SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skjedd noe fett her i gården i dag da? Jeg sovna etter middag i dag, og våkna først klokken ni. Oooops! sovna 14:00 i går og våknet 6:30 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har akkurat satt ferdig 28 weeks later. Jeg liker ikke horror, så det tok meg godt over en uke å se forløperen og den. Siden jeg digget Sunshine fant jeg ut at jeg skulle se de tidligere greiene til Danny Boyle og Alex Garland. Nuh: søvn. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 "People say i'm the king of DNFK, but i'm like "Oh, no, please, stop iiiitt!", then they say "yes you are", then i'm like "ok"." Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lars: Den gutten du har som avatar. Hvem er det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lars: Den gutten du har som avatar. Hvem er det?Sønnen min. Han er vel nesten fire på det bildet der. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. Hei. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. Hei og hopp. Hva gjorde at du valgte å opprette en profil her? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. Hei. Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem. Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. Hei og hopp. Hva gjorde at du valgte å opprette en profil her? Et medlem her anbefalte diskusjon.no. Hoppende bryster heter hun her inne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem.Den tråden er litt morsom noen ganger. Du vil antagelig også like fuck my life. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Eliselise: Mange som har flere enn lars. Dessuten jukser han, for han spammer bare. Edit: Dusteforum. Endret 16. juni 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hm.. Lurer på om politiet blir forbannet eller bare ler når de finner ut at et anmeldt bilinnbrudd og interiørtyveri bare var en spøk, etter at de har satt det i sammenheng med et gullsmedbrekk? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13932169 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lars: Den gutten du har som avatar. Hvem er det?Sønnen min. Han er vel nesten fire på det bildet der. Okey! Hvor gammel er han nå da ? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Eliselise: Mange som har flere enn lars. Dessuten jukser han, for han spammer bare. hihihi[/white] Kanskje jeg burde spamme selv, for å ikke skille meg ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lars: Den gutten du har som avatar. Hvem er det?Sønnen min. Han er vel nesten fire på det bildet der. Okey! Hvor gammel er han nå da ? Han ble 9 i mai. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem.Den tråden er litt morsom noen ganger. Du vil antagelig også like fuck my life. Haha, jeg måtte glise av den der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem.Den tråden er litt morsom noen ganger. Du vil antagelig også like fuck my life. Haha, jeg måtte glise av den der. Det er sant. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Eliselise: Mange som har flere enn lars. Dessuten jukser han, for han spammer bare. hihihi[/white] Kanskje jeg burde spamme selv, for å ikke skille meg ut. Her skiller alle seg ut Har du noen spesifikke interesser som gjør at vi kan henvise deg videre til andre interessante tråder? Hoppende Bryster Vet vel mange som frekventerer denne tråden hvem er Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, Elise! Gjett hvem som fikk seg kredittkort i dag, a. Play.com, here I come. ...det her blir en dyr affære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg