L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg må ut og handle men det pissregner og tordner. Æsh. Var det ikke du som akkurat skrøt av været? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gikk visst fort over, gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er fordi du jinxa været, Bytex. Du burde vite bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ja, jeg er jævlig god på jinxing. Eksempel: Satt og drakk pils med en kompis i Oslo, når vi tilfeldigvis nevnte hvor kjekt det er å ikke ha noen som peser om vasking og rydding osv, jeg sa at heldigvis kommer ikke mamma på besøk veldig ofte (de bor på svalbard, jeg i drammen) så jeg trengte ikke vaske og støvsuge hele tiden. Så fikk jeg SMS fra mamma 1 minutt senere: "Ring mæ". Jeg ringte. Da var hun i køben ei helg med tante & co, og sa hun kommer innom meg på vei hjem dagen etterpå. Rett hjem og rydde og støvsuge og vaske kopper mao. Tragisk jinx. Det er som om vi lever i utallige parallelle univers der alle mulige events og tidslinjer skjer samtidig, og når man jinxer seg selv krysser universene akkurat DER og det faktisk skjer. Endret 20. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tralalalala, jeg kjeeeder meg Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Her er en liten lekkerbit dedikert til Bytex' tante som befant seg i københavn med hans mor & co da moren ringte Bytex som da satt med en utepils i Oslo med en kompis; Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gruuer meg til første nattvakta på 7-eleven i natt... starter med lørdagsnatta, flotte greier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Da får du jo full pakke med fulle folk som skal ha fyllepølse og stjeler som ravner fra hyllene rundt køen. Lucky you. Takk og pris for faglært arbeid. Endret 20. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Satser på det går bra Fylle folk er jeg vant til etter å ha jobba på bowlinghall Også blir det gode penger av å jobbe natt Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Er det noen safety measures? Ikke for å skremme deg, men det kan jo fint hende en drunko finner på å ville angripe deg, stjele noe... Pepperspray? Ingenting? Eller skjer ikke slikt lenger? Sånn generelt med kiosker og stuff som er nattåpent da, så klart. Endret 20. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Butikkansatte har ikke lov å ha våpen liggende under kassa uansett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Onkelen min hadde med seg balltre på jobb når han jobba netter på 7/11. Det viste seg å være en god idé. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ikke mobb Pokémon! jeg sa jo at det var bra? Åja, da så. Skylder på at jeg var sliten da. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Satser på det går bra Fylle folk er jeg vant til etter å ha jobba på bowlinghall Også blir det gode penger av å jobbe natt Hva får du i timen om natta på 7/11? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Taco til middag! +1 +0 Nå skal jeg stikke på butikken og kjøpe brød, siden det gamle plutselig var blitt litt hvitt og grønt. Og jeg som har så mye nam harryturpålegg óg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vi skal ha pandecager nå, gleder meg til å sette til livs x antall middagspandecager med poteter, bacon, blåbærsyltetøy og sukker! Senere i kveld blir det ost, kjeks og vin Og den nye skiva til Henning Kvitnes er dritbra! Anbefales! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Isj, spiste pannakaker m/ syltetøy og ertesuppe på jobb forrige uke. Prompa resten av skiftet og kvelden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Isj, spiste pannakaker m/ syltetøy og ertesuppe på jobb forrige uke. Prompa resten av skiftet og kvelden. Da holder du deg unna meg Går kun i proteiner og sunne saker her så har rævkaliber med gass på størrelse med fire kuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg