Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Will do!

Faen, hvor er kodebrikka til jobben? Fuck, må finne den! :S

Lykke til på letingen:)

jeg skal spise en is nå:D

Jeg finner den ikke :S

Vær så god, Flabba, bare til glede for deg og isen din =D

post-38416-1245127249_thumb.jpg

=D det så godt ut. Jeg spiste det til frokost:D

jeg har fått farge i dag:D rød vell å merke, men farge er farge:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke 100% sikkert at det er snakk om svindel, men...

Først gjorde jeg og selger en avtale. I utgangspunktet skulle betalingen gå gjennom forhåndsbetaling. Etterhvert ombestemte jeg meg, og ville ha handelen gjennom oppkrav. Dette nektet kjøper å gå med på, og jeg ble litt mistenksom da jeg ikke fikk noen skikkelig begrunnelse. Jeg sa at jeg skulle ha bilder av objektivet før jeg satte penger inn på kontoen hans, noe han heller ikke ville gå med på.

Etter mye om og men gikk han med på oppkrav, men etter to dager hadde han plutselig ikke lyst å selge mer. Han brøt avtalen.

Tenkte ikke at dette handlet om svindel eller noe før jeg begynte å skjekke navn og telefonnr osv. Oppdaget at det stod forskjellige navn på telefonnr, SMS-signatur, på siden hvor annonsen stod og mail. Jeg kan tenke meg til at han kom på at ved oppkrav må man oppgi kontonr, noe som lett kan spores.

Dette er såklart teorier, men utfra diskusjonene over SMS så er jeg ganske skeptisk til denne karen.

Har uansett kjøpt et bedre objektiv nå :D

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Ingen engelske prisguider er spesielt gode, det er så alt for mange av dem, og ofte er de tungvindte å bruke.

Kulturen med å absolutt skulle bestille fra billigste side er vel typisk norsk, og minimale prisforskjeller utgjør mindre når man ikke har like gode forbrukerrettigheter som oss. Har sett tilfeller av 7 dagers reklamasjonsrett før man må plage produsenten for å få gjort noe. :/

laffe: Ja. Men det er mer enn problemstillinger du sliter med om du tror DNFK er rett plass for sånt. DNFK grenser jo opp mot /b/ til tider :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...