Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vi må ha noe gøy, noe som kan sendes rundt og avbildes. Også må det være mulighet for å pimpe tingen, så kan alle som har den gi den nye accessories eller skrive noe på den og ta bilde sammen med den.

Megabra idé.

Newgrounds har lagd slike, HW kunne fått tak i er kosedyr av en sort.

NSFW!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-99668-1201397843_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Kexxy, du VET at en mikrobølgeovn ikke lager noe varme? Mikrobølgene rister liv i vannmolekylene i maten, og de begynner å koke, derav varm mat. Det vil ikke funke på en harddisk som ikke har vann i seg :p

Du vet at den i samme slengen avgir stråling som ødelegger datautstyr?

Lenke til kommentar
mMmm... Fylle-sms. Jeg kommer til å angre i morra, men jeg føler det er verdt det nå.

Det virker ALLTID så smart i fylla. Man føler alltid det er verd det. Dagen etter sitter man med skjelvende nerver og tenker: "Hva FAEN er det jeg dreiv med i går? Hvor dum er det MULIG å bli?"

Kjenner jeg meg igjen? Ja, mna kan si det sånn gitt. :wee:

Lenke til kommentar
Kexxy, du VET at en mikrobølgeovn ikke lager noe varme? Mikrobølgene rister liv i vannmolekylene i maten, og de begynner å koke, derav varm mat. Det vil ikke funke på en harddisk som ikke har vann i seg :p

Du vet at den i samme slengen avgir stråling som ødelegger datautstyr?

Bensin har jo "vann" i seg? :p

Lenke til kommentar

b-real: Jeg sitter å planlegger en uke i Grønland med telt og det hele, for så en tur til statene etter det.

I sommer selvfølgelig :)

Er det spennende?

noen som har en god side hvor jeg finner billige flyreiser?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...