Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Folk / Viking metal, Power metal, Doom metal, Black metal og så klart ... Heavy metal Og sikkert en god del andre metalsjangere jeg ikke kommer på i farten. Og ellers liker jeg det meste, inkl. country, danseband, pop, handz-up! og italodance Jeg elsker rock, punk, ska, house, trance, techno, hardstyle, jazz og blues, og finner mye herlig i folkemusikk fra verden rundt. Digger å chille til reggae og ambient, for ikke å glemme new age og trip-hop og noe av det jeg liker best, er norsk rap fra 90-tallet Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du liker altså ALT unntatt nu-metal? Vel det fins vel alltid én. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ha ha, jeg liker noe innen hver sjanger, helt sikkert noe i nu-metal også, men generelt er jeg ikke så begeistra for det Spesielt rapcore, klarer aldri å determinere om jeg skal slenge det i rap-mappa eller metal-mappa. >< Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tja, trenger da vel ikke alltid å legge i mapper Akkurat nå hører jeg til min overraskelse på ABBA, men de er jo faktisk utrolig flinke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 ABBA, ja. Hvorfor ikke? Ikke det jeg velger først, da. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hallo folkens! Lenge siden jeg har vært innom forumet. Befinner meg i Norge nå, og jobber så å si hver dag. Mer stress på Rema enn forventa, gitt. Jaja, prøver å holde ut. Hva styrer folket med i kveld? Må legge meg om en time eller to da jeg har morravakt i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 The Overminds - Hardbeatz Filez Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har morgenvakt jeg også.. 7-3. Skal se en film nå og så legge meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg styrer med ingenting. Bare forumet, musikk og litt småchat på MSN. Har ikke hengt så veldig mye i DNFK de siste månedene, så jeg må nesten spørre; hvor har du vært? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Knewt: Ok. Du koser deg, altså. Har vært på besøk hos noen venner i Helsingfors (bor jo i Finland...), og så har jeg bare jobba og hengt med familien nå som jeg er i Norge igjen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 The Overminds - Hardbeatz Filez :love: Den er så deeeiliiig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Bestilte en nummer 7 og nummer 26 (40cm) fra Pizzabakern istad. Det var goooodt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Sidious: Bare kos, ja. Alene hjemme, så jeg kan spille så høyt jeg vil. Score! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 The Overminds - Hardbeatz Filez :love: Den er så deeeiliiig Godt å se at noen liker ordentlig musikk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Å herregud, jeg kvakk! Jeg tenkte jeg skulle få en fin miks av hva jeg hører på. Jeg har musikken på en ekstern harddisk kobla til Xboxen for å få lyden på surround-anlegget. Jeg tok "Play all" og siden jeg har 5500 musikkfiler på harddisken tok det en stund før det kom noe. Men når den først kom så kom det jo sykt høyt. Selvfølgelig kom det jo rett på en Megadeth-sang som begynte rett på. Jaja. Hva skjer? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Tilfeldigvis noen av dere som har Opera Unite server oppe med noe musikk akkurat nå? Skulle testet hvor godt det hele fungerer via mobilen. Endret 19. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Folkens! Hvilken film skal jeg se i kveld. Det står mellom følgende filmer: The Thing The Great Escape Raging Bull The Thin Red Line Weird Science Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Folkens! Hvilken film skal jeg se i kveld. Det står mellom følgende filmer:The Thing The Great Escape Raging Bull The Thin Red Line Weird Science The Great Escape! Høres kulest ut! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nja, den varer i tre timer, så jeg er litt skeptisk. Tror jeg må tenke over det i noen minutter gitt. Endret 19. juni 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Raging Bull da! Den høres skummel ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg