Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nå får vi passe oss før Roberteh kommer med hammern og deler ut rettferdighet her Endret 20. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det finnes flere steder å poste her på forumet vet du. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 VIDEO KILLED THE RADIO STAAAR! Jeg er overtrøtt nå og mektig forbanna over innvandrere som kommer til Norge for å gjøre kvalm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det finnes flere steder å poste her på forumet vet du. I know, I actually know that Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Meh. Nett er bo to da r to da i n g. Jeg skal ligge i senga med to gode bøker og virkelig kose meg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det finnes flere steder å poste her på forumet vet du. I know, I actually know that NOPROS! Do not take me for some cheap conjuror of tricks! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Meh. Nett er bo to da r to da i n g. På Norsk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Norsk? En forkortelse for Noodling, Obtuse Rube, Saint of Keelhauling Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 here's a llama there's a llama and another little llama fuzzy llama funny llama llama llama duck llama llama cheesecake llama tablet brick potato llama llama llama mushroom llama llama llama duck i was once a treehouse i lived in a cake but i never saw the way the orange slayed the rake i was only three years dead but it told a tale and now listen, little child to the safety rail did you ever see a llama kiss a llama on the llama llama's llama tastes of llama llama llama duck half a llama twice the llama not a llama farmer llama llama in a car alarm a llama llama duck is THIS how it's told now? is it all so old? is it made of lemon juice? doorknob ankle cold now my song is getting thin i've run out of luck time for me to retire now and become a duck Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Så da måtte du ta opp igjen temaet og poste et slikt stygt bilde? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Oh thous smilest Jarmo! We appologise to thee for our missbehaviour! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tja? Hva skal jeg si? Ikke det peneste bilde jeg har sett. Får vel flytte inn i kafeèn for at alt skal gå riktig for seg... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da har jeg sett første episode av sesong 3 i The Wire. Jeg merker at jeg er blitt mer voksen siden sist jeg så serien. Da var veldig lett å bare skru av og konstatere at det var for kjedelig, men legger jeg merke til flere ting og det blir plutselig mer spennende. Kos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tja? Hva skal jeg si? Ikke det peneste bilde jeg har sett.Får vel flytte inn i kafeèn for at alt skal gå riktig for seg... Får bare takke for rask reaksjon jeg da. Så slapp kanskje en del unna. --------------------- Sitter og ser på Sons of Anarchy... Hvor i all verden er det jeg har sett han gamlingen med det grå håret? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Chain reaction på Face er lett i lengden! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Snart ferdig med Izzat (faktisk) Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fint det bilde ble fjerna Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da var alt i orden igjen. OS-oppgraderinger på en gammel ubuntuserver blir det bråk av. Startet på 5.noe, var stress å oppgradere til 6.10, og idag ble det 7.10 av det. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg