CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mamma har fri i morra, så sitter ikke og spiser naken da. Hadde vel ikke gjort det uansett. Du burde prøve altså. zzz, later. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bazuka:Tror du må møte dama mi da;)Og jeg vet om flere også........ Rundstykkene eller uniformen vi snakker om nå? Mulig jeg bare henger med en sær gjeng. Og jeg burde vel egentlig rette på det, for jeg har jo strengt tatt ikke prata om uniformer og heite damer/menn med alle jeg har møtt. Det er utrolig hvor mye en bra uniform kan gjøre, imo. Du har en greie for uniformer, med andre ord. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Man spiser jo ALLTID frokost naken, trodde det var vanlig jeg Hvorfor ikke? Da slipper man å sløse klær og vaskemidler, ikke sant Herr Brun? Du er teit. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Uniform signaliserer jo autoritet. Kanskje dem som har en greie for uniformer har en greie for å bli dominert? (i frykt for å grense litt for mye mot seksualitetsforumstoff) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvilken kniv btw? Foretrekker litt tyngre rustfrie kniver. Har DOVO Renaissance 6/8 i custom-scales av bubinga + en Friodur 7/8. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Man spiser jo ALLTID frokost naken, trodde det var vanlig jeg Hvorfor ikke? Da slipper man å sløse klær og vaskemidler, ikke sant Herr Brun? Jeg mente det;) Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Uniform signaliserer jo autoritet. Kanskje dem som har en greie for uniformer har en greie for å bli dominert? (i frykt for å grense litt for mye mot seksualitetsforumstoff) Jeg tror det er noe i det du sier der. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ah, endelig traff jeg spikeren! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du er teit. Har jeg noensinne kalt deg ting? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Og bli dominert er alltid gøy.."piskepiske" Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg mente det;) Det gjorde jeg og! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du er teit. Har jeg noensinne kalt deg ting? Han blir bare sint for at han ikke tørr og være ærlig...bare overse det. "sette seg naken på baken ved siden av Herr.Brun" Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ah, endelig traff jeg spikeren! Flere teorier? Føler vi trenger et nytt tema, noe annet enn vaskemidler. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Eliselise: hørt om fenomenet /b/? For å bringe DNFK litt tilbake til normalt. Ikke gå inn på /b/ om du ikke har gjort det før, skumle greier igrunn. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Today, I had drunk sex with a girl that I barely know. I didn't have a condom and was nervous about getting her pregnant, but she assured me that I could pull out. Right when I was about to pull out, she wrapped her legs around me and yelled : "BE MY BABY'S DADDY!" I couldn't get out in time. FML Den var god. Eliselise: hørt om fenomenet /b/? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforFor å bringe DNFK litt tilbake til normalt. Ikke gå inn på /b/ om du ikke har gjort det før, skumle greier igrunn. Neei. Forklar, takk. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hahaha, den er bra ja. Har lest den tidligere. FML <3 EDIT: Hvordan greide du å redigere innlegget ditt uten at det kommer opp at det er redigert Elise? :O:O:O Endret 16. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) blæh Endret 16. juni 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 4chan.org. Men en liten advarsel: /b/ kan ødelegge folk. Engang gikk jeg inn på førstesiden, og traff på følgende: en bibel. negre. peniser, både hvite, svarte og animerte. en hest. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mener ikke å være frekk, men har sett mer sexy uniformer. Både når det gjelder mannen og kvinnen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bazuka:Tror du må møte dama mi da;)Og jeg vet om flere også........ Rundstykkene eller uniformen vi snakker om nå? Mulig jeg bare henger med en sær gjeng. Og jeg burde vel egentlig rette på det, for jeg har jo strengt tatt ikke prata om uniformer og heite damer/menn med alle jeg har møtt. Det er utrolig hvor mye en bra uniform kan gjøre, imo. http://www.webstaff.no/121000%20Army%20Ser...sses/021102.htm ? Eller enda bedre, http://www.webstaff.no/141000%20Army%20Oth...ses/041105B.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg