Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Folk / Viking metal, Power metal, Doom metal, Black metal og så klart ... Heavy metal :D

Og sikkert en god del andre metalsjangere jeg ikke kommer på i farten.

Og ellers liker jeg det meste, inkl. country, danseband, pop, handz-up! og italodance :p

Jeg elsker rock, punk, ska, house, trance, techno, hardstyle, jazz og blues, og finner mye herlig i folkemusikk fra verden rundt.

Digger å chille til reggae og ambient, for ikke å glemme new age og trip-hop og noe av det jeg liker best, er norsk rap fra 90-tallet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo folkens!

Lenge siden jeg har vært innom forumet. Befinner meg i Norge nå, og jobber så å si hver dag. Mer stress på Rema enn forventa, gitt. Jaja, prøver å holde ut. :) Hva styrer folket med i kveld? Må legge meg om en time eller to da jeg har morravakt i morgen.

Lenke til kommentar

Å herregud, jeg kvakk! Jeg tenkte jeg skulle få en fin miks av hva jeg hører på. Jeg har musikken på en ekstern harddisk kobla til Xboxen for å få lyden på surround-anlegget. Jeg tok "Play all" og siden jeg har 5500 musikkfiler på harddisken tok det en stund før det kom noe. Men når den først kom så kom det jo sykt høyt. Selvfølgelig kom det jo rett på en Megadeth-sang som begynte rett på.

Jaja. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...