Eliselise Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mens dere snakker IT, sitter jeg her og tenker på damer. Eller dame. Hvem er du forelska i da? Ja, jeg skled inn i samtalen på et bananskall. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"... Lurer på om jeg skal se en film.. Men etter gårsdagens totale fail med "In the valle7 of Elah" som var så kjedelig at jeg ikke så den ferdig (joda, burde kanskje sett den ferdig, men uff..) vet jeg ikke om jeg tør. Edit: typo Edit2: Hei Elise Endret 18. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"... Lurer på om jeg skal se en film.. Men etter gårsdagens totale fail med "In the valle7 of Elah" som var så kjedelig at jeg ikke så den ferdig (joda, burde kanskje sett den ferdig, men uff..) vet jeg ikke om jeg tør. Edit: typo Edit2: Hei Elise Altså, om du har den holdningen her i livet kommer du ikke langt... Hva slags film søker du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha Når har du tenkt å slå til på flammen din? @ CypheroN Kommer flere skal du se Jann. Mens dere snakker IT, sitter jeg her og tenker på damer. Eller dame. Hvem er du forelska i da? Ja, jeg skled inn i samtalen på et bananskall. Nei, jeg er nok ikke forelsket, men betatt. Jeg tenker ikke på henne så mye, men når hun snakker til meg, på tlf eller msn, sms, så VIL jeg ha henne! Og ikke bare seksuelt, men mentalt. Jeg vil ha kos og klem også. Vet ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hahaha, er så forferdelig når folk sier "har du denne holdningen" til meg, føler jeg må unnskylde meg kraftig, og at jeg ikke egentlig mente det slik osv osv. Men ja, for en drittfilm. Søker noe morsomt/romantisk, siden det er det humøret jeg ønsker å være i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Natta dnfk.. Endret 18. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sitronsaft: Kate & Leopold =D Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hahaha, er så forferdelig når folk sier "har du denne holdningen" til meg, føler jeg må unnskylde meg kraftig, og at jeg ikke egentlig mente det slik osv osv. Men ja, for en drittfilm. Søker noe morsomt/romantisk, siden det er det humøret jeg ønsker å være i. Kan da skjønne at filmen var dritt, det var bare at det virket som om du var redd for å faile igjen... Sett Hitch? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"... Lurer på om jeg skal se en film.. Men etter gårsdagens totale fail med "In the valle7 of Elah" som var så kjedelig at jeg ikke så den ferdig (joda, burde kanskje sett den ferdig, men uff..) vet jeg ikke om jeg tør. Edit: typo Edit2: Hei Elise Hei! =) Jeg for min kjøpte meg to filmer her en dag, som jeg har til gode å se. The Big Lebowski og Reservoir Dogs. Har trua. IMDB roser dem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Natta dnfk.. Natta Pacman! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har aldri stolt helt på IMDB. Generelt skjønner meg ikke på folk som f.eks. kjøper et spill pga det bare har fått 6-ere osv. Men joda, det gir jo kanskje en indikasjon. Problemet er at jeg hadde håpet å få sett filmen nå, siden jeg ikke kan være alt for lenge våken. Så da må det bli en film med mange opplastere (= et ord jeg fant på nå, vet ikke om det blir brukti noe sted) eller så må jeg velge en film som jeg allerede har. Skal laste opp en liten liste. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"...Om man skriver et nytt inlegg innen 2 min etter et du postet et i samme tråd, flettes de sammen. Admins (Simen1, TWFA og Jarmo) kan dog velge om den skal stå der eller ikke når de redigerer (mods har ikke den muligheten) Natta dnfk..Natta Endret 18. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 CypheroN: Du er litt begeistret, ja. Skulle ønske jeg også var det for noen. Hvordan kjenner du denne frøkna da? =) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vel, g'night folks! I morgen på denne tiden er jeg vel på hvitvinsfylla.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 CypheroN: Du er litt begeistret, ja. Skulle ønske jeg også var det for noen. Hvordan kjenner du denne frøkna da? =) Ikke for å være frekk, men vil egentlig helst ikke gå noe særlig videre med dette emnet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva skjer, gutter og jenter? Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 CypheroN: Du er litt begeistret, ja. Skulle ønske jeg også var det for noen. Hvordan kjenner du denne frøkna da? =) Ikke for å være frekk, men vil egentlig helst ikke gå noe særlig videre med dette emnet. Fy faen så frekt. At det går an. PÅ EN TORSDAG! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva skjer, gutter og jenter? Wat? Fy faen så frekt. At det går an. PÅ EN TORSDAG! Hehe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hva skjer, gutter og jenter? Wat? 10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrik Endret 18. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg