Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde lettlappen vært billigere, hadde jeg så klart tatt den, men trim er nå kos uansett. Iaf. når moppen går 8 km/t opp en bakke og du bor på toppen. Venninna mi hadde det problemet, så hu trimma. Blodtrimma Gudene veit hvor mange ganger hu blei stoppa. Selv har jeg blitt stoppa to ganger, begge gangene lå jeg under fartsgrensa. 35 km/t i 40-sonen og 20 km/t i 50-sonen (på vei opp en bakke). Flott med scooter som går rimelig dårlig originalt. Vel, etter noen år så, men jeg må da ha bytta ut alt av innmat i den nå snart, brukt mer penger på verkstedregninger enn hva den opprinnelig kosta meg ny (23k) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sjur. Driver og spiller Nemo's dreamworld på NES. Fy fabian det er vanskelig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 OMG! Er du på Orkanger? Kan jeg ta meg en tur en dag? Det er ages siden sist jeg spilte det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jes Jes and HELL JES! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kexxy er Sexxy. Er du sexy, Kexxy? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Oooh, jeg husker Nemo... Spilte det aldri. Jeg driver og skal kjøpe en gamepad til PCen så jeg kan spille gamle klassikere, men jeg kommer aldri lenger enn idestadiet fordi jeg har så jævlig dårlig hukommelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 God morgen dnfk, jeg er alt for trøtt.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Her er det fremdeles natt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Omg, sloknet klokken 18 i går -____-" Første gang på nesten ett årat jeg har sovet i 10 timer O_O Våknet klokken 4 i natt og lurte på hva i helvete jeg skulle gjøre. Misset raid i går og>___< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Her er det fremdeles kveld. Jeg lurer på hva som skjedde med at jeg skulle legge meg rett etter jobb. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg må være en gud eller noe. 06.50 våknet jeg, 06.56 går bussen. Jeg rakk den. Det er ~500 meter svak oppoverbakke til busstoppet. Har fortsatt vondt i lungene, en time etter løpeturen. Basskuk: Ja, jeg var såååå flau. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor svarer du aldri på msn, Jonas? Din nisse ^^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lallala lime in di coconut. HODET MITT. Du må dø... spotify:track:5qrmbe0H7wZMmeL6pKqWlu Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Møkka vær ute Skulle egentlig ha fellesgrill på skolen. Men tviler på at det blir noe av nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor svarer du aldri på msn, Jonas? Din nisse ^^ Hmm, har vel vært afk da =P Du må bare prøve hardere! *se mer Top Gear* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Morn morn. Endelig ikke alene på jobb i dag da, så kanskje jeg slipper å være like grumpy utover dagen som jeg har vært den siste uken. Ikke at jeg har vært alene så alt for mye tidligere, men har liksom bare vært grumpy etter jobb og sånt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjenner til den, Egil Har vært grinete og sur den siste uka. Mest pga litt småproblemer psykisk, men også en hel del pga jobben. Har vært et sabla stress her hele uken og det tæer på den psykiske helsa mi =( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Begynner å merke at den nye døgnrytma sliter på meg. Legger meg 10, men får ikke sovnet før i 12-tiden, og så står jeg opp klokken 6. Andre uken nå, og begynner å få zombie-tendenser på jobb. (som å stirre ut i luften i et minutt eller to uten en eneste tanke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du har i alle fall grunn til å være slik Ghraag. Jeg aner ikke hvorfor... eller jeg mistenker jeg vet hvorfor, men passer seg kanskje ikke heelt å nevne her Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Begynner å merke at den nye døgnrytma sliter på meg. Legger meg 10, men får ikke sovnet før i 12-tiden, og så står jeg opp klokken 6. Andre uken nå, og begynner å få zombie-tendenser på jobb. (som å stirre ut i luften i et minutt eller to uten en eneste tanke) Ikke klag Du sovner ihvertfall i 12-tiden^^ Jeg kan legge meg klokken 11 og ikek være i stand til å sovne før 4-5 om morgenen. Og jeg må opp klokken 7. I går var det helt annerledes. Etter 61 timer uten søvn, klarte jeg å sovne. Klokken 18 sloknet jeg fulstendig og jeg våknet ikke før klokken 4 i dag morges. Det er de beste 10 timene jeg noen gang har hatt. Eller ihvertfall på et år. For, de siste 2 årene av livet mitt har vært preget av ekstreme søvnproblemer. Med 2 timer pr natt, noen ganger 3, har jeg hatt en gjennomsnittlig søvn på 14-16 timer pr uke. Hvordan jeg har klart å holde meg gående vet jeg ikke. Du har i alle fall grunn til å være slik Ghraag. Jeg aner ikke hvorfor... eller jeg mistenker jeg vet hvorfor, men passer seg kanskje ikke heelt å nevne her Det er derfor man har den utrolige PM-funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg