Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Ahh, i dag stakk jeg tidlig fra jobb.

Satt uansett bare å halvsov de siste timene. Var så sinnsykt stille etter at elevene hadde dratt.

Er du lærer :wow: ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jepp. Men vi blir satt overraskende dårlig pris på til tider, virker det som. Men men. Slik er det i alle serviceyrker. Man hører ikke noe før det er klaging. ;)

Lenke til kommentar

Ah, 10 timer søvn er alltid herlig.

Speisa drømmer om lærere og kvalitetsmenneskene på Steinkjer også, men når de i blandes WoW og rever som lever dobbeltliv som mennesker og spjærer opp trampolina vår med en vanlig kjøkkenkniv, da blir de litt verre.

Og det er ikke spesielt herlig å våkne så langt utpå dagen for å finne ut at jeg har gått glipp av hele dagen, inkl. turen til Trondhjem jeg hadde planlagt med søss for shopping, og nyheten om at Brando legges ned for godt :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Flere som jobber på en skole enn bare lærere ;)

Er det? :ermm:

Nei? TøseGuri lyver. Han sier bare at han er IT-lærling bare for å stalke meg. :love:

Korrekt, jeg har kun jobben for å stalke Lillium, jeg er det en kaller dedikert stalker..

:love:

Lenke til kommentar

Hei folkens!!

Mange av dere vet at jeg gikk i går fordi jeg så på Requiem for a dream. Og ja.. Det er offisielt den sykeste filmen jeg noen gang har sett. Skal ikke gå mer innpå det, men anbefaler andre å se den. Er du lett påvirkelig, kanskje ikke.

Nå har jeg tenkt å sitte her og høre musikk, snakke med folk og muligens se film hele kvelden, bare avbrutt av middagsbesøk med min farmor litt senere på kvelden. Gruer meg veldig, fordi jeg har ikke besøkt henne på lenge og hun er litt sur på meg..

Lenke til kommentar
Korrekt, jeg har kun jobben for å stalke Lillium, jeg er det en kaller dedikert stalker..

Du mener det er andre grunner til å ta seg jobb / skolegang?

Jeg begynte på påbygg kun fordi jenta jeg likte begynte der :p

Hadde for en gangs skyld flaks og ble sittende så jeg kunne se på henne hele resten av året ^^

Lenke til kommentar

Hadde for en gangs skyld flaks og ble sittende så jeg kunne se på henne hele resten av året ^^

Men ble det noe mellom dere? :)

Lenke til kommentar
Sitronsaft: Jeg hadde veldig lyst til å skru den av helt på slutten. Men jeg klarte liksom ikke gjøre noe annet enn å sitte på det. Følte meg uggen resten av dagen, hehe.

Jeg hadde også VELDIG lyst. Var helt fryktelig noen steder. Den siste halvtimen så jeg slik ut. Forresten, hadde du et sterkt ønske om å røyke hasj store deler av første halvdel av filmen?

Lenke til kommentar
Dress og kjole på julebord, ja. Truse vanligvis optional på starten, banned på slutten.

Nå får du leve ditt eget liv, men jeg kjører gjerne boxer hvis det er greit for deg.

-----

Gidder ikke dress. Tar skjorte og sånt. Lat? Litt, men jeg skal lunke rundt i byen en tre-kvarters-tid først. Og det gidder jeg ikke i dress.

Lenke til kommentar

Men ble det noe mellom dere? :)

Så klart ikke, bare enda ei venninne.

Jeg er tøffel vett ;)

Jenter vikke ha tøfler :p

Og spesielt ikke de som ikke danser swing, bare vals, præhæhæ ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...