Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å huske jeg kjøpte det på ICA, men dette er mange år siden da så jeg gir deg ingen garantier. Kjøpte importert flaske-utgave. Vet de finnes i boks også, men aner ikke om det er samme smak på boks som på flaske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal jeg på fylla ender det ofte med et par flasker Newcastle brown ale og en sixpack Carlsberg eller Heineken.

Skal jeg kose meg derimot så hører en flaske med Rochefort 10 med, det ølet er for godt :wee:

Lenke til kommentar

Har ofte endt opp med masse rare engelske glassflasker i kurven når jeg handler på Ultra. Så sjukt mange import-sorter der på glass. Men 50% av det er ikke noe godt. Spesiellt sånn engelsk øl som er nesten rødt. Spitfire var det en sånn som het. Rar formet flaske, mere som en krukke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har ofte endt opp med masse rare engelske glassflasker i kurven når jeg handler på Ultra. Så sjukt mange import-sorter der på glass. Men 50% av det er ikke noe godt. Spesiellt sånn engelsk øl som er nesten rødt. Spitfire var det en sånn som het. Rar formet flaske, mere som en krukke.

Spitfire er jo godt. Drakk det på pub i skottland for noen år siden, kan ikke klage.

Lenke til kommentar

Omg, i think i just came.. Fatter fyra båten for første gang i år, koslig Chevy 350cid (5,3l) rumlende smallblock V8 med frieksos som står å snerrer i hagen, holy shit for en deilig følelse :wow:

EDIT:

Youtubet litt for å finne en sammenlikning, så kom jeg nesten igjen:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...