Flabba Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Downs er kos, men ikke alltid. Blir jævlig usikker rundt de, skal jeg snakke til de som unger? Eller voksne? Når det kommer til intervjuer så gjør som jeg gjorde i går. Sa helt ærlig at jeg var nervøs og ante ikke hva jeg skulle si. Så snakket vi bare lett i en 10 min før vi snakket seriøst litt, også var jeg ansatt. dette er barn fra 6 - 13 år så de er bare gode og små. Og gira. Tror det går fint:D Vell jeg tror jeg skal inntevjues av min gammle rektor så det kan bli greit kanskje. Men er nervøs som bare faen også. sist jeg var på inntvju fikk jeg jobb så håper denne gangen å Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Aha, sant, det var dét det var! Har et par downsbarn løpende rundt på skolen jeg jobber på. Fornøyde og morsomme gutter jeg elsker barn og elsker å hjelpe folk så fant ut at jeg ville passe bra til jobben, men jeg suger på inntevjuer. Blir alltid drit nervøs og vet ikke hvordan jeg svarer på ting... :/ Fikk alltid tipset om at jeg skulle se de som intervjuet meg for meg naken.. Det fungerte dårlig for meg, nå ser jeg de for meg naken, og det får meg til å bli enda mer ukomfortabel xP Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 It's good to know we are on nick! Grattis med jobb forresten. Har gått lei det forumet her jeg, så jeg tror jeg skal lage meg en kopp med te og se en eller annen dokumentar. BBML. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Aha, sant, det var dét det var! Har et par downsbarn løpende rundt på skolen jeg jobber på. Fornøyde og morsomme gutter jeg elsker barn og elsker å hjelpe folk så fant ut at jeg ville passe bra til jobben, men jeg suger på inntevjuer. Blir alltid drit nervøs og vet ikke hvordan jeg svarer på ting... :/ Fikk alltid tipset om at jeg skulle se de som intervjuet meg for meg naken.. Det fungerte dårlig for meg, nå ser jeg de for meg naken, og det får meg til å bli enda mer ukomfortabel xP jeg rødmer og blir extremt utilpass når jeg prøver på det. Gjorde det med min forje arbeidgiver... det var flaut og ekkelt. Men fikk jobben forde:P men tror jeg satt å rødma:P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ble stoppa av politiet. Skilt og førerkort inndratt. Helvete. Drittkveld. hvorfor? O.o Kjørte med en bakpå. I tillegg hadde jeg trimmet sykkel, så får nok 7-8000 i bot + null førerkort. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ble stoppa av politiet. Skilt og førerkort inndratt. Helvete. Drittkveld. hvorfor? O.o Kjørte med en bakpå. I tillegg hadde jeg trimmet sykkel, så får nok 7-8000 i bot + null førerkort. uffda:( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Forsov meg 11 timer Imponerende. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ble stoppa av politiet. Skilt og førerkort inndratt. Helvete. Drittkveld. hvorfor? O.o Kjørte med en bakpå. I tillegg hadde jeg trimmet sykkel, så får nok 7-8000 i bot + null førerkort. Egentlig fortjent. Når du er teit nok til å bryte trafikkreglene så får du bare ta konsekvensen Nei, dusje -> sove? Forsov meg 11 timer Imponerende. Jess, sov over to forskjellige alarmer, og at sjefen prøvde å ringe meg tre ganger. Ikke veldig kult å våkne klokka fem på ettermiddagen og tenke "oj, jeg skulle vært på jobb klokka åtte på morran" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vet. Var utrolig dumt gjort, og tenkte ikke konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hah, elleve timer har ikke engang jeg klart. Zeromac: håper du har lært. Endret 18. juni 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hah, elleve timer har ikke engang jeg klart. Zeromac: håper du har lært. jeg hadde klart det lett:P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Zeromac: håper du har lært. Setter på trim igjen uten tvil hvis jeg får tilbake førerkortet. Skal ikke kjøre noen flere, dog. Der har jeg lært. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jess, sov over to forskjellige alarmer, og at sjefen prøvde å ringe meg tre ganger. Ikke veldig kult å våkne klokka fem på ettermiddagen og tenke "oj, jeg skulle vært på jobb klokka åtte på morran" Ble sjefen sur? Jeg hadde blitt så flau, jeg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg foretrekker å fordele forsovingen. Det vil si at jeg forsover meg en halvtime hver jævla morgen. Zeromac: Jeg er ikke imot trimming, så det støtter jeg. Endret 18. juni 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Zeromac: Jeg er ikke imot trimming, så det støtter jeg. Var en periode jeg kjørte orginal moped, det endte med farlig mye kø og sinte forbikjøringer. Som deretter endte med en bil som tok en forbikjøring, og på vei tilbake i vårt kjørefelt, pressa han meg ut av veien. Satt på trim, og det er mye bedre å kjøre i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Helt klart. Jeg har sett mange bilførere ta stor risiko i trafikken på grunn av saktegående mopeder. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag var det en fyr som såvidt unngikk å krasje med bussen jeg satt på fordi han prøvde å kjøre forbi en moped i en tunel, så gasset fyren på mopeden på og bilen måtte bremse så sto vi front mot front med under 1 meter mellom oss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har så lyst til å montere effektanlegg på scooteren min, men siden jeg har 3 snut som elsker å ta fartsbøller og folk som trimmer 50 kubikkere på veien fra huset mitt og ned til sentrum, så har jeg til gode å gjøre akkurat det Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er helt imot ulovlig trim i alle former. Opplæringen på moped er for dårlig til å kjøre 80+. Husk at energien øker kvadratisk med farten, og marginene blir mindre i høy fart. Det er rom for saktegående trafikanter, men de må selv være litt bevisste på det. Man er omtrent usynlig på 2 hjul, og bør passe på dette når man plasserer seg, og gjøre det man kan for å være synlig. Se på syklistene, mange kan dette godt: synlig bekledning, plassering midt i kjørefeltet slik at det ikke bare er å kjøre forbi uten videre, og de vet at de ikke får mer plass enn de selv passer på å gi seg. Lett-lappen burde bli billigere, eller mopedopplæringen burde bli såpass god at farten for mopeder kan økes. Sistnevnte styrer EU, så da står vi igjen med førstnevnte. Blir gapet mellom moped og lettsykkel lite nok ville mopedene endt opp mer som bykjøretøy, der fartsbegrensningen ikke er et like stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg