Datasmurf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Aww, jeg vil også på Hove. Hadde vært så jævlig digg. Bare synd jeg verken har tid, råd eller noen å dra med Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Aww, jeg vil også på Hove.Hadde vært så jævlig digg. Bare synd jeg verken har tid, råd eller noen å dra med Blir nok bra ja! Økonomien er alltid et hinder. Måtte droppe Øyafestivalen til fordel for Musekonsert selv. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 AAAAAAAAAAAAaaa Fysikk muntlig imorra! Gruer meg. Also, hvordan fjerner man tråder fra mine innlegg? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det der er et våpen, ikke en kameralinse. Ser jeg en kar med turban komme gående med en slik, begynner jeg å løpe. Tuller, såklart. Fra wikipedia: In Western countries, men wearing turbans in public are likely to be Sikhs, whose religion requires them to cover their long uncut hair. Sikher er så ikke-voldelige som det er mulig å få indere, og har INGENTING med islam å gjøre Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Merkelig å snakke med mor på msn... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 AAAAAAAAAAAAaaa Fysikk muntlig imorra! Gruer meg. Also, hvordan fjerner man tråder fra mine innlegg? Lykke til. Administrer-knappen i Mine innlegg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fra wikipedia:In Western countries, men wearing turbans in public are likely to be Sikhs, whose religion requires them to cover their long uncut hair. Sikher er så ikke-voldelige som det er mulig å få indere, og har INGENTING med islam å gjøre En liiiiiiten mulighet for at han spøkte. Det var nok derfor han redigerte innlegget også. NÅ, sove. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Merkelig å snakke med mor på msn... Ough... Husker jeg angret noe JÆVLIG på at jeg mekket den kontoen til henne, men etter hvert ble det bare en grei måte å prate sammen på. Billigere enn telefon, og litt mer uformelt enn epost. Edit: Ja, jeg snakker om yo mama, forresten... Endret 15. juni 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Merkelig å snakke med mor på msn... Prøv å ha de på Facebook og MySpace med deg Aww, jeg vil også på Hove.Hadde vært så jævlig digg. Bare synd jeg verken har tid, råd eller noen å dra med Blir nok bra ja! Økonomien er alltid et hinder. Måtte droppe Øyafestivalen til fordel for Musekonsert selv. Den i Oslo 27. oktober? Tror jeg skal på den selv, bursdagsgave til minstesøss fra mamma og pappa, og da er det bare naturlig at jeg blir med som legal guardian elns Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Merkelig å snakke med mor på msn... Did someone say fail? Neida, jeg vil også ha godt forhold med min familie Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Skal dra på lørdag, men det er mye som må vaskes og kjøpes inn før den tid. Æsj, kommer til å ha med alt for mye bagasje på Hove. Aha! Prøver selv å få kommet meg på Arvikafestivalen i tillegg til Wacken selv, men penger, jobb og kompiser hjelper ikke akkurat til Smurfen: Japp, pappa har akkurat funnet ut at det er noe som heter facebook. Han lurker rundt på profilen min, og ler av fyllebildene av meg Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 25. oktober er konserten Var et styr å få tak i billetter, og endte til slutt opp med sitteplasser. Fikk dere tak i ståplasser? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ah, stemmer det. Er Walking with Dinosaurs den 27. Aner ikke hva vi har fått. Er mutter og fatter som har styra med det siden gaven er fra de. clvn, mamma og pappa snoker rundt der uten at jeg tenker over det, selv om i alle fall pappa har vært der en stund, og så får jeg stadige telefoner om hvordan jeg gjør det på skolen. Da jeg hadde min siste eksamen 20. mai og gikk etter 52 minutter og uten å tenke posta det på Facebook, tok det ikke lang tid før jeg fikk opprørte telefoner hjemmefra som irettesatte meg for at jeg gikk så raskt. Det at jeg ikke klarte mer og hadde rukket å skreve mye, brydde de seg ikke om. Og at jeg fikk D - det beste jeg har fått på en skriftlig eksamen på høyskolen så langt - var de ikke det minste happy om. Til tross for at jeg har slitt kraftig det siste skoleåret med masse stryk og E-er og så vidt kommet meg gjennom helvetet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er vanskelig å få familier til å forstå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mamma snoker på facebook - hun har ikke egen konto, men sitter sammen med brødrene mine og snoker. Skummelt. Smurf: er jo ofte vanskelig nok å stå, så D er jo ikke så ille. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg veit at dette kanskje er som å “banne i kjærka”, men serien House er så kjedelig! :< Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 det synes jeg også, men så startet jeg på sesong 1, og det er gøy. Men ikke å se på fullskjerm, har msn og internett i bakgrunnen. Og ihvertfall ikke å se flere episoder etter hverandre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jann - Ove, er det jeg mener også, men når man kommer fra en familie med bare gode karakterer, og var en av de tidligere, er det hardt å være den som får de verste karakterene nå. Søss er nett ferdig med tre år med allmenn. 2/3 av karakterene hennes er 6-ere. I bl.a. matte, kjemi, fysikk og biologi. Bare de vanskeligste greiene. Minstesøss er på god vei med det samme, selv om hu bare er ferdig med 10. og skal gå dans og drama på en weirdo-skole i Trondhjem til høsten. Dog, de fleste som går musikk, dans og drama er ganske weird spør du meg. Jeg er pretty weird my self, men de er som oftest verre enn meg. Men så igjen, jeg er jo en av få i familien / slekta på farsiden som ikke skal bli lege eller psykolog, sykepleier, veterinær e.l., så jeg har vel alltid vært det sorte fåret. clvn, jeg er enig i at House er kjedelig, men hva jeg mener gjelder vel ikke, som har mine topp 3 TV-program satt til Norge rundt, Ut i naturen og Der ingen skulle tru at nokon kunne bu Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 det synes jeg også, men så startet jeg på sesong 1, og det er gøy. Men ikke å se på fullskjerm, har msn og internett i bakgrunnen. Og ihvertfall ikke å se flere episoder etter hverandre. Tja, har sett alt (bortsett fra de siste to episodene), og det er faktisk utrolig repetivt og kjedelig. Så tror jeg hopper av nå, om det kommer flere sesonger. clvn, jeg er enig i at House er kjedelig, men hva jeg mener gjelder vel ikke, som har mine topp 3 TV-program satt til Norge rundt, Ut i naturen og Der ingen skulle tru at nokon kunne bu Godt du har selvinnsikt, pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg