tsghost Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 DNFK goes girlienight i dag! La oss diskutere rumpeskrubbehansker og ansiktsmasker! :!: Neida, bare kødder jeg Om det faktisk funker, så er det jo genialt, særlig med den lille bonusen du nevnte på slutten der, Amanita! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hver gang jeg ser nicket Hoppende Bryser så ser jeg for meg Svanesjøen bare at det består bare av hoppende pupper i ballkjoler :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har en kilo godteri som går til første personen som gir meg en 5 minutters massasje. SRSLY, jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjøper så syke mengder på hver eneste harrytur =((( Kom hit så skal du få oppleve massasje du aldri har opplevd før:D Sånne setninger skremmer meg litt =( Kanksje jeg skulle helt alt i en skål og tatt et bilde, bare for å friste dere litt mer =D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hver gang jeg ser nicket Hoppende Bryser så ser jeg for meg Svanesjøen bare at det består bare av hoppende pupper i ballkjoler :!: ...og du er fortsatt nykter? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Feil klasse?explain.. Altså, alle de jeg kaller venner, går idrettslinje. Resten av kompisene osv går i en annen almen-klasse, og jeg er den eneste fra 'gjengen' som ikke går i enten idretts- eller den almen-klassen. Liksom, de er jo like gode venner som før osv, men man blir jo på en måte glemt da man ikke ser dem daglig på skolen. Er liksom ingen i den klassen jeg går i som driver med det jeg driver med, eller bor i nærheten eller lignende.. Ba om å få bytte, men skolen er super-streng på det der. Men hey! Dette er ikke deppe-tråden Har du ikke DVD-spiller på PC Smurf? Endret 18. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjipern, føler med deg.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 DNFK goes girlienight i dag!La oss diskutere rumpeskrubbehansker og ansiktsmasker! :!: Neida, bare kødder jeg Om det faktisk funker, så er det jo genialt, særlig med den lille bonusen du nevnte på slutten der, Amanita! Man mister hud hver dag, prøv det en gang og du kommer til og legge merke til at hele deg er litt rød og det er pga. du har fjernet den døde huden. Når man gjør det så minsker og risikoen for nupper og annet dritt. Krem etterpå er viktig ellers risikerer du og føle deg som en svamp i en ørken:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Amanita, det hadde vært genialt! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hver gang jeg ser nicket Hoppende Bryser så ser jeg for meg Svanesjøen bare at det består bare av hoppende pupper i ballkjoler :!: ...og du er fortsatt nykter? Det kan du banne puppene dine på, lille venn;) JEg er bare sær og rar En elsk eller hat-person. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 DUDE, WTF. Haha, kan du tro det? :!: Jeg tenkte "nå skal jeg finne bilde av en lime og en kokosnøtt for å please HB", men skrev begge i samme bildesøk. Og jammen er det ikke noen som har vært inne på ideen før, til de grader! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gah. Jeg vil bare ha juli, jordbær fra Jæren, en flaske sprudlevann, to champagneglass, sentrum av Stavanger og ei søt jente. Det hadde vært perfekt akkurat nå Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 JEg er bare sær og rar En elsk eller hat-person. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Egentlig tur med klassen i morra, men fikk fri. yay. da er det bare avslutning neste uke, så er det ferie. Så da har jeg vel egentlig ferie nå. nok prat, jeg tar kvelden nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bør jeg legge meg kanskje? Opp 7 i morgen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gah.Jeg vil bare ha juli, jordbær fra Jæren, en flaske sprudlevann, to champagneglass, sentrum av Stavanger og ei søt jente. Det hadde vært perfekt akkurat nå Hater når innlegget mitt havner nederst på sida Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 DNFK goes girlienight i dag!La oss diskutere rumpeskrubbehansker og ansiktsmasker! :!: Neida, bare kødder jeg Om det faktisk funker, så er det jo genialt, særlig med den lille bonusen du nevnte på slutten der, Amanita! Man mister hud hver dag, prøv det en gang og du kommer til og legge merke til at hele deg er litt rød og det er pga. du har fjernet den døde huden. Når man gjør det så minsker og risikoen for nupper og annet dritt. Krem etterpå er viktig ellers risikerer du og føle deg som en svamp i en ørken:P Skjønner hva du mener. Fikk sånn fotbehandling av en dame på stranda i tyrkia en gang. Sånn dame som gikk bortover og skulle gi deg fotmasasje osv for 20 kroner eller noe sånt. Hun fjernet alt av død hud, og den "harde" huden folk pleier å få på hælen osv. Det var sinnsykt deilig etterpå! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Stay with us, Wikipedersen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 JEg er bare sær og rar En elsk eller hat-person. Nå blir det heldigvis den første, da. DUDE, WTF. Haha, kan du tro det? :!: Jeg tenkte "nå skal jeg finne bilde av en lime og en kokosnøtt for å please HB", men skrev begge i samme bildesøk. Og jammen er det ikke noen som har vært inne på ideen før, til de grader! Det er faktisk litt episk. Jeg lo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg