Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Folk er ikke som deg og meg, Datasmurf. Ja, jeg merker så. Logger på Facebook og ser at godt over 80% av nye statuser omhandler folk som gleder seg sånn til Selbufestivalen og drar oppover i dag med campingvogn, hjemmebrent og grilldresser. Uff. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Selbufestivalen = grusom musikk, regnvær og blodtørstig mygg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Selbufestivalen = grusom musikk, regnvær og blodtørstig mygg. Velkommen til Trøndelag. Karsken står der og D.D.E e pålagt. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Folk er ikke som deg og meg, Datasmurf. Ja, jeg merker så. Logger på Facebook og ser at godt over 80% av nye statuser omhandler folk som gleder seg sånn til Selbufestivalen og drar oppover i dag med campingvogn, hjemmebrent og grilldresser. Uff. Broren min og kompisene hans har med seg både campingvogn og combicamp oppover. Mer harry kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Yeah, derfor har jeg alltid holdt meg unna og aldri hatt noe lyst til det. Steinkjerfestivalen og Storåsfestivalen derimot ... Herlig musikk, alltid litt sol (selv om de siste års Storåsfestivaler har endt i regnvær og søle som for å ta opp kampen med Roskilde), men har til gode å merke myggen. Selbufestivalen = grusom musikk, regnvær og blodtørstig mygg. Velkommen til Trøndelag. Karsken står der og D.D.E e pålagt. Uff, ja D.D.E. spiller utenfor Remaen på Orkanger på lørdag. Om jeg møter opp, er det kun med hagle for å gjøre verden et bedre sted. Broren min og kompisene hans har med seg både campingvogn og combicamp oppover. Mer harry kan det ikke bli. Så og si ikke. Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Oprah; Ta deg en bolle. Slike talkshow er det som er underholdende! http://video.stumbleupon.com/#p=w5vtn6rd68 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nei, får vel gå ned å se resten av Saw IV, ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nei, får vel gå ned å se resten av Saw IV, ønsk meg lykke til. Er det den der han ene blir dratt i stykker og ho dama blir fryst? Vent, det er jo alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er kun én Saw film etter min mening. Resten er spin-offs. På den måten kan jeg fremdeles elske saw, men samtidig mislike resten av Saw. Forøvrig er Saw opprinnelig et kortfilmprosjekt av to australske karer som ble kjøpt opp av den amerikanske regissøren eller noe sånt for å så spille inn filmen på nytt. Tror ikke de to bak konseptet har så mye med resten av filmene å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Pepperkaker =D 6 måneder gamle med nylaga melis ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 @Egil: Hvor kan man finne originalfilmen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva betyr det når det står at trådstarter er -Malley-? Sjekk "Samliv og relasjoner"-forumet f.eks. Står jo -Malley- på halvparten av alle trådene. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva betyr det når det står at trådstarter er -Malley-? Sjekk "Samliv og relasjoner"-forumet f.eks. Står jo -Malley- på halvparten av alle trådene. Når en gjest ikke skriver inn et navn, så vil forumet automatisk gjøre navnet til "-Malley-". Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Pacific Blue! Zebra, NÅ! Alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 @Egil: Hvor kan man finne originalfilmen? Aner desverre ikke. Men nå er det ikke sikkert at det jeg sier er helt sant, for det er en av sånne ting man synes å huske å ha lest et sted som man ikke finner igjen Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Pacific Blue! Zebra, NÅ! Alle sammen! +1 Men hvorfor i helvete begynner de midt inne i sesongen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Av samme grunn som at Baywatch starta på sesong 3? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Faen, vært afk siden 15.30 abstinenser... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg skulle akkurat til å spørre "Hvor har det blitt av Cyph?" Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva betyr det når det står at trådstarter er -Malley-? Sjekk "Samliv og relasjoner"-forumet f.eks. Står jo -Malley- på halvparten av alle trådene. Når en gjest ikke skriver inn et navn, så vil forumet automatisk gjøre navnet til "-Malley-". Det er vel feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg