Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Ja, de er raske sånn sett.

Åpprere?

Neh. Ikke noen åpprasjon. Bare inn til observasjon. De skal prøve å finne ut hva som ikke er galt med meg.

trommelyd.no.

Lenke til kommentar
Hehe, sanne ord.

Men man kan ha melk.

Men er uannsett langt unna fiskebyen. Sad but true.

Nei! Helligbrøde!

Fløten skal ligge fullstendig adskilt i et eget lag på toppen, og man skal drikke vodka/kahluan gjennom fløten, ikke blandet med den.

Fiskebyen? :blink:

Fiskebrygga = Aker brygge på Kristiansandsk vis, bare 10000 ganger koseligere :wee:

Lenke til kommentar
Jeg må da få lov til å ha noen tvangstanker jeg også?

Joda, men dine kræsjer med mine. Og jeg må få lov til å bli litt skeptisk når du liker et tall som sju. Sju er jo tross alt litt tvilsom.

Er opphengt i tallet seks og alt annet som har med seks og gjøre :whistle:

Snakker vi tvangstanker her? Jeg skal ha alt til å gå opp i to. Og så må jeg unngå å tråkke på streker og kumlokk og sånn. Gjør jeg det med det ene beinet så må jeg gjøre det med det andre også. Ellers så kjenner jeg at det blir helt skjeivt. Samme med maten jeg tygger. Må tygge like mange ganger på hver side av munnen. Jeg kan forresten ikke ha vekker klokka til å stå på hele tall. Det må være 859 i stedet for 900 f.eks.

En annen rar greie jeg har er at jeg sitter og kjenner på øyenbryna mine. Er det et hår som er for langt i forhold til de andre så må det nappes. Samme hvis det er tjukkere eller skiller seg ut på en annen måte. Det går noen ganger så langt at jeg har bare flekker der jeg har nappa ut alt for masse.

Ellers så er jeg opptatt av tall. Klokkeslett og sånn. Klokken 0123 f.eks. Eller 0101 eller 0102 eller 1234 eller 1224. Tilogmed 1357 går for da er det to mellom hvert tall.

Lenke til kommentar

Tall er skumle. Kjenner igjen endel av de tvangstankene. Tror jeg har de under kontroll nå, men av og til kryper de tilbake.

Jeg trenger tidsfordriv, vurderer seriøst å ta en tur innom /b/. Har startet ircklienten min igjen, men klarer å holde meg unna de mest tidkrevende kanalene.

Forøvrig er AETV sin serie Obsessed fin om man er intressert i sånt: <a href="http://www.aetv.com/obsessed/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.aetv.com/obsessed/</a> - folk med forskjellige tvangstanker som får hjelp.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...