Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Liker også at man kan gå tilbake til faner som man har lugget ned ved å trykke CTRL+Z. En veldig fin funksjon hvis man slo ned en fane på uhell elns.

ctrl + shift + t

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrefunksjonen til Opera er suveren. Det må jeg virkelig innrømme. Men jeg mener å huske jeg hadde en del problemer med når jeg trykte tilbake til mine innlegg for å se om det var skrevet i noen av trådene og at mine innlegg da ikke oppdaterte seg. Det har da selvsagt med den suverene angrefunksjonaliteten å gjøre, men det kan bli litt tungvindt i blandt å måtte oppdatere i stedet når jg er vandt til å bla fem og tilbake.

Lenke til kommentar

Samme her. Vi var veldig gode venner. Jeg rotet det til, og det har vært måneder med tull og negativitet fram og tilbake. Idag ble vi enige om å kutte all kontakt, og at om vi skal treffes igjen så er det opp til hun.

Huff. Trodde en stund at vi var på vei til noe mer enn vennskap, og på det hun skrev i dag virker det som om hun også trodde det. Men jeg ødela alt.

Lenke til kommentar

Vil ikke være en total drittsekk Jann - Ove, men er ikke kjærlighetstråden er mer passende tråd? Om det blir en diskusjon av det liksom... (tenker på om jeg er veldig ufølsom og ikke skal poste.....)

EDit:

Hva faen skal man med forum om man har dame?(/mann).

Dette er jo singles-forum #1.

Det er nok veldig feil.

Var ikke heeelt seriøst sagt.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...