WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Damn. DEG er det lenge siden jeg har sett! Det er ikke slik at jeg bor her akkurat... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva vet du om det Du er ikke akkurat diskré. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Å, jo da. Du gneldrer som faen. Damn. DEG er det lenge siden jeg har sett! Eliselise: Svadafag, tihi. Har jeg med en av de realfagspoengsankerne å gjøre her? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sameboe: Hvis sivilstatusen min hadde sagt "opptatt og lykkelig" eller noe, så hadde jeg sikkert nevnt det i beskrivelsen Bazukh: Jeg driver da ikke med barnerov. Du er en mnd eldre enn meg og kaller meg barn! En mnd er ikke så mye! Hva vet du om det Du er ikke akkurat diskré. Bedre å gå for full pinne fra start av enn å være diskrè spørr du meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: Og det skiller ham fra resten av DNFK-folka (inkludert de fleste jentene) på hvilken måte? Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: Hva vet du om det ..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter? Haha, tror du har misforstått bigtime Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du er en mnd eldre enn meg og kaller meg barn! En mnd er ikke så mye! Deng, jeg som har 20-årsgrense Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hahaha. Kos deg, Elise. Sameboe: Gratz med bilde i Drammens Tidende, forresten! Natta, folkens. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sameboe: Neeeida. Det er ikke så mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: Og det skiller ham fra resten av DNFK-folka (inkludert de fleste jentene) på hvilken måte? Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: Og det skiller ham fra resten av DNFK-folka (inkludert de fleste jentene) på hvilken måte? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sameboe: Gratz med bilde i Drammens Tidende, forresten! Sameboe: Neeeida. Det er ikke så mye. Jo takk HB, skal sies at jeg har opplevd flauere ting enn det sto i avisa, men vil ikke ut i avisa med slikt oO Elise: Nettop Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor er alle sammen egentlig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Å, jo da. Du gneldrer som faen. Damn. DEG er det lenge siden jeg har sett! Eliselise: Svadafag, tihi. Har jeg med en av de realfagspoengsankerne å gjøre her? Mye mulig. Det er jo de eneste fagene på videregående som er verdt å få med seg, resten er stort sett svada. Det nevnt, så er jeg ferdig med videregående nå. Holder på med enda verre svadafag nå, huff. Hatt ex. phil, Juss og militærmakt, Etikk og militærmakt og Kropp, bevegelse og energi i vår. Snakk om intetsigende dustefag, latterlig enkle studiepoeng. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje vi har bedre ting å gjøre enn å henge på en kafé? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor er alle sammen egentlig? De gjemmer seg for skumle Epletyv. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje vi har bedre ting å gjøre enn å henge på en kafé? "Kafé" Jeg vet ikke selv hvorfor jeg er her egentlig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ..du vil da i buksa på alle (forum-)jenter? Haha, tror du har misforstått bigtime Fortell. Kanskje du kan søke hjelp hos bror PUA? :!: Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det får være din mening, jeg for min del har ikke tenkt til å utdanne meg til et yrke der jeg for bruk for derivering eller å kunne komme med en grundig beskrivelse av hva en hvit dverg er for noe. Heldigvis har man valgmuligheter. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor er alle sammen egentlig? De gjemmer seg for skumle Epletyv. Ikke la meg ta opp diskusjonen der jeg synes du er skitten fordi du bruker samme klær i flere uker, og jeg er et miljøsvin fordi jeg bytter klær hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg