Sitronsaft Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Etter hvert kommer nok jeg til å bli nudist Hei forresten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nudist ja ICH BIN BORED! Endret 20. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ser ikke noe galt i det, bortsett fra de prosentandelene pedofile som ser mulighetene. Are, er det kun jenter som inviterer deg? Pass på, kan være en felle. Kanskje vennene dine ligger i skjul med kamera, eller noe likeledes paranoid. Nå er det forresten puseaction med Mr. Ponytail på TVnorge! Endret 20. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Snart avreise til Hove nå. En 14 timer lang busstur venter, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå har jeg rigget og slitt siden Torsdag, imorgen er det konsert! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Are, er det kun jenter som inviterer deg? Pass på, kan være en felle. Kanskje vennene dine ligger i skjul med kamera, eller noe likeledes paranoid. Vel, vennene mine er laaangt unna der så.. ikke no problem med det Ja.. er to jenter, en av dem er litt sånn.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gah. Team Elg, oppskrytt. Øltelt også. Bare folk på 40+ der, og noen 11-12 år gamle gutter. Det var tre stk på min alder der. - En homofil AP-politiker jeg ikke har prata med siden barneskolen og til tross for at han bare er 22, ser ut som han er rundt 50. - En fotballspiller som er kjæresten til ei gammel venninne av meg, som jeg bare prater med et par ganger i året, når jeg er sterkt berusa. - Ei jente jeg ikke har sett siden ungdomsskolen og som jeg bare prata med én gang da. Søkte tilflukt hjem til ost og vin og kjeks, og hovedsaklig Henning Kvitnes og bøkene mine Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Are, er det kun jenter som inviterer deg? Pass på, kan være en felle. Kanskje vennene dine ligger i skjul med kamera, eller noe likeledes paranoid. Vel, vennene mine er laaangt unna der så.. ikke no problem med det Ja.. er to jenter, en av dem er litt sånn.. Jamen, sånn...what biatch? Hvordan er hun? Ser som alle andre her egentlig ikke problemet? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Mye liv her... har alle kasta klærne ell? --- Hu kødder veldig mye... liker hu andre mye bedre så.. Endret 20. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvor er folket? Spredd ut over kloden. Det er mellom 4,5 og 5 millioner mennesker i Norge alene. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvor er folket? Spredd ut over kloden. Det er mellom 4,5 og 5 millioner mennesker i Norge alene. Noe som er altfor lite på et altfor stort sted.. Hvorfor ikke dele alle mennesker rettferdig utover jorden? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 4 812 200 personer den 1.4.2009 i følge SSB I'm bored and falling in love! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Faens harddisk som nekter å spinne seg ned. Den bråker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Faens harddisk som nekter å spinne seg ned. Den bråker. Kanskje du må denge den litt? Tror det hjelper. Deng den, da. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Faens harddisk som nekter å spinne seg ned. Den bråker. Kanskje du må denge den litt? Tror det hjelper. Deng den, da. Tror ikke det hjelper Hva med å slenge den i fryseren? Eller ovnen for den saks skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fy satan, jeg aner ikke hva slags ost det var, muttern og farmor kalte det "Dødens ost" pga. den sterke lukta, men ooh ... Skamgo'e Hadde det ikke vært for at den har satt lukta si over hele huset, sku jeg tatt den med meg hjem på onsdag, men oddsen for at jeg blir kasta ut fra toget pga. lukta, er stor Gjorde seg godt med noen oppskiva jordbær ved siden av også. Bordeaux-en derimot, fikk en rar smak av all osten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Forslag til en god film, anyone? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Forslag til en god film, anyone? Into the Wild, The Thing, In Bruges, Magnolia, There Will Be Blood, V For Vendetta... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Neh. Ikke i humør til noen av de der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg