Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja forferdelig. "UT!" roper jeg, men det hjelper ikke ... Tror du trenger en heksedoktor som kan drive ham ut av deg. Det funker vel på samme vis som med demoner? Mhm, men han Sigbjørn Obstfelder er en liten djevel, vanskelig å bli kvitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *klage videre over nesesmerter* Nå har jeg eukalyptus under og Otrivin oppi, oppløst, blodig og smertefullt. Okay, skal gi meg her, heller ta del i flere saklige diskusjoner ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ekstremt upraktisk å måtte dra musa opp dit hvert 10 sekund for å få med seg de 17 siste postene eller? Jeg har en logitech mx518. Den har en knapp på toppen som jeg har tilordnet til F5. Da slipper jeg å bevege musa for å refreshe noen sider Jeg har den jeg og Jeg bruker den knappen med bilde av de to vinduene. Den som er akkurat på midten, nærmest Logitech-merket. Helt genial mus. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jasså, skal du la dette bli en totning sak? Neida. Jeg elsker totninger. Særlig en. Å, var det gutt? Oops .. Det er jo enda mer gøy enn at folk tror du er gutt, da. ^^ Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ler du av meg? Dust. Nei, jeg ler av diskusjonen deres. Men det heter å gå av skoene not Kibs: Ja, ikkesant =D Endret 8. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lemper inn en post her i forumkaféen før tråden når 7000 sider å stenges til fordel for Forumkaféen v2.0. Og mens jeg er her inne, hva er greia med denne "legg til en venn"-funksjonen? Noen som vil være min venn? si det , trodde alle på forumet var venner , men jeg kan være din spesielle venn Yes! 134868 to go. Har du lagt meg til? Jeg ser ingen forandringer i venne-dialogboksen. Prøver å finne ut hvilke fordeler det gir å være venn med noen via denne funksjonen. du er lagt til i nå ivertfall fuck det ikke sjangs i havet og følge med på postingen her Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... mrbjoern er hjemme fra trening, og nå har han vondt i så og si hele kroppen. Han tror han bare hopper i dusjen, og legger seg eller noe oO Vintermåne var jo ett søtt nick, btw ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I/med/på..NOES. Orker ikke. Blir surrete i hodet x). Men vi sier at Kibs har rett. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Å, var det gutt? Oops .. Hadde vært morsomt å se hva folk trodde om de forskjellige navnene, og om de hadde rett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det gleder jeg meg til å se Vi, mener du vel. Eller teller vi som ett? Jeg trodde vi er ett jeg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mhm, men han Sigbjørn Obstfelder er en liten djevel, vanskelig å bli kvitt. Ikke så rart. Man får ham jo sprøytet inn i flere år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg syns det er så slitsomt å ha hånda på musa. Så lenge man kan litt om tab-bruk og hurtigtaster, slipper man det peset og den kan få hvile og lyse blått i fred. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn" Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter *vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Visningsnavnet mitt kommer til å være digg i 180 dager til, så bare lær dere å leve med det! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I/med/på..NOES. Orker ikke. Blir surrete i hodet x). Men vi sier at Kibs har rett. Det har jeg jo alltid. Jeg trodde vi er ett jeg? Ja. Daså. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14* Støttes! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Visningsnavnet mitt kommer til å være digg i 180 dager til, så bare lær dere å leve med det! Hei? Er du jente? Msn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har den jeg og Jeg bruker den knappen med bilde av de to vinduene. Den som er akkurat på midten, nærmest Logitech-merket. Helt genial mus. min knapp er så slitt at jeg ikke ser hva som skal være bilde av der lenger men ja den som er nærmest logitechmerket Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Visningsnavnet mitt kommer til å være digg i 180 dager til, så bare lær dere å leve med det! Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vintermåne: Har du tenkt på at navnet ditt kan virke litt veldig jentete? Mulig det bare er jeg som oppfatter det sånn, men jeg gjør nå en gang det. Bare et lite tips (: Jeg synes han skal beholde det jeg. Hvem har sagt at man MÅ ha ekstremt stereotypisk kjønnsforklarende nick? Synes det er best om ingen bryr seg om det egentlig. Man bør danne seg et bilde av personen ut fra hva de skriver. Ikke utfra nicket og om man tror det høres ut som et "jentenavn" eller "guttenavn" Forresten så kan det kanskje være en fordel å ha et "jentete" navn på et forum hvor det er flest gutter *vurdere å registrere en konto under nicket BlondBabe14* Synes Vintermåne var bedre enn Metalheart. Metalheart hørtes ut som en stereotypisk, fjortiss-slipknot-metalldigger Som jeg var på den tiden jeg regga meg Vintermåne blir borte om 170 dager ca. edit: Jeg fikk det fra en Immortal-låt jeg liker. "Call of The Wintermoon". Jeg skulle faktisk kalle meg Wintermoon, men jeg var ikke helt i mine fulle fem (hangover?), så det ble på mystisk vis Vintermåne. L4r5 må bli BlondeBabe14 Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg