Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. :)

Hei. :)

Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem.

Det er få interessante på msn akkurat nå. Jeg lagde meg en profil for litt siden kom jeg på. Hei. :)

Hei og hopp. Hva gjorde at du valgte å opprette en profil her?

Et medlem her anbefalte diskusjon.no. Hoppende bryster heter hun her inne :)

Lenke til kommentar
Snakk om å ha mange innlegg her. Jeg kikket rundt i stad, og klarte ikke å få rotet meg til å skrive noen. Havnet bare innpå en tråd hvor alle fortalte hemmeligheter, og ble hekta på å lese dem.
Den tråden er litt morsom noen ganger. Du vil antagelig også like fuck my life

.

Lenke til kommentar

.

Haha, jeg måtte glise av den der.

Lenke til kommentar

.

Haha, jeg måtte glise av den der.

Det er sant.

Lenke til kommentar
Eliselise: Mange som har flere enn lars. Dessuten jukser han, for han spammer bare.

hihihi[/white]

Kanskje jeg burde spamme selv, for å ikke skille meg ut.

Her skiller alle seg ut ;)

Har du noen spesifikke interesser som gjør at vi kan henvise deg videre til andre interessante tråder?

Hoppende Bryster Vet vel mange som frekventerer denne tråden hvem er :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...