Flabba Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Gief dirteh detajls vell de fortalte meg drit masse om jobben, men spurte meg ikke om noe. Jeg ble jo bare sittende der å nikke å smile å si ja... å det var litt... merkelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fanden heller.. Hadde jeg visst om alle fra DNFK som var innom TG skulle jeg møtt flere..Hvilke rows hadde folket? Row 39 seat 11 var da passe nok for meg at least Jeg satt på HW-rekka. Kanskje jeg møtte deg, kanskje jeg bare ikke er klar over det. Wuhu, cola! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Umm, litt rart i grunn. Fanden heller.. Hadde jeg visst om alle fra DNFK som var innom TG skulle jeg møtt flere..Hvilke rows hadde folket? Row 39 seat 11 var da passe nok for meg at least Jeg satt på HW-rekka. Kanskje jeg møtte deg, kanskje jeg bare ikke er klar over det. Wuhu, cola! Ekke godt å si med mindre du het catwoman på DC, Guttersnipe, Breidablik, Themartine, HB eller Wheelie.. Men så mang en person på TG ja Hvor satt du btw? Endret 19. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg satt også på HW-rekka :---D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Umm, litt rart i grunn. ja. også var det min gammle lærer som hadde intevjuet... så alt var litt.. kleint. MEn de skulle ringe på mandag å de virka veldig positive og inntreserte så går håpe på det beste:) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Confirmed. @Rullende hjulmann Umm, litt rart i grunn. ja. også var det min gammle lærer som hadde intevjuet... så alt var litt.. kleint. MEn de skulle ringe på mandag å de virka veldig positive og inntreserte så går håpe på det beste:) Det beste går nok an det om viljen er på plass Guud lukk Endret 19. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Confirmed.@Rullende hjulmann Umm, litt rart i grunn. ja. også var det min gammle lærer som hadde intevjuet... så alt var litt.. kleint. MEn de skulle ringe på mandag å de virka veldig positive og inntreserte så går håpe på det beste:) Det beste går nok an det om viljen er på plass Guud lukk tænk juu:D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 nuew probblem lixxm haha gudd gudd Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 /Haz engrish skillzzz Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ekke godt å si med mindre du het catwoman på DC, Guttersnipe, Breidablik, Themartine, HB eller Wheelie..Men så mang en person på TG ja Hvor satt du btw? Jeg satt rett ved Iceman. Samme rekke som Wheelman. Sånn ca midt mellom Iceman og TheMartine. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Iceman leverte jeg en nokia lader fra guttersnipe faktisk^^ Sto jo noe dilldall om det i hw-tråden.. Gudene vet om du så meg eller omvendt, det husker jeg ikke Men TG skal oppleves igjen! Jeg smilte jaggu når jeg kom inn i hallen Jeg satt på HW-siden der HB satt, men på andre siden nærmest partyshop. Endret 19. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg hadde en hylle hvor det stod "Ida" med røde bokstaver. Om det sier deg noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Lol, faens forkjølelse. Jeg blør neseblod fra begge neseborene >< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kult. Jeg skal prøve meg på Fallout. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ikke sant? Jeg skal spille mer Baldur's Gate tror jeg. Klarte ikke å spise opp alle bollene. I fail Klarte bare 2 stk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg hadde en hylle hvor det stod "Ida" med røde bokstaver. Om det sier deg noe. Sorry Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Null stress. Jeg gjør ikke så mye utav meg selv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg sa hei til deg Ida, fikk jo klem og greier ^__^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg