Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Smakte på alkohol på ungdomsskolen, videregående og etterpå. Har aldri smakt noe godt, så velger like godt å la være. Russetiden ble belønnet med solokork (edru russetid).

Det står respekt av det valget =)

Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D

Det skal vel godt gjøres å klare noe sånt.

Hvis du da ikke har nyrer av stål. :p

Kjenner flere som gjør det, og «fungerer» relativt greit etterpå.

Har en kompis som har nesten slutta og drikke etter at levera holdt på å stryke med av for mye alkohol over tid. Tror han er 20 år ^_^

Edit: Ikke dø nå.. So, what's the craziest thing you've done lately?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alkohol er klart ikke særlig digg første gangen. Spesielt ikke øl. Cider eller noe er greit å starte med.

Om jeg hadde hatt en tier for hver gang jeg hørte noe lignende... :p

Øl på glass eller boks, sprit med og uten brus, rød og hvitvin, champagne, diverse svenske og norske cider, samt en hel haug med "fancy" drinker på byen og hjemmelaget. Strawberry deckory(??), eller mudslide? etc...

Smaken av alkohol stiger frem i enhver drink jeg smaker, og det skaper skikkelig dårlig stemning.

Det kan godt være noe psykisk som driver å kødder, men i disse dager gir jeg plent f. Jeg tar meg en brus og koser ræva meg isteden. :)

Det står respekt av det valget =)

Merkelig så mange som sier det, men fortsatt drikker seg sørpe dritings på fester. (ikke at jeg sier du gjør det, men..)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

En mojito kan du ikke benekte er utrolig digg nå på sommeren da, forfriskende og deilig (gjelder bare å kunne lage den riktig eller at vedkommende som serverer den kan det ;) )

Ellers kan du jo alltids druse ( :p ) en alkoholfri mojito...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bah. Skal ikke gidde å skrive alt dette med ukultur og at det ikke er sosialt akseptert og at man alltid på ha en grunn for å ikke drikke igjen. Jeg har skrevet det før i tråden her, så er bare å lete :p

25 min igjen, men mistenker at jeg stikker om 10. Fy faen så dødt. Har ghostet 2 pc-er og øh... hjulpet ei lærerinne med noe i dag. Mutters alene her, så ikke noe morsommere av den grunn.. Leeei!

btw:

http://video.stumbleupon.com/#p=q1zego3zlo

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har smakt akkurat mojito, men har til dags dato ikke smakt en alkohol-holdig drink som jeg har likt.

Bah. Skal ikke gidde å skrive alt dette med ukultur og at det ikke er sosialt akseptert og at man alltid på ha en grunn for å ikke drikke igjen. Jeg har skrevet det før i tråden her, så er bare å lete :p

De som tar egne valg må lære seg å stå for sine valg, mens de andre som følger strømmen, kan lene seg på flokken.

Eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har stor respekt for folk som ikke lar seg rikke på grunn av alkoholpress. Desverre er det i mange vennekretser avgjørende om man drikker for å faktisk få innpass.. :shrug:

Lenke til kommentar
Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D

Det skal vel godt gjøres å klare noe sånt.

Hvis du da ikke har nyrer av stål. :p

*rekke opp handen*

Jeg klarer det :p

Tequila, rom, vodka, hva det skal være ...

Jeg kunne i alle fall da jeg var yngre, og jeg tror ikke det er vanskeligere nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...