Catkin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Requiem for a dream er på topplisten min, vertfall. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hør på Cyph.. Hvis han sier du skal gjøre noe (filmrelatert), så gjør du det. Ingen spørsmål, bare gjør det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå ja, den har i mine øyne blitt popularisert og elsket av alle ettersom den ble satt inn i læringsplanen for ungdomstrinnet. Er jeg jente? Synd. Så bra filmer fortjener ikke å ødelegges av å legges inn i læreplanen. Skolevisninger dreper filmopplevelser som regel. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Åssen i helvete skal jeg vite om du er jente da? Du er bare en avatar for meg Av prinsipp vil jeg helst ikke gjøre dette. Hvorfor bare se på film når jeg kan multitaske?Fordi enkelte filmer fortjener det. Og dette er en av dem. Hvordan kan man vite at man har astma? Jeg vet jeg er paranoid altså..Man går til en lege som gir deg noen tester og evnt. gir deg en diagnose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Nå ja, den har i mine øyne blitt popularisert og elsket av alle ettersom den ble satt inn i læringsplanen for ungdomstrinnet. Er jeg jente? Synd. Så bra filmer fortjener ikke å ødelegges av å legges inn i læreplanen. Skolevisninger dreper filmopplevelser som regel. For meg var det tvert i mot. Så den første gang på skolen, og jeg satt klar til å gråte på slutten. (Så den på lerret og med veldig god lyd). Endret 18. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har fått en liten rettelse folkens, den ligger visst ikke i læreplanen, men kun i min tidligere skole sin. Så vet du det. Jeg vet at jeg kun er en avatar, og jeg liker det sånn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) NOT HELPING. > Endret 18. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 vel, da får jeg vel forlate åstedet. Natta folkens ^^ (om jeg ikke stikker innom igjen etter filmen) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hør på Cyph.. Hvis han sier du skal gjøre noe (filmrelatert), så gjør du det. Ingen spørsmål, bare gjør det. Takk, takk ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som har en artikkel eller noe om hvordan man bruker/utnytter RAW? Må ha noe å lese på på hytta Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vil dere høre noe annet morsomt? Senatet i USA sier unnskyld for slaveri av svarte, _idag_: http://www.commondreams.org/headline/2009/06/18-8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vil dere høre noe annet morsomt? Senatet i USA sier unnskyld for slaveri av svarte, _idag_: http://www.commondreams.org/headline/2009/06/18-8 Burde være unødvendig nå synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som har en artikkel eller noe om hvordan man bruker/utnytter RAW? Må ha noe å lese på på hytta Er vel ikke akkurat det du spurte om, men her er en måte å utnytte raw på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hver gang jeg er abstinent så setter jeg på theme-sangen til "Requiem for a dream" :!: Når jeg lå dausyk for 1 og 1\2 år siden så spilte jeg den konstant i 3 dager før jeg havnet på sykehuset. Filmen er genial, men kommer aldri til og se den igjen. Og det er ikke en film man ødelegger med og tyte på forum samtidig...det er en blodig fornærmelse imot hele filmen. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Filmen er genial, men kommer aldri til og se den igjen.En annen genial film er "Fear and loathing in Las Vegas". Den tar så mye på kornet. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Filmen er genial, men kommer aldri til og se den igjen.En annen genial film er "Fear and loathing in Las Vegas". Den tar så mye på kornet. Jeg kunne ikke fordra den filmen. Skildringen av dopets verden var så kraftig at jeg holder meg langt borte. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg elska Fear and Loathing. Heeelt syk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det er en film jeg ser opp igjen og opp igjen, grunnen til at jeg ikke liker den andre er at den påminner meg om alt dritten man opplever når man er der. Men Frykt og avsky Las Vegas er en film jeg direkte elsker. Det er rett og slett en poetisk knarker-film :!: Trainspotting er en annen film som tar visse ting totalt på kornet. Rural: Blir litt annet når man har vært der, derfor er den morsom. Den gjør alt dritten om til noe morsomt. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Uff, don't remind me! Jeg legger meg. God natt DNFK! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Foretrekker Requiem for a dream over Fear and loathing, men de er gode på hver sin måte. Når det gjelder skuespillprestasjoner er Johnny Depp 10/10 som Hunter S. Thompson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg