Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Will do! Faen, hvor er kodebrikka til jobben? Fuck, må finne den! :S Lykke til på letingen:) jeg skal spise en is nå Jeg finner den ikke :S Vær så god, Flabba, bare til glede for deg og isen din =D =D det så godt ut. Jeg spiste det til frokost:D jeg har fått farge i dag:D rød vell å merke, men farge er farge:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter å ha avslørt en svindel har jeg funnet en seriøs selger, og kjøpt nytt objektiv Gz. Hvordan ble du forsøkt svndlet og hvordan avslørte du det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nå er det ikke 100% sikkert at det er snakk om svindel, men... Først gjorde jeg og selger en avtale. I utgangspunktet skulle betalingen gå gjennom forhåndsbetaling. Etterhvert ombestemte jeg meg, og ville ha handelen gjennom oppkrav. Dette nektet kjøper å gå med på, og jeg ble litt mistenksom da jeg ikke fikk noen skikkelig begrunnelse. Jeg sa at jeg skulle ha bilder av objektivet før jeg satte penger inn på kontoen hans, noe han heller ikke ville gå med på. Etter mye om og men gikk han med på oppkrav, men etter to dager hadde han plutselig ikke lyst å selge mer. Han brøt avtalen. Tenkte ikke at dette handlet om svindel eller noe før jeg begynte å skjekke navn og telefonnr osv. Oppdaget at det stod forskjellige navn på telefonnr, SMS-signatur, på siden hvor annonsen stod og mail. Jeg kan tenke meg til at han kom på at ved oppkrav må man oppgi kontonr, noe som lett kan spores. Dette er såklart teorier, men utfra diskusjonene over SMS så er jeg ganske skeptisk til denne karen. Har uansett kjøpt et bedre objektiv nå Endret 16. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lønnesirup på sjokoladeis er trolig det beste munnen min noengang har kjent, og jeg har tatt av reguleringen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 lønnesirup faktisk, når fant du det ut? Reguleringen min er av for lenge siden Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet om en engelsk form for prisguiden? Hva tenker du på med form? Sånn som prisguiden, du søker på det du leiter etter og de lister opp hvilken sider som har det billigst. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 aah. mulig Thorn er en engelsk variant, men nå tar jeg ting fra løse luften.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 lønnesirup faktisk, når fant du det ut? Reguleringen min er av for lenge siden Har aldri hatt reggis jeg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Pricegrabber er en engelsk prisguidevariant. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen her som er gode på problemstillinger ? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ingen engelske prisguider er spesielt gode, det er så alt for mange av dem, og ofte er de tungvindte å bruke. Kulturen med å absolutt skulle bestille fra billigste side er vel typisk norsk, og minimale prisforskjeller utgjør mindre når man ikke har like gode forbrukerrettigheter som oss. Har sett tilfeller av 7 dagers reklamasjonsrett før man må plage produsenten for å få gjort noe. :/ laffe: Ja. Men det er mer enn problemstillinger du sliter med om du tror DNFK er rett plass for sånt. DNFK grenser jo opp mot /b/ til tider Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 lønnesirup faktisk, når fant du det ut? Reguleringen min er av for lenge siden Min og, men husker fortsatt hvor godt det var å ta den av Lette etter en saus til isen og valget sto mellom lønnesiriup og soyasaus Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Veit ikke med dere, men jeg stikker å legger meg snart. Go' natt folkens! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Katta kom nettopp inn. Kliss våt. Stakkars Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skjedd noe fett her i gården i dag da? Jeg sovna etter middag i dag, og våkna først klokken ni. Oooops! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skjer ikke en dritt, legg deg og sov igjen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nesj. Ikke trøtt lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg