Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter?

Haha, tror du har misforstått bigtime :lol:

Fortell.

Kanskje du kan søke hjelp hos bror PUA? :!:

1. Jeg blir aldri kjent med jenter for å komme nedi buksa dems ;) Liker bare å få nye bekjentskaper

2. PUA er unyttig for meg, jeg greier meg flott uten ;)

Lenke til kommentar
..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter?

Haha, tror du har misforstått bigtime :lol:

Fortell.

Kanskje du kan søke hjelp hos bror PUA? :!:

1. Jeg blir aldri kjent med jenter for å komme nedi buksa dems ;) Liker bare å få nye bekjentskaper

:lol: og du kjenner mange som tror deg på det punktet? Du er tenåring, gutt :lol:

Lenke til kommentar
No shit Ida :p Venter bare på Smurfen nå oO

Dette betyr fortsatt ikke at vi skal tilkalle han!

Har ikke tilkallt han jeg :p

:lol: og du kjenner mange som tror deg på det punktet? Du er tenåring, gutt :lol:

Så du stempler meg pågrunn av alderen min altså?

Lenke til kommentar
No shit Ida :p Venter bare på Smurfen nå oO

Dette betyr fortsatt ikke at vi skal tilkalle han!

Jeg tror han har sånnet batman-signal koblet til når han nevnes i kafeen.

Så du stempler meg pågrunn av alderen min altså?

:hmm: ja.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Hvor er alle sammen egentlig?

De gjemmer seg for skumle Epletyv.

Ikke la meg ta opp diskusjonen der jeg synes du er skitten fordi du bruker samme klær i flere uker, og jeg er et miljøsvin fordi jeg bytter klær hele tida.

Be my guest. For øvrig var det ikke det at det er lite miljøvennlig å overforbruke vaskemiddel som var hovedpoenget mitt, mer din arrogante holdning ovenfor folk som ikke er enig med deg.

Og det var til Herr Brun ja.

Du må gjerne velge de fagene du vil, for all del, jeg bare ranter over at det samfunnsvitenskapelige fagområdet virker nedprioritert i dagens skole. På universitetet kan du ta en drøss med fantastisk spennende emner innen samfunssvitenskap, men pensum på videregående er altfor lite, og dårlig lagt opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Lykke til! (Profeten)

Er glad jeg er ferdig med alt det tøvet der. :wee:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det er jo bevisst gang på gang at realfag lærer hjernen nye måter å tenke på, og når samfunnsvitenskapelige fag på vgs blir overflødige om man skal videre med det så spørs det hva som egentlig lønner seg.

At samfunnsvitenskapelige fag på vgs bare er et lett alternativ for de som ikke orker realfag er synd, når det kunne vært så mye mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...