Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er tydeligvis den eneste i denne verden som ikke synes festivaler er særlig morsomt. :p

Spørs hva slags.

Nja, jeg er ikke spesielt fan av kombinasjonen gjørme, telt, overfylte steder og alkohol. Jeg tror ikke jeg er helt skapt for det. Men men, jeg må si jeg beundrer de som faktisk orker å ligge i telt på festival, at man orker. ;)

Lenke til kommentar

God sommer, godtfolk! :) Regnet ut et snitt på 3.95. Det er vel 4 i snitt det, eller? ;)

Pluss tre realfagspoeng blir dermed snittet 4,3? Gjort det riktig da eller, og det er sånn offentlige instanser regner det ut?

;)

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Telt på festival er no-no for min del. Erfaringen fra Wacken 1999 satte en klar stopper for slikt. Gå hjem i høljregn i stupmørket tilbake til teltcampen, ante ikke hvor jeg skulle siden det var helt mørkt, og brukte 2 timer på å finne teltet igjen. Så, gjennomvåt og skjelven vranga jeg av meg klær og oppi soveposen. På morgenen var det kjempeklamt og fuktig og varmt og fluer i teltet. Da VIL man ha en dusj. Men neida, det er ENDA 2 dager igjen med samme slitet..hotellrom eller ingen festival for min del heretter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det er arti og stille opp hastigheten på sanger i VLC :)

Det høres ut som noen små unger som synger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Nei det funker som en drøm :)

Men har litt problemer med noen nettsider som absolutt skal vise en fil som bare funker i IE :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...