Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Herr Brun: Tviler ikke. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer da helt an på hva du kjøper på Fretex. Det var Schnell (tror jeg), og ikke jeg, som kjøpte undertøy der. Det jeg var uenig med deg i, var at en er nødt til å vaske dongeribukser etter å ha brukt de i en dag. For øvrig kan jeg informere om at jeg på rekrutten fikk utlevert brukte underbukser. De var kokevasket etter at forrige soldat hadde brukt dem, og det mente altså depotfolket at var godt nok. Jeg brukte sivilt undertøy. Jeans vier seg ut lett, og må derfor vaskes for å holde formen. Dessuten blir de fort skitne og stinker lett. Men vi har forskjellige syn på hygiene, og etter min mening så liker jeg å holde meg ren. Fint å ha antibac i veska! Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke snakk om rundstykker, plx, er dritsulten. Gleder meg til å stå opp i morra for å spise. Nå hadde det vært godt med nystekte, hjemmebakte rundstykker gitt. Nesten så jeg lukter dem. Noen av jentene her som liker menn i uniform? Kommer vel an på uniformen. Og mannen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke snakk om rundstykker, plx, er dritsulten. Gleder meg til å stå opp i morra for å spise. Nå hadde det vært godt med nystekte, hjemmebakte rundstykker gitt. Nesten så jeg lukter dem. fuck yo bish. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Av en eller annen grunn har jeg lyst til å begynne å nipugge matte. 6 måneder pause er kansje lenge nok til at det igjen blir gøy. Men jeg rotet bort kladdebøkerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen av jentene her som liker menn i uniform? Spørs på mannen og uniformen Alle her må se denne btw. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Egentlig kjeder jeg meg noe grusomt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer vel an på uniformen. Og mannen. Haha på rørleggeruniform Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke snakk om rundstykker, plx, er dritsulten. Gleder meg til å stå opp i morra for å spise. Nå hadde det vært godt med nystekte, hjemmebakte rundstykker gitt. Nesten så jeg lukter dem. fuck yo bish. Don't be a h8r:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer da helt an på hva du kjøper på Fretex. Det var Schnell (tror jeg), og ikke jeg, som kjøpte undertøy der. Det jeg var uenig med deg i, var at en er nødt til å vaske dongeribukser etter å ha brukt de i en dag. For øvrig kan jeg informere om at jeg på rekrutten fikk utlevert brukte underbukser. De var kokevasket etter at forrige soldat hadde brukt dem, og det mente altså depotfolket at var godt nok. Jeg brukte sivilt undertøy. Jeans vier seg ut lett, og må derfor vaskes for å holde formen. Dessuten blir de fort skitne og stinker lett. Men vi har forskjellige syn på hygiene, og etter min mening så liker jeg å holde meg ren. Fint å ha antibac i veska! Jeg kan virkelig ikke tro vi har diskusjonen igjen, godt over et år etterpå. Litt kult, egentlig. Men jeg tror vi bruker forskjellige jeans. Antibac har jeg også en flaske av i hver jakke, vesker er for jenter. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Av en eller annen grunn har jeg lyst til å begynne å nipugge matte. 6 måneder pause er kansje lenge nok til at det igjen blir gøy. Men jeg rotet bort kladdebøkerne. Du kan godt få mine Lenke til kommentar
Bango Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvorfor ikke den originale funny games? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I morgen skal jeg våkne opp til nystekte kanelboller. Det blir godt Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Egentlig kjeder jeg meg noe grusomt. Da får du i oppgave å finne på et nytt tema. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hmm. Lurer på om jeg får jobb. Søkte både 1881 og 1888. Telefonskrekk + nummeropplysning høres jo ut som en fin kombinasjon Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg kan virkelig ikke tro vi har diskusjonen igjen, godt over et år etterpå. Litt kult, egentlig. Men jeg tror vi bruker forskjellige jeans. Antibac har jeg også en flaske av i hver jakke, vesker er for jenter. Vesker kan være like mye for jenter som for gutter. Jeans er jeans. Det er fortsatt samme stoff, og det stinker etter langtidsbruk. Kjempekuuuuult Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Tror ingen jenter ville likt meg noe bedre i min arbeidsuniform. Vi kaller draktene teletubby. De er lyseblå strekkbukse og kittel (vid genser) + hårnett og skjeggbind for de som måtte behøve det. Jobber i sterilt område med medisiner, så det må bare være sånn. Ja, for ikke å glemme de kanon-rosa sokkene. De er så stygge fordi folk ikke skal gidde å stjele med seg hjem. Endret 16. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Av en eller annen grunn har jeg lyst til å begynne å nipugge matte. 6 måneder pause er kansje lenge nok til at det igjen blir gøy. Men jeg rotet bort kladdebøkerne. Hva driver du med for tiden? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Burde begynt på oppdatert førstepost i tradisjonell barbering-tråden, men vet ikke helt ennå om det blir så jeg adopterer den. Kniv er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg