Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer da helt an på hva du kjøper på Fretex. Det var Schnell (tror jeg), og ikke jeg, som kjøpte undertøy der.

Det jeg var uenig med deg i, var at en er nødt til å vaske dongeribukser etter å ha brukt de i en dag.

For øvrig kan jeg informere om at jeg på rekrutten fikk utlevert brukte underbukser. De var kokevasket etter at forrige soldat hadde brukt dem, og det mente altså depotfolket at var godt nok.

Jeg brukte sivilt undertøy.

Jeans vier seg ut lett, og må derfor vaskes for å holde formen. Dessuten blir de fort skitne og stinker lett. Men vi har forskjellige syn på hygiene, og etter min mening så liker jeg å holde meg ren. Fint å ha antibac i veska!

Lenke til kommentar
Ikke snakk om rundstykker, plx, er dritsulten. Gleder meg til å stå opp i morra for å spise.

Nå hadde det vært godt med nystekte, hjemmebakte rundstykker gitt. Nesten så jeg lukter dem.

Noen av jentene her som liker menn i uniform?

Kommer vel an på uniformen. Og mannen.

Lenke til kommentar
Kommer da helt an på hva du kjøper på Fretex. Det var Schnell (tror jeg), og ikke jeg, som kjøpte undertøy der.

Det jeg var uenig med deg i, var at en er nødt til å vaske dongeribukser etter å ha brukt de i en dag.

For øvrig kan jeg informere om at jeg på rekrutten fikk utlevert brukte underbukser. De var kokevasket etter at forrige soldat hadde brukt dem, og det mente altså depotfolket at var godt nok.

Jeg brukte sivilt undertøy.

Jeans vier seg ut lett, og må derfor vaskes for å holde formen. Dessuten blir de fort skitne og stinker lett. Men vi har forskjellige syn på hygiene, og etter min mening så liker jeg å holde meg ren. Fint å ha antibac i veska!

Jeg kan virkelig ikke tro vi har diskusjonen igjen, godt over et år etterpå. Litt kult, egentlig.

Men jeg tror vi bruker forskjellige jeans. Antibac har jeg også en flaske av i hver jakke, vesker er for jenter.

Lenke til kommentar
Jeg kan virkelig ikke tro vi har diskusjonen igjen, godt over et år etterpå. Litt kult, egentlig.

Men jeg tror vi bruker forskjellige jeans. Antibac har jeg også en flaske av i hver jakke, vesker er for jenter.

Vesker kan være like mye for jenter som for gutter. Jeans er jeans. Det er fortsatt samme stoff, og det stinker etter langtidsbruk. Kjempekuuuuult

Lenke til kommentar

Tror ingen jenter ville likt meg noe bedre i min arbeidsuniform. Vi kaller draktene teletubby. De er lyseblå strekkbukse og kittel (vid genser) + hårnett og skjeggbind for de som måtte behøve det. Jobber i sterilt område med medisiner, så det må bare være sånn.

Ja, for ikke å glemme de kanon-rosa sokkene. De er så stygge fordi folk ikke skal gidde å stjele med seg hjem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...