Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

På fredag så reiser jeg til Oslo. :D

hva skal du her?

Jeg skal på øl- og matfestivalen i Sofienbergparken, pluss at jeg skal besøke ei veninne og en kompis.

så koselig:D

Det kan jeg garantere! Jeg er forøvrig ledig for en pils, kaffe, prat, klem - whatever i løpet av helga altså. Det var ingen som ville møte meg sist. :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På fredag så reiser jeg til Oslo. :D

hva skal du her?

Jeg skal på øl- og matfestivalen i Sofienbergparken, pluss at jeg skal besøke ei veninne og en kompis.

så koselig:D

Det kan jeg garantere! Jeg er forøvrig ledig for en pils, kaffe, prat, klem - whatever i løpet av helga altså. Det var ingen som ville møte meg sist. :'(

jeg kan vell kanskje det:D

Har ingen planer som jeg vet om i helga:)

En utepils hadde vært kos=D

Lenke til kommentar

Fffffffuck yes!

Den nye dusjen er oppe å går! Endelig skal min stefar slutte å lukte drit, endelig skal jeg kunne trimme minstemann andre steder enn kjøkkenet og endelig kan jeg ha sex i dusjen igjen!

Prøvde den nå isted. Og fy faen så deilig. Jeg ble renere enn jeg har vært på noe tidspunkt de siste 2 månedene, og jeg liker det ikke. Jeg likte å være skitten :( Men det utrolig behagelig da.

Lenke til kommentar
da ble det endelig ostesmørbrød og sjokkomelk på meg også.

Fant min fulle lillesøster på kjøkkenet. hun visste ikke hvordan man steker baguett:P

hun prøvde å steke det i panna! :p

Ahahaha, vakkert =D

Hmm, oppe fortsatt, Flabba? Har ikke du jobbintervju i morra? =]

Lenke til kommentar
da ble det endelig ostesmørbrød og sjokkomelk på meg også.

Fant min fulle lillesøster på kjøkkenet. hun visste ikke hvordan man steker baguett:P

hun prøvde å steke det i panna! :p

Ahahaha, vakkert =D

Hmm, oppe fortsatt, Flabba? Har ikke du jobbintervju i morra? =]

JO det har jeg:D kl 1500 så jeg kan sove lenge=D

Er så nervøs at jeg aldri kommer til å få sove:P

hva gjør du oppe så sent?

Lenke til kommentar
clvn/Jonas: Skal ikke du opp klokka 6? :p

Yeah, skal det! Forsov meg 11 timer på mandag (hadde aldri trodd det var mulig), og lærer tydeligvis ikke av feilene mine :D

Tror det går bra med barnehageintervjuet, jeg!

Tja, jeg har vært hos en kompis, lodda litt sølv mot lysdioder, hengt opp tre plakater og hørt på musikk. Nå tenkte jeg snart å ta meg en lang dusj, og kanskje lese litt =D

Lenke til kommentar

Tror det går bra med barnehageintervjuet, jeg!

Tja, jeg har vært hos en kompis, lodda litt sølv mot lysdioder, hengt opp tre plakater og hørt på musikk. Nå tenkte jeg snart å ta meg en lang dusj, og kanskje lese litt =D

det er skole assistent for barn i en spesialklasse.. barn med downs å slikt. BØRR gå bra. Hvis ikke blir jeg litt emo.

Jeg vil ha jobb snart.

Lenke til kommentar
Aha, sant, det var dét det var! Har et par downsbarn løpende rundt på skolen jeg jobber på. Fornøyde og morsomme gutter :D

jeg elsker barn og elsker å hjelpe folk så fant ut at jeg ville passe bra til jobben, men jeg suger på inntevjuer.

Blir alltid drit nervøs og vet ikke hvordan jeg svarer på ting... :/

Lenke til kommentar

Downs er kos, men ikke alltid. Blir jævlig usikker rundt de, skal jeg snakke til de som unger? Eller voksne?

Når det kommer til intervjuer så gjør som jeg gjorde i går. Sa helt ærlig at jeg var nervøs og ante ikke hva jeg skulle si. Så snakket vi bare lett i en 10 min før vi snakket seriøst litt, også var jeg ansatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...