Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble så jeg så La Sindrome di Stendhal. Den overrasket meg litt, knallbra trass i kjip dubbing. Marerittaktig historie + visuellt fin.

Burde egentlig sett flere Argento-filmer. Så langt har jeg sett Suspiria, La Sindrome di Stendhal og en god masters of horror-episode av han.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Jeg tørte ikke legge meg, var redd jeg ikke ville komme meg på jobb. Bussen går om 40 minutter =P

Men til det store spørsmålet: hva gjør du oppe så tidlig på morrakvisten?

jeg har vært oppe i hele natt.

ble sittende å se på csi å slikt til kl 4. å da var det gjort.

Skal påå kl 9 så tenkte at jeg måtte døgne... men det er så KJEDELIG!

Lenke til kommentar
Ser den, er lett å sitte oppe så lenge at det ikke er noe poeng i å sove lenger.

Du kan jo lage deg mat, det kan være gøy! =D

Jeg tenkte muligens å lage meg ostesmørbrød nå. OMNOMNOM!

har sittet å tenkt på det nå siste timen. men da våkner mamma og min stefar også blir det kaos i heimen.

Så skal vente til de er gått på jobb. Da blir det ostesmørbrød og kakao! <3

Lenke til kommentar
Ah, kjedelig å bo hjemme, da =P

Neste gang du døgner kan du godt få legge meg til på msn, så har du ihvertfall noen å prate med!

Her blir det ostesmørbrød, litt potetgull og sjokolademelk<3

Det skal jeg gjøre:D Mine venner på msn la seg sånn i 1tiden så har vært ensom natt:P

mmmh det hørtes drit godt ut.

Nei ostesmørbrød og sjokkomelk må lages med en gang mamma og stefar er ut døra=D

Lenke til kommentar
Japp, siste jeg prata med logga ut sånn i tre-tia, tror jeg :p

Skal ta bilde av det og legge ut her, om jeg rekker det. Bare for å friste deg enda mer! =D

haha ja det får du gjøre... da smaker det sikkert drit godt når jeg først for laget det selv:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...