden ikke dreper noen. (Sarcasm. Hunden min er like farlig som en teddybjørn uten fysisk form.) Edit: Frokost: Kaldpizza og død cola. Yaaaay! Hardkokte egg med kaviar og kald melk her Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Synd med gitaren Mikkel! Derfor må jeg ha den stående på gulvet, ellers kommer jeg til å nyse på den så den sprenger eller noe annet ødeleggende... Har en ødeleggende effekt på alt med en verdi over 999, spesielt ting med affeksjonsverdi eller liknende. Tippa colaglasset over arket man leverer ved førstegangstjeneste til broder'n. Litt mood swings Mikkel? Gitar , kaviar . Endret 21. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hmm, jaok. Har da linket til alle de forrige updatene mine, og Lars linket vel senest i går kveld til sin junifest *skylde på Lars* Wheelman ser sikkert ikke svaret mitt siden jeg poster så lenge etter på men here goes: Jeg posta ikke link Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den står jo i sihnaturen min uansett. [(skjul] Endret 21. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Synd med gitaren Mikkel! Derfor må jeg ha den stående på gulvet, ellers kommer jeg til å nyse på den så den sprenger eller noe annet ødeleggende... Har en ødeleggende effekt på alt med en verdi over 999, spesielt ting med affeksjonsverdi eller liknende. Tippa colaglasset over arket man leverer ved førstegangstjeneste til broder'n. Litt mood swings Mikkel? Gitar , kaviar . Ja som faen og. Toppen av kaka: Pc-en var loco og nettet mitt var fucka fordi Telehor hadde resetta passordet mitt UTEN å si ifra til meg. Jeg har gitaren på gulvet men liker å stå å spille men tror du faen ikke jeg må straffes for det og ... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg føler sit-down konserter hadde gjort punk interessant... Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åja, trodde den hang på veggen. Da forstår jeg, ja da var det umulig å unngå.. Selv er jeg en sitter. Vet ikke hvorfor. Bare ble til at jeg satt og spilte, så da.. Kan spille helt greit stående, men føler ikke jeg har kontroll. (Ikke når jeg sitter heller for den saks skyld ). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åja, trodde den hang på veggen. Da forstår jeg, ja da var det umulig å unngå.. Selv er jeg en sitter. Vet ikke hvorfor. Bare ble til at jeg satt og spilte, så da.. Kan spille helt greit stående, men føler ikke jeg har kontroll. (Ikke når jeg sitter heller for den saks skyld ). Skal overvåke den skaden fremover. Håper den ikke blir så stor at halsen knekker ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Å HERREGUD SÅ BAKFULL JEG ER! Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Å HERREGUD SÅ BAKFULL JEG ER! *Slå med gummihammer i hodet* Bakfull er kos, da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Mikkel: sjekk om cyanoakrylat passer til bruk på gitar, fås billig på dealextreme, flyter rett inn i sprekker og tetter. Flytende superlim er gøy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Wohoo...bort på kulturhuset igjen, er der sikkert til 22:00 ikveld...Jippii! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 DIMME LÆLL ja. Men herregud, jeg har vondt i hodet. Og jeg er syyykt sulten. Blæh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Byfesten i Lillestrøm i går var sux. De spilte Wig Wam all over the place. I tillegg var det masse fulle kids der.... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det som er ståa så langt er følgende: Sprekken er på øvresida av halsen altså venstre om du har gitaren foran deg. Den er ca 5 centi lang og går fra hodet og nedover båndene. Men den er kun på venstresida og ikke så kraftig at den åpner seg om man vrit litt på hodet. Så langt så bra om det blir værre skal jeg teste det Jann-Ove. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 veit :| stakk å jogga 4km med en kompis i stedenfor å være der mer jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Må si det var deilig å sove 13 timer i stedet for å være ute og feste til nå Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6460 En flaske holdt til reperasjon av 1 tastatur, 1 pyntegjenstand, 1 stor skål, 1 solseng. Snedig greie som sitter godt og trenger inn i sprekker. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvis det er noen som lurer på hvordan livet er på helldesk: http://www.nrk.no/p3tv/brukerstotte-kortfilm-09/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg