Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Megadeth-sang som begynte rett på. Nytt album i september. Rural_Juror: The Thing. Endret 19. juni 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da blir det The Thing da. Latias virket ikke veldig sikker i sin sak... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da blir det The Thing da. Latias virket ikke veldig sikker i sin sak... Nope, har ikke sett noen av de, så skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 haha, jeg og en kompis ( fra australia ) satt å så på tv og åt pizza i sta, også dro vi begge opp ds og begynnte å spille pokemon. haha var jo kick ass! nå skal jeg ut å jogge, men lurer på hvilken "rute" jeg skal ta. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ta den lengste ruta! Shuffle er rart. Alt fra metal til pop til techno. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tja, trenger da vel ikke alltid å legge i mapper Akkurat nå hører jeg til min overraskelse på ABBA, men de er jo faktisk utrolig flinke. He he, jeg MÅ kategorisere ting på maskinene mine. Alt må ligge i mapper. Filmer, tv-serier, videoklipp, mp3er, flac, bilder, random filer, dokumenter, pdfer ... alt! Du sku bare sett pr0n-mappene mine. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du sku bare sett pr0n-mappene mine. Jeg antar du har et system til minste detalj? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ikke mobb Pokémon! jeg sa jo at det var bra? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du sku bare sett pr0n-mappene mine. Du tenker de på de som du har lastet opp på photobucket eller noe slikt? Der det er selv bilder av deg selv Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er en mappefrik. Og lider av langt framskreden listemani. Timeplaner, pakkelister, filmer-jeg-skal-se- og bøker-jeg-må-lese-lister, you name it. Bøkene mine er sortert etter høyde, musikk og filmer etter farge. Fikk høre det var fordi det var så kaos i hodet at jeg brukte det som en mekanisme for å prøve å få orden i ting som var lettere å kontrollere. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Damn... Det var jo også en tid å våkne på. Sovet siden 7 elns. Hva gjør folket? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg koser meg. Sitter i senga med laptopen og hører på shuffle-musikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er en mappefrik. Og lider av langt framskreden listemani. Timeplaner, pakkelister, filmer-jeg-skal-se- og bøker-jeg-må-lese-lister, you name it. Bøkene mine er sortert etter høyde, musikk og filmer etter farge. Fikk høre det var fordi det var så kaos i hodet at jeg brukte det som en mekanisme for å prøve å få orden i ting som var lettere å kontrollere. Jeg var sykelig opptatt av å ha alt i system da jeg var yngre, men jeg har vokst det litt av meg. Jeg får fortsatt litt vondt inni meg når ting ikke står slik jeg vil ha det, men jeg klarer ignorere det til en viss grad. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kanskje jeg óg vokser det av meg? Hadde jo unektelig vært behagelig. Jeg får jo vondt når volumet på tv-en står på 27 og ikke 25. Tallene skal jo ende på fem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg får jo vondt når volumet på tv-en står på 27 og ikke 25. Tallene skal jo ende på fem. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Eller 0. Har alltid volumet på 15 eller 20 på tven På stereoen kan jeg derimot finne på å bruke 12, men det er vel fordi det er det høyeste jeg tør å ha den på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kanskje jeg óg vokser det av meg? Hadde jo unektelig vært behagelig. Jeg får jo vondt når volumet på tv-en står på 27 og ikke 25. Tallene skal jo ende på fem. Haha, jeg har samme på winamp. På alt annet skal det være partall. Oddetall er grusomme, for å ikke snakke om primtall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Godt å høre jeg ikke er aleine. Jeg syns tall som slutter på 7 eller 9 er de absolutt verste. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette hører jeg på. Thumb-up for shuffle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg