Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du vet aldri hva du går til på jobben heller. Du vet aldri når en "kunde" plutselig trenger hjelp. Du vet ikke om du blir sitende på ræva i 8 timer eller om du må fly og svette ræva av deg. Eller om du har kunder som står på bakbeina og nekter å være hyggelig. Akkurat ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg gikk ut av skolen i fjor. Og det å gå litt ned i orden og oppførsel er ikke store saken uansett. En kan alltids smiske litt med lærere, komme med gode unnskyldninger, så er jo den saken løst. Prøv å sløv igjennom et helt år på en jobb, du vil ikke klare det. For etter all sannsynlighet er du sparket innen et halvår Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jobber alle innen IT her inne eller Jeg gikk ut av skolen i fjor. Og det å gå litt ned i orden og oppførsel er ikke store saken uansett. En kan alltids smiske litt med lærere, komme med gode unnskyldninger, så er jo den saken løst. Prøv å sløv igjennom et helt år på en jobb, du vil ikke klare det. For etter all sannsynlighet er du sparket innen et halvår Sløver du et helt år på en jobb, da har du valgt feil jobb! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Veldig mange av oss ja, ikke så rart igrunn, når en sitter på norges største forum for IT/PC/Hardware Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Veldig mange av oss ja, ikke så rart igrunn, når en sitter på norges største forum for IT/PC/Hardware Sant nok oO Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Poenget var mer at du er mye mer fri til å gjøre ting i ditt eget tempo på skolen. Og du vil gjerne få mye lengre tidsfrister på mye mindre arbeid enn hva du vil få ut i jobb. Jeg jobber ikke innen IT. Du kan tenke deg: På skolen har du én lærer som må rette >20 prøver/innleveringer På jobb er du én person som må levere fra deg rapporter/beregninger eller whatnot til 20 forskjellige klienter/kunder. Hvem tror du har mest å gjøre og mest stress for å nå deadlines? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sløver du et helt år på en jobb, da har du valgt feil jobb! Ikke nødvendigvis. Vi mennesker vi aller helst sløve hele tiden, det er ikke å komme utenom. Og på skolen er det egentlig ganske godtatt, ingen som bryr seg for mye. Problemet er når ellers kompetente folk drar det med seg inn i arbeidslivet. Det kan godt hende at de har valgt helt rett jobb, og virkelig er kompetente innen yrket en har valgt. Men har helt gale holdninger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Japp, kom opp i engelsk da. Muntlig eksamen, enkelt tema: Canada. Tror jeg må sette mer pris på hvor enkelt jeg har det mtp. skole ja. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei folkens! Sitter på skulen og venter på å framføre munnleg geografieksamen. Ønsk meg lykke til, er allerede litt smånervøs! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Lykke til xersess. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Japp, kom opp i engelsk da. Muntlig eksamen, enkelt tema: Canada. Tror jeg må sette mer pris på hvor enkelt jeg har det mtp. skole ja. Lykke til! Takker også! Endret 15. juni 2009 av xersess Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Lykke til Prophet! Canada skal nok ikke være så vanskelig å pjatte om ^^ Lykke til xersess! Det går nok smooth skal du se Endret 15. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Takker WhiteKnight. Burde gå smooth, Karl Marx om overbefolkning er ikkje det verste akkurat. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi mennesker vil aller helst sløve hele tiden. vil vi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Veldig ofte, ja Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 sikker på at det ikke er deg selv du snakker om? bare tenk hvor hinsides kjedelig det blir etterhvert. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Det ligger i menneskets natur å være slappe og sløve. Det at noen trosser det, er vel og bra, men det er sløve vi alltid kommer til å være. Og Torg3r. Legg deg xD Du skulle sove du, sa du ^^ Endret 15. juni 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 HAI GUISE! WTB eksosanlegg til mazdad 323 1.5 LX nao Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har greid å forsove meg igjen. Reagerer rett og slett ikke på alarmen. Våknet for 10 min siden, skolen begynte 0920. Jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg