Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

VG: Jente slept tre kilometre etter(under) bil., leste nettopp den artikkelen ifra VG sin nett side. Og ble mildt talt sjokkert.

Hvordan kan det være mulig at noe slikt har skjedd og at jenta i det hele tatt var i live.

Ifølge lensmann Erling Arne Meek ved Røyken Lensmannskontor skal 13-åringen ha prøvd å krysse veien, da en lastebil som skal ha stått nesten stille hadde begynt å kjøre. Sjåføren skal ikke ha lagt merke til at han hadde truffet jenta.

Deretter skal en personbil som kjørte bak lastebilen ha dratt med seg jenta videre etter at hun ble truffet av lastebilen.

Den jenta må ha max uflaks for å komme ut for noe slikt spør du meg.

Håper jenta overlever!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg helt ferdig med ungdomsskolen. Vi var nettopp på avslutningsfest hvor vi fikk vitnemål. Det var trist! :(

Ja, min tur på mandag ... Blir spesielt å oppleve siste gangen klassen min er samlet, det blir uten tvil veldig trist. Men men, life goes on, den følelsen er vel over når man er i den nye klassen på VG1.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Fakk, da var jeg kommet hjem fra trening med 1 stk. hovent og vondt kne...

Note to self: Ikke fortsett treningen etter kollisjon med medspiller, spesielt ikke når en er keeper og lander på det samme kneet noen min. etterpå... :dontgetit:

note to u: Don't tell DNFK.

Lenke til kommentar
Fakk, da var jeg kommet hjem fra trening med 1 stk. hovent og vondt kne...

Note to self: Ikke fortsett treningen etter kollisjon med medspiller, spesielt ikke når en er keeper og lander på det samme kneet noen min. etterpå... :dontgetit:

note to u: Don't tell DNFK.

Nah, følte bare for å whine litt....lenge siden sist jeg har whinet offentlig! :p

Lenke til kommentar
*SNIPP HISTORIE WTF*

Jeg gleder meg fælt til å dra tilbake til Steinkjer, selv om det bare er for noen dager ...

Familien din ER fucka... Smurf! Når kommer du hit? Jeg trenger en flaske absolut 40% nao!

I know :p

Jeg kommer på onsdag for å få med meg festivalen og drar for godt på søndag :p

Vel, for sommeren i alle fall.

Lenke til kommentar
Hva gjorde dere første gangen dere skulle drikke? Gikk dere rett hjem uten at noen la merke til noe, eller hva gjorde dere?

Første gang jeg smakte alkohol, tilbød onkelen min meg et glass cointreau under en andre juledagsmiddag. Jeg shotta det og spydde det opp nesten like etterpå :p

Første gang jeg var ordentlig på fylla, var pinseaften og jeg var pære full og sov ut rusen i en skog jeg passerte på vei hjem :p

Lenke til kommentar

Lars: Prøvd PSP? Mye lettere grensesnitt.

Wiciwato: Mamma hentet meg når festen var over, og hun visste at jeg drakk, 0 problem. Var jo konfirmert og da fikk jeg lov.

Hmm. Gøy. Mamma er i Sverige et par dager, da finner pappa på at vi plutselig skal bytte ut en dør :p

Lenke til kommentar

PSP 12 er fin, veldig lett i bruk, logisk på alle måter og støtter raw.

Startet forøvrig med PSP5, og dagens PSP har beholdt en del trekk fra den tiden, og er egentlig veldig grei å jobbe med.

Selv bruker jeg NX2 siden Nikon selv kan sine råfiler best. Mangler mye funksjonalitet og er litt kronglete og siruptregt, men resultatet blir bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...