Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Her ble det jo faktisk liv når jeg gikk og lagde frokost. Ny forumbabe her også ^^
Jeg lurer på hvem det er som står for all denne transporten av kvinnfolk hit til forumet..trafficing på forum *riste på hodet*

:whistle:

Your most welcome. Vet det er noen fans der ute og ikke minst av den type diskusjoner :)
Christopher Hitchens er en dugelig kar. Sett en halvtime ut i debatten nå og... nå skal han snart bite tilbake. Gleder meg. :)

Kan anbefale deg også denne her mann:

http://richarddawkins.net/article,2025,THE...Episode-1-RDFRS

Kanskje ikke den mest spennende diskusjonen men fuck heller, Richard Dawkins, Daniel Dennett, Sam Harris og Christopher Hitchens i en og samme diskusjon :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare pass deg, det er del syke folk her.

Ikke jeg, jeg er forelsket i en jente så jeg likestiller nærmest jenter med gutter. Forelskelsen har tatt knekken på skappervoen inni meg. Stakkar fyr, jeg drepte ham. Snufs :cry:

Vel, jeg møter ham nok en dag. Intil da får han hvile i fred. R.I.P

Huff da, not good. Det går nok bra skal du se. Trenger litt smiger akkurat nå, haha. Få opp selv-esteem'en litt før jeg begynner på nytt.

Jau. :ermm:

Snakker om sola, her sitter jeg og leser The God Delusion av Dawkins ^^

Vurderer å skaffe meg "Root of all evil?!" på DVD også, men føler jeg har brukt for mye penger i det siste.

mMmm... Jolt cola + bounty :D

Da er vi to du.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg vet det, får bare være tålmodig. Men først skal jenten bli min, ettersom alt går som det skal...

Hvorfor trenger du smiger?

Jeg ble avvist. Kan vel ikke få sagt det mer enkelt. Og med fare for å høres patetisk og sentimental ut, så er det godt å høre noen go'ord innimellom. :) Ihvertfall til jeg har kommet over den verste kjærlighets*kremt*sorgen. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg ble avvist. Kan vel ikke få sagt det mer enkelt. Og med fare for å høres patetisk og sentimental ut, så er det godt å høre noen go'ord innimellom. :) Ihvertfall til jeg har kommet over den verste kjærlighets*kremt*sorgen. :blush:

De fleste av oss har vært der, dessverre... Du får ta tiden til hjelp, finne på morsomme ting og la vær å tenk på det. Det er når man kjeder seg, at man kjenner det verst... Dårlig erfaring her :/

Lenke til kommentar

De fleste av oss har vært der, dessverre... Du får ta tiden til hjelp, finne på morsomme ting og la vær å tenk på det. Det er når man kjeder seg, at man kjenner det verst... Dårlig erfaring her :/

Huff da. Ja, du har helt rett. Jeg klarer jo alltid å tråkke i salaten og jeg gremmes bare ved tanken. Men jeg må jo le litt også, for jeg klarte liksom å gjøre alt det jeg absolutt ikke skulle gjøre, uten å ville det selv. Jau. Hint: jeg hater nye mobiler som ikke vil gjøre slik som man vil! :p

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Ødela mobilen for deg? o.O Du kunne jo sikkert rettet det opp, men kanskje personen ga for lett opp. Det er han som går glipp av deg ;)

E-post ødela nesten for meg, aldri mer sarkasme på e-post for denne gutten... Kunne endt ille, men jeg fiksa på det. Puuh

hello,

ehm, foræderisk *sensur* skulle egentlig være sarkasme ,men men. Unngår deg ikke med vilje, sorry hvis jeg dreper selvtilliten din.

Og jeg som tullet, gud så galt det kunne ha gått...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...