Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det sier vel litt mer om selvsikkerheten min enn mannligheten min.. hmm, dette må jeg finne ut av!

Nå er ikke bunken med tomme post-it-er så forferdelig tykk at det gjør noe heller da. Og de nye jeg har liggende i plasten sin er de vanlige gule.

Gul er en mye finere farge enn rosa synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

God morgen ja folkens. =)

Men ja hvor kommer det av at rosa er den mest feminine fargen? Dersom vi langt tilbake hadde endret litt, så kunne den like så greit ha vært en særdeles maskulin farge nå i dag.

Lenke til kommentar
Har dere noe peiling på UPS? Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme (på jobb) når de kommer for å levere?

Den har jeg å opplevd. Da kommer de igjen dagen etter har jeg fått beskjed om. Klarer de ikke å levere på 3 forsøk blir pakken din returnert til avsender.

Hahaha. Kos deg, Elise.

Sameboe: Gratz med bilde i Drammens Tidende, forresten!

Natta, folkens.

Gief link?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det har det ingenting med selve fargen å gjøre. Noen mener gutter tiltrekkes babyblå ting, mens jenter babyrosa ting når de er små. Men det skal visst ikke være noe vitenskaplig grunnlag for teorien.

Jeg tror det enkelt og greit har med hva vi har bestemt. Vi blir jo prentet inn fra tidlig alder at rosa liksom er jente-fargen, og dette sitter jo selvfølgelig sterkt gjennom resten av livet.

Men than again, har jeg merket meg at gutter liker mye mer å se hud, mens jenter ofte er mer opptatt av hvordan klærne ser ut på gutter (min egen erfaring). Kanskje det ligger noe i det? Eller kanskje vi liker å se hud fordi den er rosa, og vi har blitt prentet inn fra vi var bittesmå at rosa er jentefargen, og jo mer hud/rosa vi ser jo mer "jente" ser vi?

Lenke til kommentar
Men than again, har jeg merket meg at gutter liker mye mer å se hud, mens jenter ofte er mer opptatt av hvordan klærne ser ut på gutter (min egen erfaring). Kanskje det ligger noe i det? Eller kanskje vi liker å se hud fordi den er rosa, og vi har blitt prentet inn fra vi var bittesmå at rosa er jentefargen, og jo mer hud/rosa vi ser jo mer "jente" ser vi?

Hva med negre?

Lenke til kommentar
God morgen ^_^

Jeg storkoser meg! Vinylsnurrern snurrer Pendulum - Still Grey, og jeg slurper i meg en yoghurt. Er sjeldent man får tid til å gjøre sånt på morgenen.

Pendulum er genialt, iallefall det albummet Still Grey er på. Vinyl er også ganske fascinerende, da jeg har et heavy metal album på vinyl.

Jess, Hold Your Colour-albumet er flott! Deler din mening om at nyeste skiva ikk er så fin. Får se hva som kommer på live-skiva Live At Brixton Academy, som akkurat er kommet. Gleder meg til å sjekke den ut! =D

En selvsikker mann har ingen problemer med å omgås rosa ting.

Var det jeg også prøvde å fortelle da jeg løp rundt i rosa g-streng, men ingen ville høre =(

Lenke til kommentar

Pendulum er rått hele veien gjennom!! :D

Negre har selvfølgelig blitt overvelmet av vår vestlige kultur.

Men, jeg har sett at negerunger ofte ikke er kledd i rosa eller lyseblå når foreldrene er ute å triller de. Faktisk så er det mange negerunger som er kledt i brunt ...

Lenke til kommentar
I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg.

Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?!

Man spiser jo ALLTID frokost naken, trodde det var vanlig jeg :yes:

En bokser er nå å foretrekke, men for det meste enig i det utsagnet ;)

Du er teit.

Har jeg noensinne kalt deg ting?

Han blir bare sint for at han ikke tørr og være ærlig...bare overse det.

"sette seg naken på baken ved siden av Herr.Brun"

...Og synge sputnik :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...