Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Very good. ;) Det er Kvinneguiden ja, også bare kalt KG.
Ah, beklager, den forkortelsen var ukjent ifra meg. Men det er vel logisk egentlig at det kommer noen folk derfra. Dessverre er det nok for få egentlig for slik som det er nå så er "vi" mannfolk på diskusjon.no og majoriteten over på kvinneguiden. Men hey..ikke så rart..en gjeng med mannfolk som har utgangspunktet i hardware/IT som standard er vel ikke det majoriteten av damer går etter ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen folkens!

Jeg har lagt meg til den utrolig dårlige vanen med å ha en brusflaske ved senga, som om jeg våknet på natta så drikker jeg litt, snur meg rundt, og sover videre. Ikke særlig bra for tenna, og ikke særlig bra for noe annet heller :p

Lenke til kommentar
Jeg har lagt meg til den utrolig dårlige vanen med å ha en brusflaske ved senga, som om jeg våknet på natta så drikker jeg litt, snur meg rundt, og sover videre. Ikke særlig bra for tenna, og ikke særlig bra for noe annet heller :p
Er vel egentlig en god vane, hvis du er erstatter det med ei flaske med vann, for det er godt for noe :)
Lenke til kommentar
Ødela mobilen for deg? o.O Du kunne jo sikkert rettet det opp, men kanskje personen ga for lett opp. Det er han som går glipp av deg ;)

E-post ødela nesten for meg, aldri mer sarkasme på e-post for denne gutten... Kunne endt ille, men jeg fiksa på det. Puuh

Den ødela bokstavelig talt alt for meg. Jeg skulle sende melding til venninna mi, for jeg var så lei meg, om at hun måtte ringe med en eneste gang fordi jeg hadde blitt avvist og "han vet at jeg liker ham". Og tror du ikke jeg klarte å sende den til han?

*Grøss*

Det ordna seg heldigvis, fordi jeg fikk sendt en melding tilbake med lykke til og blablabla. Og han er real så det gikk bra. Det skal bli spennende å møte ham igjen, haha. ;) Det kan jeg nemlig ikke unngå. Jeje.

Lenke til kommentar
Ah, beklager, den forkortelsen var ukjent ifra meg. Men det er vel logisk egentlig at det kommer noen folk derfra. Dessverre er det nok for få egentlig for slik som det er nå så er "vi" mannfolk på diskusjon.no og majoriteten over på kvinneguiden. Men hey..ikke så rart..en gjeng med mannfolk som har utgangspunktet i hardware/IT som standard er vel ikke det majoriteten av damer går etter ;)

Ingenting å beklage. :) Jeg kom hit grunnet det fine filmforumet, hehe. ;) Det er litt flere kategorier og slik her, så da måtte jeg bare melde meg inn. :D

Lenke til kommentar

Vi gjør alle våre feil, slik er det. Tror jeg tabba meg ut i går jeg, skulle ikke sendt meldinger når jeg var irritert. Uff, og uff. Jeg sa til henne, nærmest rett ut at jeg ikke orket å be henne mer ut, og at hun fikk gjøre en innsats hvis vi skulle være venner. Får vondt i magen, med tanke på at vi skal snakke sammen i morgen. Faen, det kan bli ille eller så er hun som jeg tror og godtar unnskyldningene mine... Tung ventetid...

Det vi kan trøste oss med, begge to er at vi får testet hvordan våre forelskelser er. Tåmodige og snille, eller omvendt.

Håper virkelig ikke at jeg rota til ting nå. Hva om hun er sur? Dette kan bli en dyr lek...

Lykke til :)

Edit:

Jeg har lyst til å spørre henne rett ut, om hun er sur eller ei. Men det kan bare gjøre ting verre. Det er nå man skulle hatt en tidsmaskin. 5 timer på skole før jeg får snakket med henne. Faen...

The only way you'll ever keep her in your hands

Is breaking apart her heart

Don't tell her she is the reason that you live

Don't give her everything that you got to give

If you want to keep the girl for as long as you live

Just break it apart her heart

Håper det funker slik...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Ofte kan det være bedre å spørre om hva man mener om ting en å ikke spørre. Jeg har i alle fall gjort den feilen for ofte og er vel grunnen til at jeg har vært singel nå i noen år egentlig :ermm:

Jeg ser hvor ting ligger i morgen. Så mye skade kan da ikke skje på en dag? Får håpe på at hun ikke er sur. I morgen får jeg vite det... Gud, som jeg gruer meg...

yvonne2: Hvis du er ute etter smiger, er RPP en lur plass å starte ;)

Din gris... :p Har du begynt med å få henne, nå som hun er svak til å poste i RPP? :ph34r:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...