Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff. Når jeg ikke er på forumet på noen timer så lurer brukerne på hvor jeg er. Ikke bra.

Joda, det er bare fint det! Et tegn på at folk liker deg. :p

 

Er jeg den eneste som bruker TAB+SPACE når jeg skal svare i tråder? Går mye fortere å svare da! Slipper å bruke musa eller noe :)

Nåja, jeg har mine fiender, men jeg håper det flertall i det motsatte. :!:

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som bruker TAB+SPACE når jeg skal svare i tråder? Går mye fortere å svare da! Slipper å bruke musa eller noe :)
Du er ikke den eneste.

 

Irriterer du deg også over at man må bruke TAB+ENTER når man hurtigredigerer? Ødelegger flyten min totalt

Lenke til kommentar
Tab-Space? Skjønner ikke hvorfor du velger å gjøre det når du kan bruke end. Det har blitt en vane her.

@profeten

Personlig fortrekker jeg tab+space. Tar 0.1 sekund. "end" funker ikke her, eller så forstår jeg ikke. Muligens det har noe å gjøre med nettleser også?

 

Irriterer du deg også over at man må bruke TAB+ENTER når man hurtigredigerer? Ødelegger flyten min totalt

Kan bruke TAB+SPACE også når jeg hurtigredigerer. Muligens det har noe med nettleser å gjøre, det også? Opera her, antar du bruker Firefox.

EDIT: Nei, vent. Hva snakker jeg om. :wallbash:

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Ja, jeg bruker brannreven. Kanskje jeg burde gå over til Opera.

Jeg liker Firefox for èn ting, noscript. Skulle gjerne hatt det på Opera også, men til gjengjeld har vi Widgets da. Men syns ikke det er så mye å skryte over.

 

En mix mellom Opera og Firefox hadde vært en drøm.

 

EDIT: Syns også css og html-interpretern er bedre i Firefox.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Det er også en funksjon i Opera som jeg ikke har funnet i FF. Man kan gå tilbake eller fram på websider/i historikken ved å bruke musa (tilbake: hold inne høyre museknapp og trykk på venstre museknapp. Fram: omvendt. Eventuelt kan man bruke CTRL og museknappene.)

Liker også at man kan gå tilbake til faner som man har lagt ned ved å trykke CTRL+Z. En veldig fin funksjon hvis man slo ned en fane på uhell elns.

 

Hadde Firefox hatt disse funksjonene hadde jeg byttet på sekundet. Muligens det finnes allerede, i en form av plugin?

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...