Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fikk jeg DVD'en fra deg? ;O Kjedelig å sende hverandre gaver synes jeg, men men. Litt surt ja, fordi jeg trodde jeg var smart som sendte noe jeg slapp å kjøpe (hadde fått pokersettet til bursdagen, men hadde allerede et) men det kostet jo skjorta å sende det pga vekten... :/

Uansett, dvd'en kom godt med da!

Gisle sier hvert år at han skal fikse så vi sender til noen andre enn vi mottar fra, men han klarer det aldri :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytt tema? Lei av å snakke om sitrondråpa?
Kan godt snakke om deg! Er ikke lett skal jeg si deg..

Hva synes folk om twilight? Jeg snakket om det med to jenter i sted, begge skal så klart se den nye filmen "New Moon" og begge sendte meg så klart et bilde av guttene i filmen etterfuglt av "Du kan ikke si at du ikke synes dette er hot". :(

Lenke til kommentar
Nytt tema? Lei av å snakke om sitrondråpa?
Kan godt snakke om deg! Er ikke lett skal jeg si deg..

Hva synes folk om twilight? Jeg snakket om det med to jenter i sted, begge skal så klart se den nye filmen "New Moon" og begge sendte meg så klart et bilde av guttene i filmen etterfuglt av "Du kan ikke si at du ikke synes dette er hot". :(

Har ikke lest bøkene, men sett filmen. Den er jo underholdende nok. Jentene har rett, heite gutter i filmen. Men hun jenta er jo supersøt da, så dere har noe å se på selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...