Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Og det var til Herr Brun ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter? Haha, tror du har misforstått bigtime Fortell. Kanskje du kan søke hjelp hos bror PUA? :!: 1. Jeg blir aldri kjent med jenter for å komme nedi buksa dems Liker bare å få nye bekjentskaper 2. PUA er unyttig for meg, jeg greier meg flott uten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg mååååå bare si at jeg er kjempeuenig med Brun her, altså. Angående fag. Og jeg klarte å begrense meg pent på Play. Blei en Zeppelin-DVD og The Notebook. Sånn, nå har jeg tømt meg. Natta igjen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Realfagspoeng er gøy. Var bedre før kunnskapsløftet, men alikevel. Manglet bare 3kj for å få full pott, men kom jo langt med 9 ekstrapoeng totalt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ny jente<3 Er like gøy hver gang. xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ny jente<3 Er like gøy hver gang. xD No shit Ida Venter bare på Smurfen nå oO Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter? Haha, tror du har misforstått bigtime Fortell. Kanskje du kan søke hjelp hos bror PUA? :!: 1. Jeg blir aldri kjent med jenter for å komme nedi buksa dems Liker bare å få nye bekjentskaper og du kjenner mange som tror deg på det punktet? Du er tenåring, gutt Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 No shit Ida Venter bare på Smurfen nå oO Dette betyr fortsatt ikke at vi skal tilkalle han! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 No shit Ida Venter bare på Smurfen nå oO Dette betyr fortsatt ikke at vi skal tilkalle han! Har ikke tilkallt han jeg og du kjenner mange som tror deg på det punktet? Du er tenåring, gutt Så du stempler meg pågrunn av alderen min altså? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ny jente<3 Er like gøy hver gang. xD Det burde da vært flere jenter her. Hei du Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) No shit Ida Venter bare på Smurfen nå oO Dette betyr fortsatt ikke at vi skal tilkalle han! Jeg tror han har sånnet batman-signal koblet til når han nevnes i kafeen. og du kjenner mange som tror deg på det punktet? Du er tenåring, gutt Så du stempler meg pågrunn av alderen min altså? ja. Endret 16. juni 2009 av toth Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor er alle sammen egentlig? De gjemmer seg for skumle Epletyv. Ikke la meg ta opp diskusjonen der jeg synes du er skitten fordi du bruker samme klær i flere uker, og jeg er et miljøsvin fordi jeg bytter klær hele tida. Be my guest. For øvrig var det ikke det at det er lite miljøvennlig å overforbruke vaskemiddel som var hovedpoenget mitt, mer din arrogante holdning ovenfor folk som ikke er enig med deg. Og det var til Herr Brun ja. Du må gjerne velge de fagene du vil, for all del, jeg bare ranter over at det samfunnsvitenskapelige fagområdet virker nedprioritert i dagens skole. På universitetet kan du ta en drøss med fantastisk spennende emner innen samfunssvitenskap, men pensum på videregående er altfor lite, og dårlig lagt opp. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er jeg ikke enig i. Du ville med andre ord valgt kun realfag på videregående for å få en "ordentlig" start på utdanningen, og heller prøvd samfunnsvitenskap på universitetet? Jeg syns ikke at det rimer helt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei dere, tror jeg tar kvelden...sov godt folkens Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 God natt alle sammen. Må få søvn før eksamen. Enderlig ferdig med alt av tillegg, øving og det hele. Sov godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er jeg ikke enig i. Du ville med andre ord valgt kun realfag på videregående for å få en "ordentlig" start på utdanningen, og heller prøvd samfunnsvitenskap på universitetet? Jeg syns ikke at det rimer helt. Ja, noe i den duren. Natta Sameboe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Lykke til! (Profeten) Er glad jeg er ferdig med alt det tøvet der. Endret 16. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 God natt alle sammen. Må få søvn før eksamen. Enderlig ferdig med alt av tillegg, øving og det hele. Sov godt. Good Night & Good Luck. <3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er jo bevisst gang på gang at realfag lærer hjernen nye måter å tenke på, og når samfunnsvitenskapelige fag på vgs blir overflødige om man skal videre med det så spørs det hva som egentlig lønner seg. At samfunnsvitenskapelige fag på vgs bare er et lett alternativ for de som ikke orker realfag er synd, når det kunne vært så mye mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jah. Her i gården er det bare å dra på jobb og håve inn potten i slutten av hver mnd. Ikkenoe tull med å lære nye ting eller spørre mamma om hjelp til husleie og Cola Endret 16. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg