j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Smakte på alkohol på ungdomsskolen, videregående og etterpå. Har aldri smakt noe godt, så velger like godt å la være. Russetiden ble belønnet med solokork (edru russetid). Det står respekt av det valget =) Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D Det skal vel godt gjøres å klare noe sånt. Hvis du da ikke har nyrer av stål. Kjenner flere som gjør det, og «fungerer» relativt greit etterpå. Har en kompis som har nesten slutta og drikke etter at levera holdt på å stryke med av for mye alkohol over tid. Tror han er 20 år ^_^ Edit: Ikke dø nå.. So, what's the craziest thing you've done lately? Endret 17. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Alkohol er klart ikke særlig digg første gangen. Spesielt ikke øl. Cider eller noe er greit å starte med. Om jeg hadde hatt en tier for hver gang jeg hørte noe lignende... Øl på glass eller boks, sprit med og uten brus, rød og hvitvin, champagne, diverse svenske og norske cider, samt en hel haug med "fancy" drinker på byen og hjemmelaget. Strawberry deckory(??), eller mudslide? etc... Smaken av alkohol stiger frem i enhver drink jeg smaker, og det skaper skikkelig dårlig stemning. Det kan godt være noe psykisk som driver å kødder, men i disse dager gir jeg plent f. Jeg tar meg en brus og koser ræva meg isteden. Det står respekt av det valget =) Merkelig så mange som sier det, men fortsatt drikker seg sørpe dritings på fester. (ikke at jeg sier du gjør det, men..) Endret 17. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 En mojito kan du ikke benekte er utrolig digg nå på sommeren da, forfriskende og deilig (gjelder bare å kunne lage den riktig eller at vedkommende som serverer den kan det ) Ellers kan du jo alltids druse ( ) en alkoholfri mojito... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Bah. Skal ikke gidde å skrive alt dette med ukultur og at det ikke er sosialt akseptert og at man alltid på ha en grunn for å ikke drikke igjen. Jeg har skrevet det før i tråden her, så er bare å lete 25 min igjen, men mistenker at jeg stikker om 10. Fy faen så dødt. Har ghostet 2 pc-er og øh... hjulpet ei lærerinne med noe i dag. Mutters alene her, så ikke noe morsommere av den grunn.. Leeei! btw: http://video.stumbleupon.com/#p=q1zego3zlo Endret 17. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fy faen så dyrt det skal være å leie leilighet i nærheten av Bergen sentrum! Ingen som vet om noe her? Eller som trenger ny leieboer? Kanskje jeg bare er for kresen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror ikke jeg har smakt akkurat mojito, men har til dags dato ikke smakt en alkohol-holdig drink som jeg har likt. Bah. Skal ikke gidde å skrive alt dette med ukultur og at det ikke er sosialt akseptert og at man alltid på ha en grunn for å ikke drikke igjen. Jeg har skrevet det før i tråden her, så er bare å lete De som tar egne valg må lære seg å stå for sine valg, mens de andre som følger strømmen, kan lene seg på flokken. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har stor respekt for folk som ikke lar seg rikke på grunn av alkoholpress. Desverre er det i mange vennekretser avgjørende om man drikker for å faktisk få innpass.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På fredag så reiser jeg til Oslo. hva skal du her? Jeg skal på øl- og matfestivalen i Sofienbergparken, pluss at jeg skal besøke ei veninne og en kompis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D Det skal vel godt gjøres å klare noe sånt. Hvis du da ikke har nyrer av stål. *rekke opp handen* Jeg klarer det Tequila, rom, vodka, hva det skal være ... Jeg kunne i alle fall da jeg var yngre, og jeg tror ikke det er vanskeligere nå Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På fredag så reiser jeg til Oslo. hva skal du her? Jeg skal på øl- og matfestivalen i Sofienbergparken, pluss at jeg skal besøke ei veninne og en kompis. link? seems interesting Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Samebror: Du er uansett ikke gammel nok. http://ologmat.no/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Trenger og overføre noe fra stasjonæren til laptoppen. Problemet er at laptoppen ikke finner mappen der jeg har delt fila. Så er det andre måter? et program eller noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Trenger og overføre noe fra stasjonæren til laptoppen. Problemet er at laptoppen ikke finner mappen der jeg har delt fila. Så er det andre måter? et program eller noe? Minnepenn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 da må jeg pakke sekken jeg da... sånn da har jeg pakka sekken Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Samebror: Du er uansett ikke gammel nok. http://ologmat.no/ ikke særlig til mat da, en treretters hver dag Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Minnepenna mi er bare på 2gb. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 sjekk at du deler ut på riktig greie. \\home elns f.eks. ellers så kan du sende over msn ellerno går jo en del fortere siden det er lokalt. tar fortsatt lang tid da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 fortere? msn og fortere rimer ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har W-7 på stasjonæren og vista på bærbaren. Så er vell noe der da? Eventuelt noen som gidder og forklare hvordan en deler riktig på Windows 7, så en vistabasert PC finner fila. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 fortere? msn og fortere rimer ikke. funker raskere om jeg f.eks sender noe fra laptoppen min til stasjonære om begge er kobla på samme nettverk, enn det ville gjort om en kompis sendte noe hjemme fra til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg