j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Betydelig. Ditto med angst dagen derpå? (: Hive på tredje Top Gear-episode snart, ja ^_^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hvem har du festa med nå Sindre? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hvem har du festa med nå Sindre? For det tror du jeg husker? :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 så du bare gikk en tur, fant en øl og etter det ble det svart? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 så du bare gikk en tur, fant en øl og etter det ble det svart? Jeg var med på en eller annen fest, husker smått, men ikke stort? Hadde ikke penger til å dra på strandefjorden så dro heller der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det som er så rart med meg. Det blir ALDRI svart. Lurer på om det er bare meg, eller om det er et fenomen folk later som å ha opplevd fordi det er lett å skylde på? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det som er så rart med meg. Det blir ALDRI svart. Lurer på om det er bare meg, eller om det er et fenomen folk later som å ha opplevd fordi det er lett å skylde på? Dette var vel andre eller tredje gangen det ble helt svart for min del. Men kan ikke påstå å ha gjort noe spesielt. Ikke som jeg husker og ikke som jeg har blitt fortalt (klassen min har en evne til å fortelle om alt som har skjedd på fest. Så regner med at jeg hadde fått hørt det hvis det hadde skjedd noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg får ganske lett blackouts. Problemet mitt er at jeg ikke får det der jeg ønsker, men heller der jeg skulle ønske jeg husket. Ihvertfall ofte. Bytex: Er man mann så står man for det man har gjort i fylla, samme hva. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg får ganske lett blackouts. Dog, du er vel ikke en av dem som lukter på en rusbrus også er du plutselig helt i ørska. Har sett noen sånne. Ufattelig morsomt å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bytex: Er man mann så står man for det man har gjort i fylla, samme hva. Helt klart, og en skylder aldri på fylla. Slik svært mange har en tendens til å gjøre. Men, så drikker jeg sjeldent så mye at jeg ikke har halvveis peiling på hvor jeg er og hva jeg holder på med. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bytex: Er man mann så står man for det man har gjort i fylla, samme hva. Helt klart, og en skylder aldri på fylla. Slik svært mange har en tendens til å gjøre. Men, så drikker jeg sjeldent så mye at jeg ikke har halvveis peiling på hvor jeg er og hva jeg holder på med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg får ganske lett blackouts. Dog, du er vel ikke en av dem som lukter på en rusbrus også er du plutselig helt i ørska. Har sett noen sånne. Ufattelig morsomt å se på. Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har aldri vært full. Eller brisen. slå den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har aldri vært full. Eller brisen. slå den. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har du ikke-drukket bevisst og er avholds, eller har du bare aldri vært det? Hva med russetiden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Smakte på alkohol på ungdomsskolen, videregående og etterpå. Har aldri smakt noe godt, så velger like godt å la være. Russetiden ble belønnet med solokork (edru russetid). Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Næh, har da vært i gamet noen år nå. Men jeg er ikke han som kaster nedpå en helflaske, og fortsatt kan gå (rett?) etterpå :----D Det skal vel godt gjøres å klare noe sånt. Hvis du da ikke har nyrer av stål. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Smakte på alkohol på ungdomsskolen, videregående og etterpå. Har aldri smakt noe godt, så velger like godt å la være. Russetiden ble belønnet med solokork (edru russetid). Alkohol er klart ikke særlig digg første gangen. Spesielt ikke øl. Cider eller noe er greit å starte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg