Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe rart at ungdommen nå til dags ønsker å finansiere utfluktene sine selv med hjelp av egne penger? Det er jo også en god måte å bli mer selvstendig på.

Når det kommer til å stå opp midt på dagen så er det noen ganger utrolig dumt og andre ganger godt :)

@whiteknight

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
sukk.. ungdommen nå til dags.. bare får 20k til å kjøpe snøscooter, klager over å måtte stå opp midt på dagen for å komme seg på skole, klager over å ikke ha fått seg sommerjobb osv :p

Jeg fikk hus til 1,8 mill, pluss at bestemor og bestefar har betalt utdannelsene mine til ca 150.000,-.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Fikk bil til 18årsdagen jeg :D Helt ok bil + de betaler forsikring + vedlikeholdsutgifter fram til jeg er ferdig som student.

Penger er ikke alt, men av og til er det greit å slippe å jobbe livet av seg for å få råd til luksus. Hadde ikke hatt kjangs til å fullføre vgs + studere uten bil, det går på trivselen løs. Hadde jeg finansiert den selv hadde det gått utover skolen i så stor grad at jeg ikke ville kommet inn på intressante studier.

Bortskjemt? Tja. Vil heller si heldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Dyreste jeg noen gang har fått er vel konfirmasjonen min, inklusivt dress, uten noen ekstra pengegave. Kan ikke akkurat si at jeg klager av den grunn. Jeg har et lykkelig liv, snart samboer med dama og i jobb. Noen småproblemer underveis gjør ingen skade. Tror forøvrig at jeg hadde taklet livssituasjoner vesentlig verre dersom jeg hadde fått alt servert i trynet som yngre.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...