L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg mangler penger til kameralinse. Hvis alle som leser kafe nå sponser med 200kr, da har jeg råd. Anyone?Jeg kan sponse med 12 kroner om du gir meg kontonummer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 PM sendes om 2 strakser Verden ville vært et bedre sted om alle var som Lars. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg trenger tørris så de som kan hjelpe meg med det i Strømmen-området gjør verden til en bedre plas:D Min verden ihvertfall:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 hadde jeg hatt tørris til overs kunne du fått haha. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Fikser man ikke det gjennom feks diplomis? Aga- og Yara-bedrifter? Endret 16. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Åfyfaen. Hodet imploderer. Kan man ta to paracet uten å få svulmende testikler eller noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Verden ville vært et bedre sted om alle var som Lars. Dersom alle hadde gitt 12,- til hverandre, ville ingen ha tjent på det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 nei, men i fordel for han, så ønsker han at alle var som Lars, og ga han 12 - 14 kr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fikser man ikke det gjennom feks diplomis? Aga- og Yara-bedrifter? Stykke herfra når man ikke har bil, så jeg prøver og finne en plass som har blokker i poser istedenfor pellets. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fyren som tok dette vant en pris ellerno. Han brukte 20 min på å ordne kamera og fikse bildet istedenfor å hjelpe ungen. Gribben bare venter på at gutten skal dø så han kan slafse det i seg. Noen uker/måneder senere tok fotografen selvmord. Ser ikke problemet? Mest sannsynlig ville jo ungen dødd noen dager/uker/måneder senere, og bare lidd med sult og elendighet enda litt lenger. Selvfølgelig dårlig gjort av fotografen og heller fokusere på å ta bildet, men om han så hadde hjulpet til hadde nok ikke ungen fått det noe bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Poenget er at han angret og derfor tok selvmord. Han hadde sikkert flere problemer og, men tanken av at han brydde seg mer om selve bildet, og fikk en pris, gikk nok inn på han når han vet at ungen lider. Og du bør se problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vi har fått NY pcen til pappa hit nu Det er en Dell med I7 920, ATI HD 4850, 6GB ram, 2TB HDD Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Huff, jeg trenger så sårt en deltidsjobb. Men jeg er sikkert alt for sent ute Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Huff, jeg trenger så sårt en deltidsjobb. Men jeg er sikkert alt for sent ute Om du ikke har kontakter så er du nok alt for sent ute =P Neh, sovetid? Er på min 25. våketime nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Huff, jeg trenger så sårt en deltidsjobb. Men jeg er sikkert alt for sent ute jepp. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Huff, jeg trenger så sårt en deltidsjobb. Men jeg er sikkert alt for sent ute Om du ikke har kontakter så er du nok alt for sent ute =P Neh, sovetid? Er på min 25. våketime nå. Jo, jeg har noen kontakter rundt om som det går an å spørre. Men ja, er nok for sent ute uansett..selv om jeg egentlig ikke trenger noen jobb før til høsten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må nok søke allerede i januar hvis du tenker på sommerjobb. Husker jeg søkte sommerjobb på Rimi en gang i Narvik, trodde jeg var tidlig ute i mai. Leverte sånn generell utkrysningsskjema-søknad som de har, så ble den bare putta nederst i en STOR ringperm. Hørte aldri noe fra dem, nei. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må nok søke allerede i januar hvis du tenker på sommerjobb. Husker jeg søkte sommerjobb på Rimi en gang i Narvik,trodde jeg var tidlig ute i mai. Leverte sånn generell utkrysningsskjema-søknad som de har, så ble den bare putta nederst i en STOR ringperm. Hørte aldri noe fra dem, nei. Sommerjobb er ikke så viktig. Tregner helst en jobb til etter skoletid og i helgene osv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må nok søke allerede i januar hvis du tenker på sommerjobb. Husker jeg søkte sommerjobb på Rimi en gang i Narvik,trodde jeg var tidlig ute i mai. Leverte sånn generell utkrysningsskjema-søknad som de har, så ble den bare putta nederst i en STOR ringperm. Hørte aldri noe fra dem, nei. Jepp, og hvis du vil ha en spesiell type jobb som er populær lønner det seg å søke før den tid også. Hørte om f.eks DNT som har sommerjobber hvor du er utstasjonert på en turisthytte, da måtte du søke før oktober/november om du ville ha jobb der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Tja, sånt varierer vel veldig etter hva bedrifter trenger og når. Skaffa akkurat ei venninne jobb som postbud for sommeren, sendte CV-en for et par uker siden, tenker jeg. Edit: Jeg er fan av fullstendige setninger. Endret 16. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg