Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk er ikke som deg og meg, Datasmurf.

Ja, jeg merker så.

Logger på Facebook og ser at godt over 80% av nye statuser omhandler folk som gleder seg sånn til Selbufestivalen og drar oppover i dag med campingvogn, hjemmebrent og grilldresser. Uff.

Broren min og kompisene hans har med seg både campingvogn og combicamp oppover. Mer harry kan det ikke bli.

Lenke til kommentar

Yeah, derfor har jeg alltid holdt meg unna og aldri hatt noe lyst til det.

Steinkjerfestivalen og Storåsfestivalen derimot ...

Herlig musikk, alltid litt sol (selv om de siste års Storåsfestivaler har endt i regnvær og søle som for å ta opp kampen med Roskilde), men har til gode å merke myggen.

Selbufestivalen = grusom musikk, regnvær og blodtørstig mygg.

Velkommen til Trøndelag. Karsken står der og D.D.E e pålagt.

Uff, ja :p

D.D.E. spiller utenfor Remaen på Orkanger på lørdag. Om jeg møter opp, er det kun med hagle for å gjøre verden et bedre sted.

Broren min og kompisene hans har med seg både campingvogn og combicamp oppover. Mer harry kan det ikke bli.

Så og si ikke.

Jeg føler med deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er kun én Saw film etter min mening. Resten er spin-offs. På den måten kan jeg fremdeles elske saw, men samtidig mislike resten av Saw. Forøvrig er Saw opprinnelig et kortfilmprosjekt av to australske karer som ble kjøpt opp av den amerikanske regissøren eller noe sånt for å så spille inn filmen på nytt. Tror ikke de to bak konseptet har så mye med resten av filmene å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
@Egil: Hvor kan man finne originalfilmen?

Aner desverre ikke. Men nå er det ikke sikkert at det jeg sier er helt sant, for det er en av sånne ting man synes å huske å ha lest et sted som man ikke finner igjen :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hva betyr det når det står at trådstarter er -Malley-? Sjekk "Samliv og relasjoner"-forumet f.eks. Står jo -Malley- på halvparten av alle trådene.

Når en gjest ikke skriver inn et navn, så vil forumet automatisk gjøre navnet til "-Malley-".

Det er vel feil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...