Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ja, den har i mine øyne blitt popularisert og elsket av alle ettersom den ble satt inn i læringsplanen for ungdomstrinnet.

Er jeg jente?

Synd. Så bra filmer fortjener ikke å ødelegges av å legges inn i læreplanen. Skolevisninger dreper filmopplevelser som regel.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Åssen i helvete skal jeg vite om du er jente da? Du er bare en avatar for meg

Av prinsipp vil jeg helst ikke gjøre dette. Hvorfor bare se på film når jeg kan multitaske?
Fordi enkelte filmer fortjener det. Og dette er en av dem.

Hvordan kan man vite at man har astma? Jeg vet jeg er paranoid altså..
Man går til en lege som gir deg noen tester og evnt. gir deg en diagnose.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nå ja, den har i mine øyne blitt popularisert og elsket av alle ettersom den ble satt inn i læringsplanen for ungdomstrinnet.

Er jeg jente?

Synd. Så bra filmer fortjener ikke å ødelegges av å legges inn i læreplanen. Skolevisninger dreper filmopplevelser som regel.

For meg var det tvert i mot. Så den første gang på skolen, og jeg satt klar til å gråte på slutten. (Så den på lerret og med veldig god lyd). :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som har en artikkel eller noe om hvordan man bruker/utnytter RAW? Må ha noe å lese på på hytta :)

Er vel ikke akkurat det du spurte om, men her er en måte å utnytte raw på?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg er abstinent så setter jeg på theme-sangen til "Requiem for a dream" :!:

Når jeg lå dausyk for 1 og 1\2 år siden så spilte jeg den konstant i 3 dager før jeg havnet på sykehuset.

Filmen er genial, men kommer aldri til og se den igjen.

Og det er ikke en film man ødelegger med og tyte på forum samtidig...det er en blodig fornærmelse imot hele filmen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det er en film jeg ser opp igjen og opp igjen, grunnen til at jeg ikke liker den andre er at den påminner meg om alt dritten man opplever når man er der.

Men Frykt og avsky Las Vegas er en film jeg direkte elsker.

Det er rett og slett en poetisk knarker-film :!:

Trainspotting er en annen film som tar visse ting totalt på kornet.

Rural: Blir litt annet når man har vært der, derfor er den morsom.

Den gjør alt dritten om til noe morsomt.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...