Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du vet aldri hva du går til på jobben heller. Du vet aldri når en "kunde" plutselig trenger hjelp.

Du vet ikke om du blir sitende på ræva i 8 timer eller om du må fly og svette ræva av deg.

Eller om du har kunder som står på bakbeina og nekter å være hyggelig.

Akkurat ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg gikk ut av skolen i fjor.

Og det å gå litt ned i orden og oppførsel er ikke store saken uansett.

En kan alltids smiske litt med lærere, komme med gode unnskyldninger, så er jo den saken løst.

Prøv å sløv igjennom et helt år på en jobb, du vil ikke klare det. For etter all sannsynlighet er du sparket innen et halvår ;)

Lenke til kommentar

Jobber alle innen IT her inne eller :ermm:

Jeg gikk ut av skolen i fjor.

Og det å gå litt ned i orden og oppførsel er ikke store saken uansett.

En kan alltids smiske litt med lærere, komme med gode unnskyldninger, så er jo den saken løst.

Prøv å sløv igjennom et helt år på en jobb, du vil ikke klare det. For etter all sannsynlighet er du sparket innen et halvår ;)

Sløver du et helt år på en jobb, da har du valgt feil jobb!

Lenke til kommentar

Poenget var mer at du er mye mer fri til å gjøre ting i ditt eget tempo på skolen. Og du vil gjerne få mye lengre tidsfrister på mye mindre arbeid enn hva du vil få ut i jobb.

Jeg jobber ikke innen IT.

Du kan tenke deg:

På skolen har du én lærer som må rette >20 prøver/innleveringer

På jobb er du én person som må levere fra deg rapporter/beregninger eller whatnot til 20 forskjellige klienter/kunder.

Hvem tror du har mest å gjøre og mest stress for å nå deadlines?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sløver du et helt år på en jobb, da har du valgt feil jobb!

Ikke nødvendigvis.

Vi mennesker vi aller helst sløve hele tiden, det er ikke å komme utenom. Og på skolen er det egentlig ganske godtatt, ingen som bryr seg for mye. Problemet er når ellers kompetente folk drar det med seg inn i arbeidslivet.

Det kan godt hende at de har valgt helt rett jobb, og virkelig er kompetente innen yrket en har valgt. Men har helt gale holdninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...