hvorre Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Varierer vel VELDIG fra familie til familie.... @Wiciwato seff... Endret 18. juni 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Om man bor ute på landet så er det deromkring det vanligvis er akseptert. Også er det slik at man da kommer inn på offentlige fester her. Selv om det er "alkoholfrie" fester så drikker alle. Bygdefenomen, og ganske trivelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er vel lov å drekke fra man er 12, er det ikke? I alle fall i bygdene i Sør-Trøndelag I kommunene Orkdal, Skaun og Meldal i alle fall. Sikkert Hemne og Melhus også, og nord for Trondhjem vil jeg ikke gå innpå engang, der får de sikkert karsk inn med morsmelka Om man bor ute på landet så er det deromkring det vanligvis er akseptert. Også er det slik at man da kommer inn på offentlige fester her. Selv om det er "alkoholfrie" fester så drikker alle. Bygdefenomen, og ganske trivelig. Der har du oppveksten min i alle fall Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Karsk er godt. En slurk, en gang i året, på den lokale bygdefesten, bare for å få en liten påminnelse om hvor godt man har det når man istedet kan drikke polvarer / øl. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Vart sørpafull og måtte bli henta av foreldra. Kjekk kveld da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 PSP 12 er fin, veldig lett i bruk, logisk på alle måter og støtter raw. Startet forøvrig med PSP5, og dagens PSP har beholdt en del trekk fra den tiden, og er egentlig veldig grei å jobbe med. Selv bruker jeg NX2 siden Nikon selv kan sine råfiler best. Mangler mye funksjonalitet og er litt kronglete og siruptregt, men resultatet blir bra. Problemet mitt er at jeg egentlig ikke helt vet hvordan jeg skal bruke noen av programmene. Prøver å få til en effekt. Gjøre en mann på et bilde om til svarthvitt. Det er done. Nå skal jeg bare prøve å få lagt til "tv-striper" på den svarthvite mannen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Du MÅ jo ikke drikke deg helseløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Jeg drakk meg ikke full første gangen jeg drakk, så det tells strengt talt ikke. Første gangen jeg drakk meg full så var foreldrene mine lagt seg når jeg kom hjem. Så ikke noe stress det egentlig. Tror ikke de hadde brydd seg så mye uansett, jeg ventet lenge med å begynne å drikke. Var 17. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Uff, karsk er ikke godt Verken varianten jeg fikk servert av blærumsruss i Kongeparken 07, eller den normale trønderske varianten. Så uansett om det er cappucino med 21,9% vodka på tåteflaske eller om det er et skittent krus med en 50-øring oppi, så svart kaffe til du ikke ser mynten lenger og så HB typ 96 til mynten går i oppløsning / til du ser den igjen, så er det helt jævlig Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Du MÅ jo ikke drikke deg helseløs. Hæ? Jo? Klart man må! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Kom hjem mens folk sov. Hadde faktisk med meg kvinnfolk, UTEN å pule. slå den du! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Herr Brun da, det er noe jeg tviler noen her vil prøve å slå. I noe sånt vil jeg heller ta til takke med ett knull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har drassa med meg flere kvinnfolk hjem uten å pule de. Hovedsaklig fordi jeg ikke har hatt lyst til det Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Huh, snart post 300000 eller noe.. Edit: 230 000 da. Endret 18. juni 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Du MÅ jo ikke drikke deg helseløs. Så sant, så sant. Er party et sted for å feire at vi er ferdig med ungdomsskolen, og da skulle de drikke. Ble litt skeptisk til det, men nå sitter jeg her. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hmm, har gjort det samme som Smurf, men i de tilfellene har det gjerne vært fordi DE ikke hadde lyst til det. I is sad nao. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere? Jepp. Drakk ikke så mye, så det meste av rusen var borte når jeg var hjemme igjen. Den andre gangen derimot... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gah, hva er det med folk å dra på harrytass-festival da? Selbu-festivalen *grøss* Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Folk er ikke som deg og meg, Datasmurf. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Der var det nettopp regn, så du har ikke gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg