Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Intim-konsert/stand-up show/generalprøve med Tommy Steines nye turné overstått Litt morsom, men ingen høydare. Lønner seg å ha kontakter innen denne bransjen da ^^ Stefar til kompis som er produsent. Jeg husker Tommys Popshow, det var tider det. Det har veldig mye å gjøre med kjønnet ditt. Ikke like åpne mot gutter, hvertfall ikke etter en dag. Åh, skuffende. Trodde dere hadde merket mitt vinnende vesen helt til der dere sitter, og ikke bare det at jeg er jente. Sorry. Gå hjem og grin. Jeg var ironisk, ikke vær sutrete a. Jeg tuller bare med deg, egentlig er jeg så elskverdig atteh Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem. Velkommen skal du være.. Denne tråden er som dop, er du her nok vil du ha store vanskeligheter med å komme ut igjen. Og de fleste av oss som er her er avhengige, og har gitt opp å ha et liv utenom forumet. Sånn, da vet du hva du går til. Kommer du hit i morgen på dagen vil du få en velkomst av prepubertale fjortenåringer som forlanger nude-builder i RPP (Recent Pic Post). Men tror de har lagt seg nå. Forumkaféen er et mye bedre sted å være om kvelden/natta. Anyways, da tar denne tøsa kveld.. Takk for en heads up! Du får ha god natt Intim-konsert/stand-up show/generalprøve med Tommy Steines nye turné overstått Litt morsom, men ingen høydare. Lønner seg å ha kontakter innen denne bransjen da ^^ Stefar til kompis som er produsent. Jeg husker Tommys Popshow, det var tider det. Det har veldig mye å gjøre med kjønnet ditt. Ikke like åpne mot gutter, hvertfall ikke etter en dag. Åh, skuffende. Trodde dere hadde merket mitt vinnende vesen helt til der dere sitter, og ikke bare det at jeg er jente. Sorry. Gå hjem og grin. Jeg var ironisk, ikke vær sutrete a. Jeg tuller bare med deg, egentlig er jeg så elskverdig atteh Jeg fikk det for meg at du var ei gneldrejente, sorry. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Oi, jeg har kommet med grulange svar nå. Beklager. Jeg er fersk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ny forumjente gitt, du er hjertelig velkommen Pen var du også, bodde nærme meg gjorde du også! Endret 16. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Nei, jeg vet nå ikke. Man må bare anta i denne sammenhengen, og du kom vel ikke godt ut av det Ny forumjente gitt, du er hjertelig velkommen Pen var du også, bodde nærme meg gjorde du også! Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 så nærtagende du skulle være da. Skulle bare vise deg hvordan det er å være ny gutt her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ny forumjente gitt, du er hjertelig velkommen Pen var du også, bodde nærme meg gjorde du også! Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Bare hyggelig Fortell oss litt om deg selv da Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 så nærtagende du skulle være da. Skulle bare vise deg hvordan det er å være ny gutt her Unnskyld, jeg skal skjerpe meg litt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har dere noe peiling på UPS? Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme (på jobb) når de kommer for å levere? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Forumkaféen er et mye bedre sted å være om kvelden/natta. Jaaaa. Om kvelden/natta får den nesten litt av sjarmen til SO. Natta tøsa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 bazukh: Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sameboe: Tviler på at det er så interessant, egentlig. Født sent i 1991, begynner i 3. klasse på studiespesialisering til høsten og er råtøff. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 så nærtagende du skulle være da. Skulle bare vise deg hvordan det er å være ny gutt her Unnskyld, jeg skal skjerpe meg litt. Det trenger du ikke å gjøre, vi trenger grinebitere også. Du må bare være gjennomført drittsekk med alle, så går det bra. Jeg savner Skarstad Sameboe: Tviler på at det er så interessant, egentlig. Født sent i 1991, begynner i 3. klasse på studiespesialisering til høsten og er råtøff. Hvilke fag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sameboe: Tviler på at det er så interessant, egentlig. Født sent i 1991, begynner i 3. klasse på studiespesialisering til høsten og er råtøff. Du er 1 mnd eldre enn meg sånn cirka er råtøff...sivilstatus holder du hemmelig, og bor i Hønefoss...nice Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Å, jo da. Du gneldrer som faen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: bazukh: Det nekter jeg å tro. Ok. det var nok å dra den litt i overkant langt. Det er nok bare ønsketenking. Jeg savner Skarstad Ditto. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vikersund ja. Flott sted, flott skiflyvningsbakke. Og takk for velkomsten Pass deg, han vil bare nedi buksa på deg. (: Hva vet du om det Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Herr Brun: Jeg er ikke drittsekk hele tiden. Og av fag har skal jeg ha markedsføring, mediefag og politikk og menneskerettigheter. Sameboe: Hvis sivilstatusen min hadde sagt "opptatt og lykkelig" eller noe, så hadde jeg sikkert nevnt det i beskrivelsen Bazukh: Jeg driver da ikke med barnerov. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I guess I deserved that. Ikke gneldrer jeg særlig mye, og ikke er jeg jente. Å, jo da. Du gneldrer som faen. Damn. DEG er det lenge siden jeg har sett! Eliselise: Svadafag, tihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg