Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er sist oppe igjen? Bare jeg som bryr meg om dårlig helse eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Neida, jeg holder ihvertfall fortsatt koken! Tør ikke legge meg, er redd jeg ikke kommer meg på jobb om jeg sovner nå =P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ble så jeg så La Sindrome di Stendhal. Den overrasket meg litt, knallbra trass i kjip dubbing. Marerittaktig historie + visuellt fin. Burde egentlig sett flere Argento-filmer. Så langt har jeg sett Suspiria, La Sindrome di Stendhal og en god masters of horror-episode av han. Endret 16. juni 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Haha, var ikke bare meg altså. Tror det hver gang det er folketomt på DNFK... Er faktisk litt redd for å legge meg jeg også, for jeg kommer ikke til å våkne av alarm, mine foreldre går ut, og jeg må dermed våkne naturlig, dvs. i 12-1-2 tiden Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som har noen forslag til hva man gjøre midt på natten? Alle andre her hjemme sover, noe jeg ikke klarer gang på gang. Holder på å gå på veggen av kjedsomhet! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 faen så stille det var her da ;/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er fordi du er stille, Flabba! ;D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er fordi du er stille, Flabba! ;D haha ja kanskje det du:pJeg stor kjeder meg... er liksom ikke storegreiene å finne på sånn tidleig på måttakvisten:P hva gjør du oppe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg tørte ikke legge meg, var redd jeg ikke ville komme meg på jobb. Bussen går om 40 minutter =P Men til det store spørsmålet: hva gjør du oppe så tidlig på morrakvisten? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg tørte ikke legge meg, var redd jeg ikke ville komme meg på jobb. Bussen går om 40 minutter =P Men til det store spørsmålet: hva gjør du oppe så tidlig på morrakvisten? jeg har vært oppe i hele natt. ble sittende å se på csi å slikt til kl 4. å da var det gjort. Skal påå kl 9 så tenkte at jeg måtte døgne... men det er så KJEDELIG! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ser den, er lett å sitte oppe så lenge at det ikke er noe poeng i å sove lenger. Du kan jo lage deg mat, det kan være gøy! =D Jeg tenkte muligens å lage meg ostesmørbrød nå. OMNOMNOM! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ser den, er lett å sitte oppe så lenge at det ikke er noe poeng i å sove lenger. Du kan jo lage deg mat, det kan være gøy! =D Jeg tenkte muligens å lage meg ostesmørbrød nå. OMNOMNOM! har sittet å tenkt på det nå siste timen. men da våkner mamma og min stefar også blir det kaos i heimen. Så skal vente til de er gått på jobb. Da blir det ostesmørbrød og kakao! <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ah, kjedelig å bo hjemme, da =P Neste gang du døgner kan du godt få legge meg til på msn, så har du ihvertfall noen å prate med! Her blir det ostesmørbrød, litt potetgull og sjokolademelk<3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ah, kjedelig å bo hjemme, da =P Neste gang du døgner kan du godt få legge meg til på msn, så har du ihvertfall noen å prate med! Her blir det ostesmørbrød, litt potetgull og sjokolademelk<3 Det skal jeg gjøre:D Mine venner på msn la seg sånn i 1tiden så har vært ensom natt:P mmmh det hørtes drit godt ut. Nei ostesmørbrød og sjokkomelk må lages med en gang mamma og stefar er ut døra=D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Japp, siste jeg prata med logga ut sånn i tre-tia, tror jeg Skal ta bilde av det og legge ut her, om jeg rekker det. Bare for å friste deg enda mer! =D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Japp, siste jeg prata med logga ut sånn i tre-tia, tror jeg Skal ta bilde av det og legge ut her, om jeg rekker det. Bare for å friste deg enda mer! =D haha ja det får du gjøre... da smaker det sikkert drit godt når jeg først for laget det selv:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Will do! Faen, hvor er kodebrikka til jobben? Fuck, må finne den! :S Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Will do! Faen, hvor er kodebrikka til jobben? Fuck, må finne den! :S Lykke til på letingen:) jeg skal spise en is nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Will do! Faen, hvor er kodebrikka til jobben? Fuck, må finne den! :S Lykke til på letingen:) jeg skal spise en is nå Jeg finner den ikke :S Vær så god, Flabba, bare til glede for deg og isen din =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg