Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som har en artikkel eller noe om hvordan man bruker/utnytter RAW? Må ha noe å lese på på hytta http://kreativ1.no/artikkel/290/innføring-...dobe-camera-raw Ellers finner du mange tips i andre deler av forumet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har ikke orka å se Requiem for a Dream enda, den ser så uendelig dyster ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 For min sin del så er det 2 vidt forskjellige filmer som tar opp sine egne områder. RFAD er generelt om at man ender på siste stadiet og hvor mye det herper et menneske, Frykt og blabla er den morsomme og paranoide delen av de livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 HBO-miniserien The Corner er også en fantastisk dopskildring. Begynte å se den for noen dager siden. Har bare sett to første episodene enda, men jeg holdt på å slå av flere ganger. Den fanger miljø, holdninger og hele stemningen så godt at det ble ubehagelig til tider. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg har ikke orka å se Requiem for a Dream enda, den ser så uendelig dyster ut. Hvis du ikke vet hvordan det er og være på kjøret så er det ingenting skremmende med den;) Den tar bare visse ting og setter det på spissen. Faktumet er at kommer man seg ikke ut av det så er man dødsdømt...så enkelt. Men jeg har funnet ut at det jeg reagerer på er ofte noe annet enn det de som ikke har vært på kjøret reagerer på. Foreks. sprøyte-scenen....grunnen til at jeg hater den er at jeg får et syyykt savn etter det mens andre syns det er ekkelt. nok ærlighet for i dag. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har ikke orka å se Requiem for a Dream enda, den ser så uendelig dyster ut. Da er det på tide å se den NÅ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 nok ærlighet for i dag. Du er en flott mann. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Takker for det Cyph, deverre går det under og være naiv også tror jeg. Tror jeg skremmer mange. Men hva er poenget med og skjule den man er, blir man kjent med meg så finner man ut sånt uansett. Hvis noen spør meg om jeg savner kjøret, såklart gjør jeg det. Rus er noe av det beste som finnes. Regner med at folk har hørt at mange som har kuttet ut føler en type kjærlighetssorg? det er fakta f..., det er som du mister verdens beste dame og du må frivillig sparke henne ut av livet ditt. Nå har jeg vel og merke "ei" ekte dame som betyr noe for meg da:) Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Har en spesiell forkjærlighet for "To Sir With Love" jeg Hva gjør nattdyrene? Endret 18. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) MSN Depping Musikk Diskusjon Sommerferie er alltid like kjedelig. Endret 18. juni 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hva depper du på? (pm) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Selvsagt savner man det. Jeg savner det sykt til tider. Har ikke godt av å dvele for mye ved det tror jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 MSNDepping Musikk Diskusjon Sommerferie er alltid like kjedelig. Egentlig ganske enig. Men denne sommerferien har jeg bestemt meg for å være mye med venner og være mye ute, som er det stikk motsatte av det jeg var i fjor. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Enig i du Lars, ikke ofte jeg tenker det jeg skrev her nå. Prøver og leve i nuet og fortsette i det sporet jeg er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Lykke til med å holde det oppe profet Endret 18. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 MSNDepping Musikk Diskusjon Sommerferie er alltid like kjedelig. Egentlig ganske enig. Men denne sommerferien har jeg bestemt meg for å være mye med venner og være mye ute, som er det stikk motsatte av det jeg var i fjor. Da har jeg bare en ting å si: VI SNAKKES. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sitter med ansikts maske og prøver å få buffe opp huden mest mulig til hove. Så jeg slipper å få helt jævlig hud av å spise fastfood hver dag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Prophet: Bra tankegang, man må bare prøve:) Man angrer bare hvis man ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hva depper du på? (pm) Will do. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sitter med ansikts maske og prøver å få buffe opp huden mest mulig til hove. Så jeg slipper å få helt jævlig hud av å spise fastfood hver dag. Si at dama di tvinger deg eller frivillig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg