Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, trenger da vel ikke alltid å legge i mapper :) Akkurat nå hører jeg til min overraskelse på ABBA, men de er jo faktisk utrolig flinke.

He he, jeg MÅ kategorisere ting på maskinene mine.

Alt må ligge i mapper. Filmer, tv-serier, videoklipp, mp3er, flac, bilder, random filer, dokumenter, pdfer ... alt! :D

Du sku bare sett pr0n-mappene mine.

Lenke til kommentar
Du sku bare sett pr0n-mappene mine.

Du tenker de på de som du har lastet opp på photobucket eller noe slikt? Der det er selv bilder av deg selv :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er en mappefrik. Og lider av langt framskreden listemani. Timeplaner, pakkelister, filmer-jeg-skal-se- og bøker-jeg-må-lese-lister, you name it. Bøkene mine er sortert etter høyde, musikk og filmer etter farge. Fikk høre det var fordi det var så kaos i hodet at jeg brukte det som en mekanisme for å prøve å få orden i ting som var lettere å kontrollere.

Lenke til kommentar
Jeg er en mappefrik. Og lider av langt framskreden listemani. Timeplaner, pakkelister, filmer-jeg-skal-se- og bøker-jeg-må-lese-lister, you name it. Bøkene mine er sortert etter høyde, musikk og filmer etter farge. Fikk høre det var fordi det var så kaos i hodet at jeg brukte det som en mekanisme for å prøve å få orden i ting som var lettere å kontrollere.

Jeg var sykelig opptatt av å ha alt i system da jeg var yngre, men jeg har vokst det litt av meg. Jeg får fortsatt litt vondt inni meg når ting ikke står slik jeg vil ha det, men jeg klarer ignorere det til en viss grad.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg óg vokser det av meg? Hadde jo unektelig vært behagelig. Jeg får jo vondt når volumet på tv-en står på 27 og ikke 25. Tallene skal jo ende på fem.

Haha, jeg har samme på winamp. På alt annet skal det være partall. Oddetall er grusomme, for å ikke snakke om primtall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...