TanTheMan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Blitt bedt på julebord med jobben jeg. I dag. Er det vanligvis dresskode på julebord? Fnis, jewlebord i jewni. Rart. Sikker på at det ikke var julibord? Jeg skjønte ikke helt om det var i dag bordet var eller om det var i dag du ble bedt, men hvis det er det siste kunne det jo vært det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hjelp! Hvor er det blitt av DNFK-gjengen? Er jo bare datasmurf igjen her jo. :\ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Menn i grønne og røde frakker har sakte men sikkert truet, pelt og fraktet de vekk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Isj da. Jaja, har funnet meg en ny gjeng på et annet unevnt fora. Så jeg klarer meg vel. Hva diskuteres her for tiden da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) MEH.. Det regner ute.. Btw, Corona er WIN! Endret 19. juni 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Her går det i 24 på TV og burger i hånden. Ellers er livet godt her i sengen. Endret 19. juni 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Catcher up på Weeds og leker med laserpeker og hunden. She loves that shit! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Prøv å lys bikkja rett inn i øyet og se om hun liker det også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Sitronsaft: Jeg hadde veldig lyst til å skru den av helt på slutten. Men jeg klarte liksom ikke gjøre noe annet enn å sitte på det. Følte meg uggen resten av dagen, hehe. Jeg hadde også VELDIG lyst. Var helt fryktelig noen steder. Den siste halvtimen så jeg slik ut. Forresten, hadde du et sterkt ønske om å røyke hasj store deler av første halvdel av filmen? Den filmen er herlig. Men hvorfor uggen? Og hvorfor i allverden skulle man ha lyst til å skru av? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Skal snart på gatefest. Fler enn meg som synes det er litt.. eh.. tard? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvilken film snakker vi om? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hei folkens!! Mange av dere vet at jeg gikk i går fordi jeg så på Requiem for a dream. Og ja.. Det er offisielt den sykeste filmen jeg noen gang har sett. Skal ikke gå mer innpå det, men anbefaler andre å se den. Er du lett påvirkelig, kanskje ikke. Nå har jeg tenkt å sitte her og høre musikk, snakke med folk og muligens se film hele kvelden, bare avbrutt av middagsbesøk med min farmor litt senere på kvelden. Gruer meg veldig, fordi jeg har ikke besøkt henne på lenge og hun er litt sur på meg.. Velkommen til hvordan verden er når du ruser deg, og ja den er syk( misbrukerlivet altså ) Sykeste...hvorfor det? snorre: Står i det jeg qoutet nå Endret 19. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nå skal det kastes nedpå litt: mmmmmmmmm Endret 19. juni 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Requiem for a dream er jo en av tidenes bedre filmer. Her snakker vi om en så detaljert og realistisk skildring av et samfunnsproblem at det er sykt. Godt skuespill og bra regissering trekker ikke ned det heller. Nei, meget god film. Litt vanskelig å se igjennom kanskje, nuvel. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Velkommen til hvordan verden er når du ruser deg, og ja den er syk( misbrukerlivet altså )Sykeste...hvorfor det? Synes hele filmen var så mindfuck. Så mange tanker, inntrykk. I begynnelsen av av filmen tenkte jeg ting som at meningen med livet er å finne en kjæreste og ha sex med henne over alt, alltid, at hasj er fantastisk og bør røykes mest mulig, og at alle burde hatt en mørkhudet bestevenn. Rundt midten og ut filmen ble tankene til at narkotika er forferdelig, kjærlighet kan være noe drit, og jeg fikk en slags angst for voldtekt og frykt for alt som var annerledes. Jeg greier ikke forklare... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nå skal det kastes nedpå litt: mmmmmmmmm Nå skal det kastes nedpå litt: mmmmmmmmm Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det som skal kastes nedpå hos meg er bedre enn begge deres til sammen... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mamma er og henter pizza nå, her. Spiller fallout 3, bestemor ringte nettopp. En fjern slektning er død, aldri hørt om. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Velkommen til hvordan verden er når du ruser deg, og ja den er syk( misbrukerlivet altså )Sykeste...hvorfor det? Synes hele filmen var så mindfuck. Så mange tanker, inntrykk. I begynnelsen av av filmen tenkte jeg ting som at meningen med livet er å finne en kjæreste og ha sex med henne over alt, alltid, at hasj er fantastisk og bør røykes mest mulig, og at alle burde hatt en mørkhudet bestevenn. Rundt midten og ut filmen ble tankene til at narkotika er forferdelig, kjærlighet kan være noe drit, og jeg fikk en slags angst for voldtekt og frykt for alt som var annerledes. Jeg greier ikke forklare... Jeg forstår hva du mener:) JEg høres kanskje kynisk ut når jeg prater om visse ting og virker kald, tror det har noe med at jeg har vært der og glemmer at flesteparten her har ikke det og jeg HÅPER AT DET ALDRI SKJER. Det er en tøff film hvis man har litt empati i seg og klarer og sette seg inn i ting. Den er faktisk beinhard på følelsene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Requiem for a dream er jo en av tidenes bedre filmer. Her snakker vi om en så detaljert og realistisk skildring av et samfunnsproblem at det er sykt. Godt skuespill og bra regissering trekker ikke ned det heller. Nei, meget god film. Litt vanskelig å se igjennom kanskje, nuvel. Yupp, så sant så sant. Og den filmen kunne like godt vært spilt inn i Norge som andre land. Kanskje for at norge er at av de landene med flest sprøytemisbrukere. Vårt store land..lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg